Przetargi.pl
Przebudowa / modernizacja / drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Żabikowo

Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
    ul. Nowogrodzka 60 60
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
    REGON: 45001797000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa / modernizacja / drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Żabikowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy / modernizacji / drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Żabikowo na następujących działkach : 110/2, 114, 115, 119, 120 obręb ewidencyjny Głębocz Wielki, Gmina Szumowo - dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR2 - 120 kN - podłoże gruntowe zastabilizowane do nośności G1 - ładowność 28 Mg - nacisk osi z ładunkiem 69-190 kN - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 6,00 m - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,0 m - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:8 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m - jezdnia manewrowa o wymiarach 8x 30,00 m. Objęta modernizacją droga leśna pożarowa ma długość L= 1 898,30 m i została zaprojektowana po trasie jej dotychczasowego przebiegu z nieznacznymi korektami w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. W ciągu drogi leśnej zaprojektowano poszerzenia jezdni na łukach poziomych. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 25 m. Załamania trasy opisano w układzie współrzędnych i oznaczono odpowiednio od W1 do W28. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy, mijanki i jezdnię manewrową o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Niweletę sporządzono w oparciu o pomiary własne wykonane w terenie. Projektowane spadki podłużne wahają się w granicach od 0,300 % do 3,536 %. Roboty ziemne związane z przebudową / modernizacją drogi leśnej pożarowej polegać będą na zebraniu warstwy humusu oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/skrzyżowań/mijanek/ jezdni manewrowej o następujących warstwach: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, - warstwa odcinająca - pospółka gr. 10 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 40 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z pospółki gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwą humusu 10 cm / materiał pozyskany ze zdjęcia humusu/. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek i jezdni manewrowej. Odprowadzenie wody z jezdni, skrzyżowań, mijanek, jezdni manewrowej poprzez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych trójkątnych szerokości zmiennej / zależnie od terenu / o głębokości min. 40 cm od rzędnej terenu z dnem rowu szerokości 40 cm. Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. W celu dostosowania parametrów technicznych drogi do wymagań dróg pożarowych tzn. z uwagi na szerokość jezdni, łuki poziome na jezdni, skrzyżowaniach, mijankach, jezdni manewrowej projektuje się wycinkę drzew oraz karczowanie korzeni istniejących po wycince. Wycinkę drzew, na tym etapie przyjęto jako obowiązek inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach