Przetargi.pl
PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32010 Luborzyca, Luborzyca 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 871 410 , fax. 123 871 410
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Luborzyca 97
    32010 Luborzyca, woj. małopolskie
    tel. 123 871 410, fax. 123 871 410
    REGON: 53771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania gminnych: dróg, parkingów oraz innych publicznych miejsc/placów w sezonach zimowych: 2017/2018 r; 2018/2019 r.; 2019/2020 r. Sezon zimowy - okres czasowy od 20 października do dnia 19 kwietnia włącznie. Zimowe utrzymanie dróg gminnych obejmuje utrzymanie stałej gotowości oraz akcję czynną, czyli bezpośrednią pracę sprzętu w terenie i prowadzone będzie w systemie interwencyjnym, tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg, co będzie odnotowane i potwierdzone przez Zamawiającego w rejestrze poleceń prowadzonym przez wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy. W przypadku nagłego załamania pogody Wykonawca winien podjąć samodzielnie decyzję o rozpoczęciu akcji. O fakcie tym zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również po zakończeniu każdego sezonu zimowego: sprzątanie pasa drogowego oraz innych miejsc objętych usługą, np: parkingów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części, które powstały z podziału gminy wg przebiegu drogi Wojewódzkiej 776 na region północny i południowy. Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dalsza część ogłoszenia o zamówienia oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, tzw. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na przygotowanym do tego specjalnie druku (druk formularza oferty), stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania, w sytuacjach opisanych w SIWZ (np.: wspólne ubieganie się o zamówienie). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu dot. zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowią załączniki do SIWZ . 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, które stanowi załącznik do SIWZ . 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w ramach danej części przedmiotu zamówienia). Druk oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – przypisany dla danej części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach