Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka kluczem do sukcesu

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pieniezno.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka kluczem do sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: a) ZADANIE nr 1 - Dostawa platformy do szkoleń e-learningowych oraz realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących, w tym z: Lp. Nazwa Zajęć Ilość grup Wymiar godzinowy/grupę Łączna ilość godzin 1. Matematyka 7 60 420 2. j. polski 5 60 300 3. Historia 1 60 60 4. Technika 1 60 60 5. Plastyka 1 60 60 6. Zajęcia sportowe 1 60 60 7. Biologia 1 60 60 8. Chemia 1 60 60 9. Fizyka 1 60 60 10. Robotyka 2 30 60 11. Język obcy (j. angielski / j. niemiecki). Zajęcia wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 10h/osbę zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certyficates) na odpowiednim poziomie 2 120 240 12. Zajęcia wyrównujące z matematyki 6 30 180 13. Zajęcia wyrównujące z j. polskiego 5 30 150 14. Zajęcia wyrównujące z historii 1 30 30 15. Zajęcia wyrównujące z j. rosyjskiego 1 30 30 16. Zajęcia wyrównujące z biologii 1 30 30 17. Zajęcia wyrównujące z chemii 1 30 30 18. Zajęcia wyrównujące z fizyki 1 30 30 19. Zajęcia wyrównujące z przyrody 1 30 30 20. Zajęcia kompensacyjno-korekcyjne 15 os. 30 h / os. 450 h 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i warsztaty psychologiczne. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów mających mających problemy z opanowaniem emocji, nadpobudliwością, i agresją. Cel - opanowanie technik koncentracji na zadaniu oraz zastępowania agresji. 8 15 120 22. Zajęcia z doradcą zawodowym. Tematyka zajęć: Świat zawodów, Rynek pracy, zawody przyszłości oraz Szkolne i pozaszkolne formy zdobywania kwalifikacji, W ramach zajęć należy przeprowadzić diagnozę predyspozycji zawodowych uczniów (ze zwróceniem szczególnej uwagi na problem stereotypizacji zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie, kształceniu się i pracy w stereotypizacji zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie, kształceniu się i pracy w zawodzie przypisanym tradycyjnie drugiej płci), potrzeb edukacyjnych, opracować profil osobowości. Na zakończenie należy sformułować opinię wskazującą optymalny wybór zawodu. 6 15 90 Celem zajęć opisanych w w/w tabeli pkt. 1. - 20. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu. 23. Dostawa platformy do szkoleń e-learningowych, obejmująca: - przechowywanie platformy na serwerze dostawcy przez okres realizacji projektu oraz kolejnych 5 lat szkolnych, - konfiguracje platformy: utworzenie kont uczniowskich i nauczycielskich, przypisanie uczniów do klas i grup, - utworzenie kont rodzicielskich umożliwiających rodzicom wgląd w pracę ucznia oraz osiągane przez niego wyniki, - przeszkolenie z zakresu obsługi nauczycieli oraz administratorów wskazanych przez Zamawiającego Szczegółowy opis podstawowych cech platformy zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ b) ZADANIE nr 2 - Realizacja zajęć z zakresu technik komputerowych dla: 1. dwóch grup uczniów w wymiarze 120h/gr. Zajęcia wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone certyfikatem ECDL-Start***. 2. z zakresu IT dla 3 grup uczniów, w wymiarze 30h/gr. w tematach : - Arkusz kalkulacyjny narzędziem matematyka i fizyka - Pakiet Office z arkuszem kalkulacyjnym na czele - Tworzenie własnej gazety 4.2. Wykonawca w cenie zadań opisanych w pkt a) - b) powinien dodatkowo skalkulować : 4.2.1. Zakup podręczników dla uczestników zajęć opisanych w/w tabeli lp. od 1-4 oraz 7-20 (1 komplet podręczników / na osobę uczestniczącą w zajęciach ) 4.2.2. Zakup następujących materiałów dydaktycznych dla zajęć opisanych w pkt. a) ppkt. 5: - Materiały plastyczne - pastele olejne 8 szt., pastele suche 8 szt., farby temperowe 12 kolorów, farby akwarelowe 8 szt., plastelina 4 szt., mulina 5 szt., papier ksero 2 szt., duży brystol 30 szt., kolorowy papier rysunkowy A4, brystol mix A3, brystol mix A4, flizelina dekoracyjna 5 zestawów, filc dekoracyjny, bibuła 25 szt. nożyczki 16 szt., szablony do wycinania 5 szt., duży klej 5 szt., paleta do farb 16 szt., zestaw pędzli, pędzle z gąbkami 2 zestawy, szablony, oczy do przyklejania. - Materiały na zajęcia praktyczne z gipsem - szablony 3 szt., gips budowlany 20kg, farby akrylowe 10 szt. - Materiały na zajęcia z zakresu haftu krzyżykowego - kanwa 2m, mulina 100 szt., igły 8 szt., ramki 8 szt. - Materiały na zajęcia z zakresu DECOUPAGE - przedmioty do zdobienia 24 szt., lakier i klej 2 w 1 (5szt.), farby akrylowe 10 szt., pędzle 10 szt., serwetki. - Materiały do ORIGAMI - Zestaw kolorowych kartek 4.2.3. Zakup dwóch piłek do piłki nożnej dla zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 6, 4.2.4. Przeprowadzenie dla szkoleń opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 12. egzaminu TELC** na różnych poziomach zaawansowania w ramach kursów*, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania uczniów objętych kursami*, 4.2.5. Przeprowadzenie modułowego egzaminu w ramach Certyfikatu ECDL-Start*** z 4 wybranych przez Zamawiającego obszarów modułowych w ramach kursów* opisanych w pkt. 4.1. ppkt. b) 1. 4.2.6. koszt przygotowania i udostępnienia na platformie e-learningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi (dla zajęć opisanych w pkt. 4.1 ppkt. a) 11, 12 i ppkt. b) 2.) 4.2.7. Fakt, że Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy (dla wszystkich zajęć w ramach Zadania 1 i Zadania 2), 4.2.8. Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do treści z zakresu odpowiednio języków obcych i informatyki umieszczonych na platformie e-learningowej wykonawcy na okres szkoleń oraz 2 kolejnych lat szkolnych po ich zakończeniu (dla zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. a) 11., 12. i ppkt. b) 1., 4.2.9. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie. 4.2.10. Zakup szkolnych mikroskopów (szt. 2) o parametrach nie gorszych niż: - powiększenie - 64x - 1024x - wymienny okular - WF 16x - obiektywy - 4x, 10x, 40x, - oświetlenie - górne/dolne, regulowane, o zmiennym natężeniu - Urządzenie wyposażone musi być w cyfrową kamerę, pozwalającą na wyświetlenie obrazu na ekranie komputera. Mikroskop wyposażony w soczewkę Barlova 1,6x, rewolwer obiektywowy (miskę obiektywową) z 3 obiektywami. Instrument posiada obrotową (360o) wieżyczkę okularową. Urządzenie wyposażone w specjalistyczna lampę do podświetlania preparatów o płynnej regulacji intensywności oświetlenia, oraz kierunkowe, górne oświetlenie, umożliwiające obserwacje próbek o małej przezroczystości. Korpus oraz kluczowe elementy mechaniczne urządzenia są wykonane w 100% z metalu. 4.2.11. Zakup 2 zestawów preparatów mikroskopowych min. po 50 szt. w każdym z zestawów. Zestawy zapakowane w lakierowane drewniane pudełka. Jeden zestaw zawiera tkanki z zakresu botaniki i z zakresu zoologii. Drugi zestaw zawiera tkanki roślinne i zwierzęce. 4.2.12. Zakup 1 zestawu do badania jakości wody, gleby i powietrza przeznaczonego do prowadzenia zajęć. Zestaw składający się z: 1 tacy roboczej, butelki z korkiem 500ml, butelki z korkiem 250 ml - szt. 2, butelki z korkiem 100 ml - szt. 1, butelki z ciemnego szkła z korkiem 50 ml - szt. 2, kolby stożkowej 250 ml - szt. 1, kolby miarowej 500 ml - szt. 1, kolby miarowej 100 ml - szt. 1, cylindra miarowego 150 ml - szt. 1, szalki Petriego - szt. 3, szkiełka podstawowego- szt. 10, szkiełka nakrywkowego - szt. 10, lejka filtracyjnego z kolbą stożkową - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 2 mm - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 0,63 mm - szt. 1, sitka o średnicy oczek około 0,2 mm - szt. 1, lampki spirytusowej - szt. 1, płyty grzejnej - szt. 1, probówki - szt. 5, lejka laboratoryjnego - szt. 1, rurki szklanej I=150mm - szt.1, rurki szklanej I=200 mm - szt. 1, rurki szklanej zagiętej pod kątem 90o - szt. 1, lupy powiększającej 5 razy - szt. 1, strzykawki 2 ml - szt. 2, strzykawki 10 ml - szt. 1, strzykawki 100 ml - szt. 1, sterylne filtry membranowe - szt. 10, pipety z gumką - szt. 1, łyżeczki - szt. 1, siarki granulowanej lub w paskach - szt. 1, kredy szlamowanej 250 ml - szt.1, taśmy samoprzylepnej - szt. 1, odczynniki chemiczne - kpl. 1, odczynnik do wykrywania fosforanów - szt. 1, wody destylowanej - litr 1, bibuły filtracyjnej - ark. 2, pęsety - szt. 1, podstawy do probówek - szt. 1, szczotki do mycia probówek - szt. 1, okularów ochronnych - szt. 1, węża gumowego miękkiego I-100mm - szt. 1, korka gumowego - szt. 1, korka gumowego z otworem - szt. 1, pasków lakmusowych obojętnych - szt. 10, pasków lakmusowych pH 0 - 14 - szt. 10, POCH - TEST do wykrywania azotanów - szt. 10, POCH - TEST twardości wody - szt. 10, rękawicy ochronnych - szt. 1. 4.2.13. Zakup podręczników IT dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.1. ppkt. b) 2. - kpl. 30. 4.2.14. Zakup programu multimedialnego Pakiet przedmiotowy - fizyka w gimnazjum - 1 zestaw 4.2.15. Zakup uniwersalnych mierników elektrycznych szt. 12. 4.2.16. Zakup pomocy dydaktycznych - EkoSystem - 5 zestawów. ( ścienna plansza szkolna do biologii przedstawiająca ekosystem morza ciepłego - organizmy roślinne i zwierzęce dla niego reprezentatywne opisane w języku polskim i łacińskim.) 4.2.17. Zakup pomocy dydaktycznych - termometr wielofunkcyjny - szt. 5, 4.2.18. Zakup zestawu do eksperymentów - Energia elektryczna i magnetyzm - zestaw 1. 4.2.19. Zakup skrzynki do eksperymentów. 4.2.20. Zakup pomocy dydaktycznej - Mikropalnik - szt. 1. 9maly i lekki mikropalnik o max. mocy 1300 st. C. z wbudowanym zbiornikiem pozwalającym na pracę z palnikiem nawet do 50 minut. Napełniany gazem do zapalniczek. Posiada podstawkę dzięki czemu obie ręce są wolne. Palnik posiada regulację mocy płomienia i dostępu powietrza.) 4.2.21. Zakup zestawu zakręcanych pojemników z lupą min. 24 szt. Pojemnik o wymiarach 6,5 cm wysokości ze stabilną podwójnie zakręcaną pokrywką z podwójnie powiększającą lupą. Soczewki : fi 45 i 30mm ze wzorem podłoża. 4.2.22. Zakup map konturowych do geografii (36 stron w zestawie) - szt. 10. 4.2.23. Zakup magnetycznych kontynentów - zestaw 2 4.2.24. Zakup kompasu do orientacji w terenie - zestaw 1 składający się z min. 24 szt. 4.2.25. Zakup książek do Ortograffitti i Od dysgrafii do kaligrafii - szt. 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 9.2. Kwota wadium wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 9.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 13.08.2013r. godzina 12:00 9.4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu IN.271.1.15.2013 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.6. Wykonawcy w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty. 9.7. zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach