Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Czarnieckiego 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6244612 , fax. 016 6244612
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza
    ul. Czarnieckiego 16 16
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6244612, fax. 016 6244612
    REGON: 65089438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki z studentami. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań: Zadanie nr 1-prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki-42 godziny, kierunek informatyka-część I; Zadanie nr 2-prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki-42 godziny, kierunek informatyki-część II; Zadanie nr 3-prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki-42 godziny, kierunek budownictwo-część III; Zadanie nr 4-prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki-42 godziny, kierunek budownictwo-część IV; Zadanie nr 5-prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki-42 godziny, kierunek budownictwo-część V; Zadanie nr 6-prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki-42 godziny, kierunek budownictwo-część VI; Zadanie nr 7-prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki-42 godziny, kierunek informatyka-część VII; Zadanie nr 8-prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki-42 godziny, kierunek informatyka-część VIII.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują osobą/osobami zdolną/ymi do wykonania zamówienia posiadającą/cymi ukończone studia wyższe magisterskie kierunkowe z fizyki lub matematyki 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach-wymaganych Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1.Ofertę należy złożyć-wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2 do oferty-wg wzoru; 3.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4.Zaakceptowany-parafowany lub podpisany przez oferenta - osobę podpisującą ofertę Projekt umowy- dot. Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą- załącznik nr 4 do oferty-wg wzoru; 5.Zaakceptowany-parafowany lub podpisany przez oferenta - osobę podpisującą ofertę Projekt umowy zlecenia- dot. Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej-załącznik nr 5 do oferty-wg wzoru; 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do ich dysponowania tymi osobami NALEŻY WYPEŁNIĆ NA KAŻDE Z ZADAŃ OSOBNO-załącznik nr 6 do oferty-wg wzoru. - W przypadku składania oferty przez Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej należy dołączyć tylko dokument/ty potwierdzające ukończenie studiów wyższych magisterskich kierunkowych z fizyki lub matematyki, - W przypadku składania oferty przez Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą należy dołączyć wykaz osób załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokument/ty potwierdzające ukończenie studiów wyższych magisterskich kierunkowych z fizyki lub matematyki, 7.Oświadczenie w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom-(należy wypełnić i załączyć bez względu na fakt korzystania lub nie z podwykonawców-załącznik nr 7 do oferty-wg wzoru; 8.Oświadczenie o zatrudnieniu- dot. Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej-załącznik nr 8 do oferty-wg wzoru; 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy-załącznik nr 9 do oferty; W przypadku osób nie prowadzących działalności gospodarczej należy dołączyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy- załącznik nr 9.1-wg wzoru; 10.Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 10 do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszjar.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach