Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stawiski - etap II

GMINA STAWISKI ogłasza przetarg

  • Adres: 18-520 Stawiski, Plac Wolności 13/15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 278 55 11 , fax. 86 278 55 33
  • Data zamieszczenia: 2023-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STAWISKI
    Plac Wolności 13/15
    18-520 Stawiski, woj. podlaskie
    tel. 86 278 55 11, fax. 86 278 55 33
    REGON: 450669884
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://stawiski.ezamawiajacy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stawiski - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa części: "Rozbudowa i przebudowa części ul. Cedrowskiej w Stawiskach wraz z niezbędną infrastrukturą”.Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleńrozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu naużytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:I etap:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dlazadania inwestycyjnegoc) koncepcja zagospodarowania terenu,II etap – zakres prac obejmuje:a) wykonanie robót budowlanych,b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 1 wraz zzałącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotuzamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montażniezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.Nazwa części: "Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej relacji: droga powiatowa nr 1830B – Cwaliny – droga gminna nr104558B”.Przedmiot zamówienia obejmuje aktualizację projektu, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:I etap:a) wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej,b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dlazadania inwestycyjnego,II etap – zakres prac obejmuje:a) wykonanie robót budowlanych,b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentaminadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawcazobowiązany jest wykonać dostawę i montaż niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanychszczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.Nazwa części: "Przebudowa części ul. 550-lecia Stawisk w Stawiskach wraz z niezbędną infrastrukturą”.Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno- Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:I etap:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dlazadania inwestycyjnegoc) koncepcja zagospodarowania terenu,II etap – zakres prac obejmuje:a) wykonanie robót budowlanych,b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 3 wraz zzałącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotuzamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montażniezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.Nazwa części: "Rozbudowa i przebudowa części ul. Wojciecha Kossaka w Stawiskach wraz z niezbędną infrastrukturą”.Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:I etap:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dlazadania inwestycyjnegoc) koncepcja zagospodarowania terenu,II etap – zakres prac obejmuje:a) wykonanie robót budowlanych,b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 4 wraz zzałącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotuzamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montażniezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.Nazwa części: "Przebudowa części drogi gminnej nr 104596B w miejscowości Stawiski ”.Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:I etap:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dlazadania inwestycyjnegoc) koncepcja zagospodarowania terenu,II etap – zakres prac obejmuje:a) wykonanie robót budowlanych,b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 3 wraz zzałącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotuzamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montażniezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:1) 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych) – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie Nr 1,2) 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych) – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie Nr 2,3) 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych) – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie Nr 3,4) 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych) – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie Nr 4,5) 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych) – w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie Nr 5.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Hexa Banku Spółdzielczym w Piątnicy O/Stawiski numer: 93 8762 1022 0031 6097 2000 0030z adnotacją „Wadium – SGiT.271.1.2.2023 – Zadanie Nr … (należy podać Nr zadania, o które ubiega się Wykonawca). Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionegow formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:a) 1.000.000,00 złotych oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych – dot. Wykonawców ubiegających się o zadanie Nr 4.b) 800.000,00 złotych oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 800.000,00 złotych – dot. Wykonawców ubiegających się o zadanie Nr 2 i 5.c) 500.000,00 złotych oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 500.000,00 złotych – dot. Wykonawców ubiegających się o zadania Nr 1 i 3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi dowieść, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: jeden milionzłotych)– wymagania dla Wykonawcy starającego się o zadanie Nr 4.b) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: osiemset tysięcy złotych) – wymagania dla Wykonawcy starającego się o zadanie Nr 2 i 5.c) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych) – wymagania dla Wykonawcy starającego się o zadania Nr 1 i Nr 3.2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie:a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane – dotyczy Wykonawców ubiegających się o każde z zadań;b) co najmniej 1 osobą,posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane – dotyczy Wykonawców ubiegających się ozadanie Nr 1, 3,4 i 5;c) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania którychw aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane– dotyczy Wykonawców ubiegających się o zadanie Nr 1, 3,4 i 5;d) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane – dotyczy Wykonawców ubiegających o każde z Zadań;e) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane – dotyczy Wykonawców ubiegających sięo zadanie Nr 1, 3,4 i 5;g) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania którychw aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane– dotyczy Wykonawców ubiegających się o zadanie Nr 1, 3,4 i 5;Uwaga: Dopuszcza się łączenie powyższych funkcji.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy).6. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 9 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach