Gmina Suchożebry ogłasza przetarg
- Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
- Data zamieszczenia: 2012-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
REGON: 71158260600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć teatralnych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Prowadzenie zajęć teatralnych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą: 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć teatralnych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy. Zajęcia odbywać będą się cyklicznie 30 min tygodniowo. Łącznie 22 godziny (7 godz. w 2012r i 15 godz. w 2013r.) Głównym celem jest rozwijanie w dzieciach zainteresowań sztuką teatralną i przygotowanie dzieci do występów, na zakończenie projektu dzieci przygotuję spektakl z własnym udziałem. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela w przedszkolach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć artystycznych lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie od daty 7 dni od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Zapewnienia innej osoby z kwalifikacjami w przypadku nieobecności. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zmianie oraz przekaże do jego akceptacji dane osobowe wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zastępczego nauczyciela. d) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. f) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu g) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Zapewnienia własnych materiałów dydaktycznych dla uczestników niezbędnych do pracy podczas zajęć oraz narzędzi potrzebnych do prawidłowego prowadzenia zajęć w szczególności sprzętu jeśli placówka przedszkolna nie będzie w nie wyposażona b) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. c) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, d) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, e) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności oraz miesięcznych kart czasu pracy do kierownika projektu po zakończeniu każdego miesiąca zajęć. f) sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej i dostarczanie do kierownika projektu g) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego h) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka polskiego dla obcojęzycznych pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - świadczenie usług edukacyjnych w ramach cyklu szkoleń dla animatorów z małych i średnich ośrodków programów Kadra Kultury i Platforma Kultury
Dodano: 2016-07-25 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-20 - świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie! 2
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie!
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na 70 godzinnych kursach języka polskiego dla repatriantów i członków ich rodzin.
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na obozie adaptacyjno językowym dla repatriantów i członków ich rodzin w Gdańsku.
Dodano: 2016-07-13 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: Szkolenie z języka angielskiego w trybie grupowym i indywidualnym dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-04