Przetargi.pl
PRZEBUBOWA POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTOJOWIE GMINA SUCHEDNIÓW

Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Suchedniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543392 , fax. 041 2543392
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Suchedniowie
    ul. Fabryczna 5 5
    26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543392, fax. 041 2543392
    REGON: 29063766900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUBOWA POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTOJOWIE GMINA SUCHEDNIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I LOKALIZACJA INWESTYCJI : Szkoła Podstawowa w Ostojowie 26-130 Suchedniów Ostojów 16 pow. skarżyski woj. świętokrzyskie II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( ZAKRES): Stan istniejący: Obiekt położony jest w Ostojowie w Samorządowej Szkole Podstawowej i jest obiektem istniejącym. Podlega przebudowie w zakresie dostosowania kuchni do obowiązujących przepisów sanitarnych. W kuchni przygotowywane będą obiady dla około 50 dzieci, które będą konsumowały go na miejscu w stołówce. Obiekt jest konstrukcji tradycyjnej murowanej. Zakres rzeczowy: Powierzchnia adaptowanych pomieszczeń: 99,13 m2 w tym: 1. komunikacja 3,50 m2 2. pom.socjalne 4,70 m2 3. pom. porządkowe 2,62 m2 4. komunikacja 5,59 m2 5. wyparzalnia jaj 1,57 m2 6. magazyn mięsa 5,15 m2 7. magazyn warzyw - obieralnia 5,18 m2 8. kuchnia - przygotowalnia 24,57 m2 9. zmywalnia 4,40 m2 10. jadalnia 41,85 m2 Ściany murowane wykończone tynkiem mineralnym na siatce na styropianie. Ścianki działowe projektowane lekkie szkieletowe obite płytkami gisowo-kartonowymi wodoodpornymi, wypełnione wełną mineralną. Od wewnątrz ściany murowane wykończone tynkiem gładkim wapienno-cementowym i malowane farbą mineralną akrylową w kolorze białym. W pomieszczeniach takich jak: przygotowalnia, zmywalnia, wyparzalnia jaj, magazyn mięs z przygotowaniem wstępnym, kredens podawczy ściany wyłożyć glazurą do wysokości min. 2,0 m od podłogi. Przy umywalkach i zlewozmywakach w pozostałych pomieszczeniach ściany również wyłożyć glazurą do wysokości 1,6 m od podłogi, 60 cm poza obrys urządzenia. Sufity wykończone tynkiem gładkim wapienno-cementowym, malowane farbą akrylową w kolorze białym. Posadzki we wszystkich pomieszczeniach łatwo zmywalne z terrakoty. Wentylacja grawitacyjna. W przygotowalni, zmywalni wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, nad taboretem elektrycznym i gazowym zamontować okap z wyciągiem mechanicznym, w kratce wentylacyjnej w zmywalni zamontować wentylator wywiewny EDM 100. Zamontować w oknach nawiewniki higrosterowane. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogrzewanie pomieszczeń, wody - co. Odprowadzenie ścieków z kuchni do kanalizacji sanitarnej poprzez separator tłuszczów. Odpadki wywożone codziennie po zakończeniu pracy. Dane wielkościowe: -roboty malarskie ( akryl- ściany i sufity, lamperie- olejno )- 332,31 m2 -roboty posadzkarskie - 57,28 m2 -licowanie ścian płytkami -102,88 m2 -roboty elektryczne - 119,6 mb. YDYp -oświetlenie (oprawy żarowe szt. 3, oprawy świetlówkowe 2x40W szt. 10 ) -ścianki z gips kartonu - 32,28 m2 -instalacja wod.kan. gaz i wentylacja - 1kpl. -drzwi wew. dr.- 16,2 m2 -okna podawcze PCV- szt. 2 Przeznaczenie: Pomieszczenia wykorzystywane będą na kuchnię z pomieszczeniami pomocniczymi, pomieszczenia socjalne dla pracowników oraz jadalnię. W kuchni przygotowywane będą obiady jednodaniowe lub dwudaniowe do skonsumowania na miejscu przez dzieci uczęszczające do szkoły. Warzywa okopowe przechowywane będą oraz obierane i myte w magazynie do tego przystosowanym zlokalizowanym w części magazynowej, jaja będą przechowywane, myte i wyparzane w wyparzalni jaj. Produkty typu mięso, ryby, drób, nabiał przechowywane będą w chłodziarkach ustawionych w magazynie mięs, każdy z tych produktów odrębnie. Produkty pozostałe typu sypkiego jak mąka, kasze, ryż, przyprawy itd. przechowywane będą w szufladach ustawionych w przygotowalni. W/w produkty dostarczane będą w ilości, która pomieści się w ustawionych regałach, szafkach, lodówkach. Pieczywo dostarczane jest w ilości dziennego zapotrzebowania. Obiady po przygotowaniu podawane będą dzieciom poprzez okno podawcze na salę jadalną. Po zjedzeniu obiadu brudne naczynia dostarczane będą do zmywalni poprzez okno podawcze, gdzie będą myte, wyparzane i odkładane do kredensu podawczego. Wykonać operat powykonawczy w 2 jednobrzmiących egzemplarzach zawierający: - dziennik budowy, atesty, świadectwa kontroli, aprobaty techniczne , gwarancje, itp. na wbudowane materiały, list gwarancyjny, odbiory częściowe robót zanikających. UWAGA: POZOSTAŁE ROBOTY ORAZ MATERIAŁY ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI , OPISEM, PRZEDMIAREM ROBÓT , OBMIARAMI WŁASNYMI, SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZAŁĄCZONYMI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 1.500,00 zł. (słownie : jeden tysiąc pięćset zł.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn .Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane, 3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 5 ostatnich lat- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przed dniem wszczęcia postępowania wykonali minimum jedną robotę budowlaną w zakresie remontów obiektów budowlanych użyteczności publicznej wraz i wartości odpowiadającej przedmiotowi postępowania, (uwaga: roboty w tym okresie można sumować), 4. wykażą się, że dysponują osobami lub będą dysponować, które są zdolne do kierowania i wykonania zamówienia, tj. w zakresie budowlanej, instalacji wodociągowej , sanitarnej, gazowej , elektrycznej. 5.ich oferta będzie zgodna z warunkami SIWZ. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania, (metoda spełnia - nie spełnia). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium Cena 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował), 6) wykazu osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (uprawnienia budowlane- injstalacje sanitarne, elektryczne, gazowe, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa ); ( pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), 7)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2. 8)harmonogram rzeczowo finansowy - należy wypełnić druk załączony do SIWZ zgodnie z przedstawioną ofertą i kosztorysami, 9)kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów, zestawień, projektów budowlanych, wizji lokalnej, SIWZ i obowiązujących przepisów. 10)dokument potwierdzający wpłatę wadium, 11)oświadczenia : a/Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia. b/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji c/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też za pomocą podwykonawców. f/oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 3% wartości brutto oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach