Przetargi.pl
prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny w ramach realizacji przez Powiat Bartoszycki zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11200 Bartoszyce, ul. Limanowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 762-28-71 , fax. 0-89 762-28-71
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    ul. Limanowskiego 9
    11200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 762-28-71, fax. 0-89 762-28-71
    REGON: 23500970000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswbartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny w ramach realizacji przez Powiat Bartoszycki zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny w ramach realizacji przez Powiat Bartoszycki zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny przy uwzględnieniu podziału zamówienia na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I – prowadzenie zajęć terapii psychologicznej (terapia rodziny), 2) CZĘŚĆ II – prowadzenie zajęć logopedycznych, 3) CZĘŚĆ III – prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej, 4) CZĘŚĆ IV – prowadzenie zajęć terapii zaburzeń rozwojowych i terapii słuchu, 5) CZĘŚĆ V – prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową w odniesieniu tylko do jednej CZĘŚCI zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na następujących zasadach: 1) miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Maltańskich w Bartoszycach, ul. Limanowskiego 9, 2) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy oraz do dokumentowania prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć, 3) przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia wynosi: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia: 350 godzin, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia: 1755 godzin, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia: 1755 godzin, d) w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia: 1755 godzin, e) w przypadku CZĘŚCI V zamówienia: 1405 godzin, 4) przez 1 godzinę należy rozumieć 60 minut. 5. Przyjęte przez zamawiającego w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia przewidywane liczby godzin prowadzenia zajęć są liczbami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin prowadzenia zajęć w zależności od potrzeb dzieci, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji każdej z CZĘŚCI zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 40% wartości zawartej w ramach danej CZĘŚCI umowy. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności specjalisty do spraw wychowania małego dziecka obejmujące: planowanie i organizowanie zajęć indywidualnych i grupowych mających na celu rozwijanie u dzieci zdolności motorycznych, umiejętności współpracy i umiejętności społecznych, pewności siebie i zrozumienia; rozwijanie umiejętności językowych poprzez opowiadanie historii, odgrywanie scenek i wykorzystywanie piosenek, wierszy oraz swobodnych konwersacji i dyskusji; kierowanie działaniami dzieci umożliwiającymi im wykazanie się kreatywnością przez wykorzystanie sztuki, aktorstwa, muzyki i sprawności fizycznej; obserwowanie dzieci w celu określenia ich postępów oraz wykrywania, we współpracy z rodzicami lub psychologiem, oznak problemów rozwojowych, emocjonalnych i zdrowotnych; współpraca z rodzicami i innymi pracownikami merytorycznymi o postępach dzieci lub ich problemach oraz, w razie potrzeby, ustalanie stosownych działań i przekazywanie ich do właściwych służb; uczestniczenie w spotkaniach dotyczących edukacyjnej i organizacyjnej polityki placówki; nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z podmiotami pracującymi z małymi dziećmi i świadczącymi inne usługi na rzecz dzieci, 2) osoby wykonujące czynności logopedy obejmujące: ocenę słuchu, mowy i posługiwania się językiem przez pacjentów w celu określenia charakteru zaburzeń słuchu i komunikacji; planowanie działań doradczych, kontroli, rehabilitacji mowy i innych programów związanych z zagadnieniami słuchu i komunikacji, kierowanie nimi i branie w nich udziału; udzielanie porad osobom cierpiącym na zaburzenia słuchu lub upośledzenie językowe, ich rodzinom, nauczycielom i pracodawcom oraz kierowanie nimi; w razie potrzeby kierowanie pacjentów i ich rodzin na dodatkowe leczenie lub zajęcia edukacyjne, 3) osoby wykonujące czynności psychologa obejmujące: planowanie i przeprowadzanie testów w celu pomiarów psychicznych, fizycznych i innych cech, takich jak: inteligencja, zdolności, umiejętności; interpretowanie i ocenianie wyników testów oraz udzielanie porad; analizowanie wpływu dziedziczności, czynników społecznych, zawodowych i innych na sposób myślenia i zachowania jednostki; udzielanie pomocy psychologicznej lub prowadzenie terapii indywidualnych i grupowych oraz świadczenie usług uzupełniających; utrzymywanie wymaganych kontaktów, np. z członkami rodziny, władzami oświatowymi lub pracodawcami i zalecanie możliwych rozwiązań problemów oraz postępowań; badanie znaczenia czynników psychologicznych w diagnozie, leczeniu i profilaktyce chorób psychicznych i zaburzeń emocjonalnych lub zaburzeń osobowości oraz konsultowanie się ze specjalistami w dziedzinach pokrewnych, 4) osoby wykonujące czynności fizjoterapeuty obejmujące: zlecanie badań mięśni, układu nerwowego, stawów i badań funkcji ruchowych oraz badanie problemów fizycznych u pacjentów; ustalanie z pacjentami celów leczenia i opracowywanie programów leczenia mających na celu ograniczenie bólu fizycznego, wzmocnienie mięśni, poprawienie funkcji sercowo-płucnych, sercowo-naczyniowych i oddechowych, przywracanie funkcji stawów i poprawianie równowagi i koordynacji; opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie programów i leczenia z wykorzystaniem terapeutycznych właściwości ćwiczeń, ciepła, zimna, masażu, zabiegów, hydroterapii, elektroterapii, ultrafioletu i podczerwieni oraz ultradźwięków w leczeniu pacjentów; powiadamianie pacjentów i ich rodzin o zabiegach, które należy kontynuować poza kliniką; opracowywanie i wdrażanie programów monitorowania dolegliwości i zaburzeń fizycznych oraz zapobieganie im. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, działanie 2.4 Utworzenie ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych, Priorytet II programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85140000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną