Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć z hipoterapii dla osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych.

Dom Pomocy Społecznej w Dąbrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-047 Jeżów, Dąbrowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 756 391 , fax. 468 756 391
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Dąbrowie
    Dąbrowa 1
    95-047 Jeżów, woj. łódzkie
    tel. 468 756 391, fax. 468 756 391
    REGON: 31272200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-dabrowa.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć z hipoterapii dla osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z hipoterapii dla 40 osób niesamodzielnych /niepełnosprawnych zamieszkałych w Powiecie Brzezińskim. 2. Celem prowadzenia zajęć jest długotrwały i ciągły proces usprawniania i aktywizacji osób niesamodzielnych, w szczególności niepełnosprawnych. 3. Każda zakwalifikowana osoba będzie mogła skorzystać z zajęć hipoterapii 4 razy w miesiącu w wymiarze po 30 minut każde indywidualne zajęcie z hipoterapii. 4. Maksymalna liczba zajęć jakie Wykonawca będzie prowadził w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku – 960 zajęć w 2021 roku – 1920 zajęć w 2022 roku – 1920 zajęć w 2023 roku - 800 zajęć 5. W skład Zespołu Hipoterapii powinni wejść instruktorzy hipoterapii. W zajęciach dla osób z dużym lękiem uczestniczyć będzie także psycholog. 6. Kwalifikacja uczestnika dokonana zostanie na podstawie zaświadczenia lekarza internisty i psychologa. Tok zajęć ustalany będzie dla każdego uczestnika indywidualnie po określeniu przez Zespół celuterapii (np. pozbycie się lęku, poprawa komunikacji, wzrost aktywności itp.) 7. Uczestnicy Projektu podzieleni będą na 3 grupy, o zróżnicowanym stopniu zaawansowania: • Grupa I - Hipoterapia bierna • Grupa II - Hipoterapia czynna - terapia poprzez kontakt z koniem • Grupa III - hipoterapia czynna – terapeutyczne jazdy konne. 8. Realizacja zadania składa się z następujących etapów- podzadań : 1) Rekrutacja odbywać się będzie w sposób ciągły przez cały czas realizacji projektu. W przypadku, gdy dana osoba zrezygnuje z zajęć lub nie będzie mogła w nich uczestniczyć, może być zastąpiona przez inną zakwalifikowaną do zajęć hipoterapii. Kwalifikacji uczestników będzie dokonywał Zamawiający na podstawie skierowania od lekarza. 2) Prowadzenie zajęć hipoterapeutycznych dla 3 grup o zróżnicowanym programie terapeutycznym. 3) Prowadzenie zajęć grupowych z psychologiem. 4) Hipoterapeuta powinien opracować programu hipoterapii dla konkretnego pacjenta na podstawie skierowania od lekarza i karty pacjenta oraz realizować przyjęty program rehabilitacyjny. Na potwierdzenie powinna być prowadzona przez Wykonawcę dokumentacja pokazująca ewaluację skuteczności procesu usprawniania każdego uczestnika. 9. Do obowiązków hipoterapeutów należy także prowadzenie zajęć w taki sposób, aby były one bezpieczne zarówno dla pacjenta, jak i konia, oraz pozostałych obecnych osób. 10. Miejsce realizacji: zajęcia z hipoterapii powinny być prowadzone na maneżu, w terenie lub w krytej hali na terenie Powiatu Brzezińskiego, województwo łódzkie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózku inwalidzkim oraz pomieszczenia służącego do oczekiwania na zajęcia wraz szatnią
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załączniki nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach