Przetargi.pl
Przebudowa / modernizacja / drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda

Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
    ul. Nowogrodzka 60 60
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
    REGON: 45001797000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadajaca osobowosci prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa / modernizacja / drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy / modernizacji / drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda na następujących działkach : 375, 372 obręb ewidencyjny Zambrów, Gmina Zambrów - dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR1 - podłoże gruntowe zastabilizowane do nośności G2 - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,0 m - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m - składnica na drewno o wymiarach 8x 30,00 m. Objęta przebudową /modernizacją/ droga leśna ma długość L= 1 050,00 m i została zaprojektowana po istniejącym śladzie korygując jej przebieg / drogę oddalono od działek leśnych prywatnych / z uwagi na działki leśne prywatne oraz rezerwat przyrody. Na początkowym odcinku drogi zaprojektowano składnicę na drewno. Trasę wyznaczono na podstawie mapy gospodarczej oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Skrzyżowania wydłużono na odcinku prostym o 10 m. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 20 m. Lokalizacja skrzyżowań, mijanek i składnicy może ulec zmianie z uwagi na zalecenia inwestora. Załamania trasy opisano w układzie współrzędnych i oznaczono odpowiednio od W1 do W9. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy, mijanki i składnicę na drewno o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Niweletę drogi należy wynieść ponad istniejący teren na wysokość 20 cm dowiązać do istniejących rzędnych w miarę możliwości starać się zachować minimalne spadki drogi dla spływu wód opadowych. Roboty ziemne związane z przebudową / modernizacją / drogi leśnej polegać będą na zebraniu warstwy humusu oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/skrzyżowań/mijanek/ jezdni manewrowej o następujących warstwach: - warstwa górna - mieszanka żwirowa 0/22 mm stabilizowana mechanicznie gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo betonowe stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, - warstwa odcinająca - pospółka gr. 10 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 40 cm. Składnicę na drewno zaprojektowano z mieszanki żwirowej stabilizowanej mechanicznie 0/22 mm gr. 10 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z mieszanki żwirowej stabilizowanej mechanicznie 0/22 mm gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwą humusu 10 cm / materiał pozyskany ze zdjęcia humusu/. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek i mijanki. Odprowadzenie wody z jezdni, skrzyżowań, mijanek poprzez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanego rowu przydrożnego jednostronnego trapezowego szerokości zmiennej / zależnie od terenu / o głębokości min. 50 cm od rzędnej dołu całej konstrukcji. Składnice na drewno zaprojektowano o wymiarach 8x30 m ze spadkiem poprzecznym w kierunku istniejącego terenu. Z uwagi jednak na wyniesioną trasę ponad teren zaleca się pogłębić rowy. Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. W celu dostosowania parametrów technicznych drogi do wymagań dróg leśnych tzn. z uwagi na szerokość jezdni, łuki poziome na jezdni, skrzyżowaniach, mijankach, składnicy drewna projektuje się wycinkę drzew oraz karczowanie korzeni istniejących po wycince. Wycinkę drzew, na tym etapie przyjęto jako obowiązek inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 3 000,00 zł ( słownie : trzy tysiące zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach