Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
- Data zamieszczenia: 2015-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
ul. Nowogrodzka 60 60
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
REGON: 45001797000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa / modernizacja / drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Miastkowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy / modernizacji / drogi leśnej pożarowej nr 14 / nr drogi 1/023/01 / w Leśnictwie Miastkowo na następujących działkach : 34/2;35;45;46 obręb ewidencyjny Miastkowo, Gmina Miastkowo - dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR1, - podłoże gruntowe określone jako G1, - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,0 m - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m Objęta przebudową /modernizacją/ droga leśna pożarowa ma długość L= 1 444,30 m i została zaprojektowana po istniejącym śladzie korygując jej przebieg tzn. zmniejszając liczbę łuków, załamań. Trasę wyznaczono na podstawie mapy gospodarczej oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W 7. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, mijanki oraz składnice na drewno. Skrzyżowania wydłużono na odcinku prostym o 10 m. Przed łukami poziomymi zaprojektowano odcinki prostych przejściowych o dł. 20 m. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach Plan sytuacyjny. Niweletę sporządzono w oparciu o pomiary własne wykonane w terenie. Niweletę drogi wynieść ponad istniejący teren, dowiązać do istniejących rzędnych w miarę możliwości starać się zachować minimalne spadki drogi dla spływu wód opadowych. Projektowane spadki podłużne wahają się w granicach od 0,304 % do 3,563 %. Roboty ziemne związane z przebudową / modernizacją / drogi leśnej pożarowej polegać będą na zebraniu warstwy humusu gr. 20 cm z całej szerokości pasa drogowego drogi leśnej oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej pożarowej /skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach w km od 0+000,00 do km 1+150,00 oraz od km 1+300,00 do km 1+444,30: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo betonowe stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 18 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 28 cm. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej pożarowej /mijanki o następujących warstwach w km 1+150,00 do km 1+300,00 : - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr. 10 cm, - warstwa dolna - kruszywo betonowe stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 18 cm, - warstwa wzmacniająca - geokompozyt wzmacniający Grubość całkowita konstrukcji = ~ 28 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr. 10 cm. Składnicę na drewno zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwą humusu 10 cm / materiał pozyskany ze zdjęcia humusu/. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek. Odprowadzenie wody z jezdni, skrzyżowań i mijanek poprzez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych trójkątnych szerokości zmiennej / zależnie od terenu / o głębokości min. 50 cm od rzędnej dołu całej konstrukcji. Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. W celu dostosowania parametrów technicznych drogi do wymagań dróg pożarowych tzn. z uwagi na szerokość jezdni, łuki poziome na jezdni, skrzyżowaniach, mijankach projektuje się wycinkę drzew oraz karczowanie korzeni istniejących po wycince. Wycinkę drzew, na tym etapie przyjęto jako obowiązek inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy zł.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1654B PARCEWO - ORLA KM ROBOCZY 0+000 - 3+661 łącznie z remontem mostu w km 6+054 (kilometr roboczym 1+669,5). Zadanie 1.Remont drogi powiatowej nr 1654B Parcewo - Orla km roboczy 0+000 - 3+661. Zadanie 2.Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B Bielsk Podlaski - Parcewo - Orla w km 6,054.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1963B w obrębie msc. Rutki na odcinku od km 0+000,00 do km 0+500,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Popławy - Puchały Stare od km roboczy 8+600 do km 9+480
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 1952B - odc. III Stare Szabły - Jakać Borki w km 5+185 - 7+135.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na DK 65 w miejscowości Grajewo - w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Józefowo - Poryte oraz przebudowa drogi gminnej we wsi Krukówka.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Krynki z podziałem na części: Część I. - Przebudowa drogi leśnej nr 13 w Nadleśnictwie Krynki, Część II . - Przebudowa drogi leśnej nr 20 w Nadleśnictwie Krynki
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Wojtkowice Stare
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Popławy.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego o łącznej długości 2 379,50 m
Dodano: 2016-07-08