Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach środowiskowych o profilu opiekuńczo-wychowawczym oraz o profilu sportowym na terenie Gminy Zabierzów .

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach środowiskowych o profilu opiekuńczo-wychowawczym oraz o profilu sportowym na terenie Gminy Zabierzów .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach środowiskowych o profilu opiekuńczo-wychowawczym oraz o profilu sportowym na terenie Gminy Zabierzów zgodnie z niżej podanymi zadaniami . Zajęcia w świetlicy mają charakter działań pomocowych głównie dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych oraz stworzenie warunków do trzeźwego i zdrowego stylu życia. 2. Zajęcia odbywać się będą w świetlicach środowiskowych w godzinach pozalekcyjnych. 3.Zajęcia mogą być realizowane przy zastosowaniu różnych form i metody pracy z dziećmi i młodzieżą np. zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, sportowe, gry i zabawy rozwojowe, konkursy, wycieczki itp. Osoba prowadząca zajęcia powinna stosować te formy i metody pracy, w których czuje się najbardziej kompetentna i które budzą zainteresowania dzieci i młodzieży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z dziećmi i młodzieżą w świetlicach środowiskowych o profilu opiekuńczo wychowawczych lub sportowym, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Wykonawca musi spełniać następujące warunki : 1) Mieć w dyspozycji osobę z doświadczeniem zawodowym lub przygotowaniem pedagogicznym, odbyte min. 1 szkolenie z zagadnień prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach środowiskowych lub uprawnienia trenerskie ( dotyczy zatrudnienia w świetlicy o profilu sportowym 2) Odbyty staż w pracy z dziećmi i młodzieżą w świetlicy środowiskowej 3) Ubezpieczenie OC na przeprowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą , lub oświadczenie, iż przed podpisaniem umowy prowadzący zajęcia dokona ww ubezpieczenia W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o infor?macje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Ust. III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca ww warunki spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie pod warunkiem wezwania przez Zamawiającego na podsta?wie art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie. Art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ww ustawy na formularzu stanowiącym zał. nr 2. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na załączniku Nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy. Wymagane minimum potencjału kadrowego : mieć w dyspozycji osobę: - z doświadczeniem zawodowym lub przygotowaniem pedagogicznym , odbytym min 1 szkoleniem z zagadnień? prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach środowiskowych lub uprawnienia trenerskie ( dotyczy prowadzenia świetlicy o profilu sportowym ) - odbyty staż w pracy z dziećmi i młodzieżą ( dotyczy świetlicy środowiskowej ) 6. Opłacenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , lub oświadczenie wykonawcy, iż przed podpisaniem umowy wykonawca dokona ww ubezpieczenia. Ponadto do oferty należy dołączyć: 7. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach