Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces

Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-402 Suwałki, Lipniak 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 562 10 02 , fax. 087 562 11 61
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku
    Lipniak 3 3
    16-402 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 562 10 02, fax. 087 562 11 61
    REGON: 79105887000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owl.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Podstawy obsługi komputera. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 godzinnych zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z Podstaw obsługi komputera dla 2 grup około 5 uczestników z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od dnia zawarcia umowy do 14 sierpnia 2013r. Część 2: Podstawy obsługi komputera. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 godzinnych zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z Podstaw obsługi komputera dla 2 grup około 5 uczestników z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od dnia zawarcia umowy do 14 sierpnia 2013r. Część 3: Język angielski od podstaw. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 godzinnych zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z podstaw języka angielskiego dla 2 grup około 5 uczestników z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od dnia zawarcia umowy do 14 sierpnia 2013r. Część 4: Język angielski od podstaw. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 godzinnych zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z podstaw języka angielskiego dla 2 grup około 5 uczestników z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od dnia zawarcia umowy do 14 sierpnia 2013r. Część 5: Zasady GHP/GMP oraz system HACCP. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla grupy około 15 uczestników/-czek oraz 5 godzin zajęć teoretycznych dla grupy około 15 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od dnia zawarcia umowy do 14 sierpnia 2013r. Część 6: Zasady GHP/GMP oraz system HACCP. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla grupy około 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od dnia zawarcia umowy do 14 sierpnia 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owl.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach