Przetargi.pl
Prowadzeniu serwisu, przeglądów i usuwaniu awarii kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach KWP we Wrocławiu i jednostkach podległych

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2010-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzeniu serwisu, przeglądów i usuwaniu awarii kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach KWP we Wrocławiu i jednostkach podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzeniu serwisu, przeglądów i usuwaniu awarii kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach KWP we Wrocławiu i jednostkach podległych wyszczególnionych w załącznikach nr 2, 3, 4, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia, zakres prac konserwacyjnych dla kotłów, zakres prac do wykonania podczas przeglądów węzłów cieplnych w części technologicznej, elektrycznej, aparatury kontrolno pomiarowej, automatyki oraz warunki napraw awaryjnych, opis wyceny usługi, wymagania w zakresie kwalifikacji oraz liczby osób realizujących zamówienie, oraz podstawę płatności - reguluje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.2. Szczegółową lokalizację kotłowni oraz typ kotła, moc kotłowni w kW, funkcję kotłowni i częstotliwość przeglądu, jak i rodzaj paliwa - zostały określone przez zamawiającego w 4 zestawieniach kotłowni - załączniki od numeru 2 do numeru 5 do SIWZ. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 (cztery) zestawienia kotłowni (części-lokalizacje), ale zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich 4 zestawień kotłowni (części-lokalizacji). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zestawienia kotłowni ze względu na lokalizację kotłowni: 2.1. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 1 - obejmuje Wrocław, Milicz, Oleśnicę, Bierutów, Syców, Oława, Jelcz-Laskowice, Strzelin, Środa Śląska, Trzebnica, Oborniki Śląskie, Żmigród i Wołów - wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.2. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 2 - obejmuje Jelenią Górę, Cieplice, Szklarską Porębę, Karpacz, Kowary, Bolesławiec, Osiecznicę, Nowogrodziec, Kamienną Górę, Lubawkę, Lubań, Leśną, Olszynę, Siekierczyn, Lwówek Śląski, Gryfów, Mirsk, Zgorzelec i Pieńsk - wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.3. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 3 - obejmuje Legnicę, Chojnów, Głogów, Góra Śląską, Jawor, Bolków, Lubin, Rudnę, Polkowice, Chocianów, Gaworzyce, Złotoryję - wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ. 2.4. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 4 - obejmuje Wałbrzych, Głuszyce, Jedlina Zdrój, Boguszów Gorce, Dzierżoniów, Bielawę, Kłodzko, Kudowa Zdrój, Nową Rudę, Międzylesie, Polanicę Zdrój, Świdnicę, Żarów, Strzegom, Jaworzynę Śląską, Ząbkowice Śląskie i Kamieniec Ząbkowicki -wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferta na którąkolwiek z 4 części-lokalizacji obejmowała wszystkie lokalizacje wskazane przez zmawiającego w danym zestawieniu kotłowni (części-lokalizacji) - odpowiednio w załączniku do SIWZ od nr 2 do nr 5. Uwaga. Brak wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek lokalizacji w wymienionych załącznikach skutkować będzie odrzuceniem oferty, bez wzywania wykonawcy do uzupełnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium: 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 68 1010 1674 0000 9713 9120 0000 z adnotacją: Wadium - nr sprawy PU-2380-050-182/2010/AB 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. pieniądzu 1.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. gwarancjach bankowych 1.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 1.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 1.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na jego odpowiedzialność. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 / 340 39 73), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. 2. Wysokość wadium: 2.1. Wadium dla całości zamówienia obejmującego 4 części-lokalizacje wynosi: 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). 3. Zasady zwrotu wadium 3.1. Zamawiający zwróci Wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp: 3.1.1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3.1.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.1.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Zatrzymanie wadium 4.1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 4.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach