Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego w ramach projektu /Szkoła Równych Szans/ nr umowy 237/POKL.09.01.02-06-050/09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od 03.2010-06.2011.

Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8545917 , fax. 081 8552357
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8545917, fax. 081 8552357
    REGON: 43061093200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-lubartow.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego w ramach projektu /Szkoła Równych Szans/ nr umowy 237/POKL.09.01.02-06-050/09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od 03.2010-06.2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego w okresie od marca 2010 do czerwca 2011 z przerwą wakacyjną w okresie lipiec - sierpień 2010, w klasach 1-6 szkół podstawowych w miejscowościach: Annobór, Brzeziny, Łucka, Mieczysławka, Nowodwór, Skrobów, Szczekarków, Wólka Rokicka oraz w klasach 1-3 gimnazjów w miejscowościach: Łucka i Skrobów w łącznej liczbie godzin 2100 godzin. Zajęcia będą prowadzone metodą eklektyczną z wykorzystaniem tablic multimedialnych z oprogramowaniem ICT Do Wykonawcy zadania będzie należało: 1.Zapewnienie nadzoru szkolenia przez kierownika szkolenia, posiadającego wykształcenie minimum wyższe magisterskie filologiczne ze specjalizacją pedagogiczną oraz minimum 5 letnie doświadczenie w organizacji szkoleń językowych. Kierownik szkolenia musi minimum jeden raz w tygodniu osobiście kontrolować przebieg szkolenia. 2.Zapewnienie nadzoru metodycznego przez 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy jako metodyk szkoleń językowych. Do zadań metodyków będzie należała bieżąca kontrola jakości nauczania poprzez organizowanie minimum 1 raz w miesiącu spotkań z nauczycielami w celu omówienia indywidualnych postępów w realizacji szkolenia oraz dokonywanie hospitacji zajęć w wymiarze minimum 2 godzin w tygodniu. 3.Zapewnienie odpowiedniej liczby nauczycieli do realizacji przedmiotu zamówienia. Nauczyciele muszą posiadać wykształcenie wyższe, minimum 1-szego stopnia (licencjackie) odpowiedniej filologii lub lingwistyki ze specjalizacją pedagogiczną. Ww. nauczyciele muszą również posiadać umiejętność nauczania języka obcego przy wykorzystaniu tablicy multimedialnej z oprogramowaniem oraz umieć obsługiwać elektroniczne wersje podręczników kursowych, o ile są dla danego języka i danego poziomu dostępne. 4.Przeprowadzenie testów plasujących, ODRĘBNYCH dla każdego języka oraz każdej grupy wiekowej (klasy), w celu określenia poziomu zaawansowania uczestników zajęć. 5.Zapewnienie licencjonowanego oprogramowania do nauczania języków obcych przy wykorzystaniu tablic multimedialnych (wersje podręczników: DIGITAL, o ile są dla danego języka i danego poziomu dostępne), odpowiedniego dla każdej grupy wiekowej i poziomu zaawansowania językowego uczestników zajęć. 6.Zapewnienie uczestnikom zajęć materiałów szkoleniowych w postaci podręcznika oraz ćwiczeń zgodnych z wersją Digital oraz dodatkowych materiałów szkoleniowych oraz piśmienniczych. 7.Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu końcowego dla wszystkich uczestników zajęć. 8.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do celów ewaluacji prowadzonych zajęć 9.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej oraz poziomu zaawansowania językowego uczestników zajęć 10.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę programem nauczania 11.Opracowania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenia i dostarczenia ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu 12.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego 13.Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz opracowanie raportu końcowego. 14.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia Zajęcia będą się odbywać w 21 grupach po 2-4 godziny (dydaktyczne = 45 minut) wg harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego w ujęciu tygodniowym z sobotami włącznie. Całkowita liczba godzin na grupę wynosi 100 h. Liczba uczniów w grupie wynosi 10 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium, w wysokości 10.000,00 zł.(słownie: słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 103, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank PEKAO S.A. Odział Lubartów nr 87 1240 2409 1111 0010 2026 6559 - z dopiskiem (wadium na rzecz kursu językowego /Poznaj Świat/). Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. b - e, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj. w Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie; Lubelska 18A, 21-100 Lubartów; w pok. 28 w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować według poniższego wzoru: Pełna nazwa; Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie Adres; Lubelska 18 A, 21 - 100 Lubartów WADIUM DOTYCZĄCE PRZETARGU - Kurs językowy /Poznaj Świat/ NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 3.03.2010r. godz. 8:30 Gwarancja wadialna musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, skuteczne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium po: 1.upływie terminu związania ofertą, 2.zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3.unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2.który został wykluczony z postępowania, 3.którego oferta została odrzucona. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Termin do którego Wykonawca będzie związany ofertą; - Do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni od upływu terminu składania ofert. -Na podstawie art. 85 ust. 2 ustawy Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-lubartow.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach