Przetargi.pl
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka w sezonach zimowych: 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zimowe utrzymanie dróg o dużym spadku, - pozimowe oczyszczenie dróg objętych zimowym utrzymaniem po zakończeniu akcji w terminie 2 tygodni od dnia, w którym zakończono prowadzenie akcji zimowej (w danym roku). Drogi objęte przedmiotem zamówienia zostały podzielone na 6 odrębnych rejonów (części). Szacunkowa długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych rejonów wynosi: - rejon I - ok. 13,22 km, - rejon II - ok. 3,32 km, - rejon III - ok. 2,10 km, - rejon IV - ok. 5,52 km, - rejon V - ok. 3,66 km, - rejon VI - ok. 9,84 km. Szczegółowe wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia: a) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia (własnym kosztem i staraniem) wszystkich niezbędnych materiałów, urządzeń i narządzi koniecznych do właściwego świadczenia usług, b) do zwalczania śliskości Wykonawca zastosuje materiały szorstkie nieszkodliwe dla środowiska naturalnego (żużel, piasek); nie wolno stosować pyłów z urządzeń odpylających, c) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego i starannego prowadzenia rejestru akcji zimowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w trakcie prowadzenia akcji zimowej Zamawiający może dokonać zamiany wzoru ww. rejestru, d) dzień zakończenia prowadzenia akcji zimowej zostanie uzgodniony z Zamawiającym i potwierdzony wpisem w rejestrze, e) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z dochowaniem należytej staranności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie od 15 listopada 2011 r. do 31 marca 2014 r., który to okres obejmował będzie trzy sezony zimowe: - sezon 2011/2012 od 15 listopada 2011 do 31 marca 2012, który obejmuje 138 dni; - sezon 2012/2013 od 15 listopada 2012 do 31 marca 2013, który obejmuje 137 dni; - sezon 2013/2014 od 15 listopada 2013 do 31 marca 2014, który obejmuje 137 dni. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady śniegu wymagające odśnieżania, zwalczanie śliskości uzasadniające podjęcie akcji zimowego utrzymania dróg, itp.), Wykonawca na polecenie Zmawiającego przystąpi do zimowego utrzymania dróg przed lub po ww. terminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka: Przetargi) oraz Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach