Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć praktycznych (w tym wynajem sal dydaktycznych) dla studentów Wydziału Rehabilitacji - kierunku fizjoterapii z zakresu, diagnostyki funkcjonalnej i programowania rehabilitacji, klinicznych podstaw fizjoterapii, fizjoterapii klinicznej, patomechaniki oraz - kierunku pielęgniarstwo w zakresie pielęgniarstwa kardiologicznego, geriatrycznego, opieki paliatywnej, podstaw pielęgniarstwa chirurgicznego, pielęgniarstwa internistycznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, diabetologii i pielęgnowania chorych z cukrzycą w latach akademickich 2019/2020, 2020/2021 w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie).

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34
    00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 32783000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć praktycznych (w tym wynajem sal dydaktycznych) dla studentów Wydziału Rehabilitacji - kierunku fizjoterapii z zakresu, diagnostyki funkcjonalnej i programowania rehabilitacji, klinicznych podstaw fizjoterapii, fizjoterapii klinicznej, patomechaniki oraz - kierunku pielęgniarstwo w zakresie pielęgniarstwa kardiologicznego, geriatrycznego, opieki paliatywnej, podstaw pielęgniarstwa chirurgicznego, pielęgniarstwa internistycznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, diabetologii i pielęgnowania chorych z cukrzycą w latach akademickich 2019/2020, 2020/2021 w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Wykonawca udostępni AWF znajdujące się w jego posiadaniu pomieszczenia dla prowadzenia zajęć. 4. Wykonawca udostępnia studentom szatnie. 5. Wykonawca uzyska zgodę odbiorców świadczeń/pacjentów na uczestnictwo studentów w zajęciach. 6. Wykonawca przypomni studentom o obowiązku przestrzegania tajemnicy zawodowej i przepisów o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjentów. 7. Wykonawca ma obowiązek zapoznania studentów z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminem pracy na danym stanowisku. 8. Zajęcia dla studentów będą prowadzić wykwalifikowani pracownicy, posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. 9. W razie zaistnienia niepożądanego zdarzenia powodującego konieczność przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i/lub wykluczenia zakażenia studenta/-ów, koszty badań zostaną pokryte z indywidualnego ubezpieczenia studenta NNW rozszerzonego o ekspozycję zawodową. Opiekun praktyk w ciągu 8 godzin od zaistnienia ww. zdarzenia powinien zawiadomić o nim Kierownika praktyk wyznaczonego przez Uczelnię. 10. AWF ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody, wyrządzone przez studentów podczas i w związku z wykonywaniem zajęć w obiektach wykonawcy. 11. AWF zobowiązuje się do usunięcia z odbywania zajęć praktycznych studenta, który w sposób rażący narusza dyscyplinę i porządek zajęć lub zagraża bezpieczeństwu pacjentów. 12. Zajęcia odbywają się w grupach według założeń organizacyjnych w planach i programach studiów w obiektach i przy użyciu sprzętu i materiałów oraz środków ochrony osobistej i w terminach uzgodnionych przez Strony. 13. Zajęcia dydaktyczne powinny odbywać się w grupach po około 10 osób. Szczegółowy wykaz studentów z wyszczególnieniem liczebności grup, dni tygodnia oraz godzin zajęć AWF Warszawa przekaże w terminie 7 dni przed rozpoczęciem nowego semestru osobie prowadzącej zajęcia. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80320000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2 c i/lub 2 d i/lub 2 e i/lub 2 f do SIWZ. 3. Załącznik nr 4 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach