Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.

Zespół Szkół Gospodarczych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Spytka Ligęzy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 35 00 , fax. 17 85 355 31
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gospodarczych
    ul. Spytka Ligęzy 12 12
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 35 00, fax. 17 85 355 31
    REGON: 00019374300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010. 2. Zajęcia będą odbywały się bezpośrednio przed lub po zakończeniu lekcji przez uczniów biorących udział w projekcie (w zależności od planu lekcji uczniów) zgodnie z następującym harmonogramem: ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z ELEMENTAMI JĘZYKA ZAWODOWEGO HOTELARSKIEGO: w całym okresie realizacji projektu 1008 godzin, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin = w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny. ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z ELEMENTAMI EKONOMII I PRAWA W HOTELARSTWIE: w całym okresie realizacji projektu 504 godziny, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny. 3. Zajęcia realizowane będą według opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Koordynatora projektu, po zasięgnięciu opinii nadzoru pedagogicznego Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, programu zajęć. Wykonawca prowadzi dziennik zajęć, przygotowuje materiały dla uczniów oraz przekazuje kopie tych materiałów Koordynatorowi projektu. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez przedstawiciela szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach