Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 i 14 w Głogowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 i 14 w Głogowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 i 14 w Głogowie w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację, ewaluację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów w oparciu o program rozwojowy szkoły oraz założenia wniosku o dofinansowanie projektu. Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć specjalistycznych i logopedycznych. Prowadzenie zajęć ma na celu wyrównania szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia i zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług edukacyjnych. 2.Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) przygotowanie programu m.in. w oparciu o założenia projektu i programu rozwojowego szkoły, b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części , zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu) c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych ( prowadzenie dzienników zajęć, list obecności) d) przygotowanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie spra-wozdań i innych dokumentów e) ewaluacja zajęć, f) monitorowanie zajęć i rezultatów prowadzonych zajęć, g) inne zadania wynikające z prawidłowej realizacji projektu, o którym mowa powyżej, w tym współpraca z członkami Zespołu Projektowego, udział w kontrolach projektu na miejscu, h) przestrzeganie polityk horyzontalnych Unii Europejskiej, 3. Poniżej podział postępowania na części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Ilość godzin podana dla poszczególnych części przetargu dotyczy całego okresu realizacji projektu tj 2012r. + 2013r. Zamówienie obejmuje 57 części Segment A: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także za-grożonych ryzykiem dysleksji Część A1 SP2 12 + 20 = 32h Część A2 SP2 12 + 20 = 32h Część A3 SP3 12 + 20 = 32h Część A4 SP3 12 + 20 = 32h Część A5 SP6 13 + 21 = 34h Część A6 SP6 13 + 21 = 34h Część A7 SP6 13 + 21 = 34h Część A8 SP7 13 + 20 = 33h Część A9 SP7 13 + 20 = 33h Część A10 SP10 13 + 20 = 33h Część A11 SP10 13 + 20 = 33h Część A12 SP10 13 + 20 = 33h Część A13 SP10 13 + 20 = 33h Segment B: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Część B1 SP2 12 + 20 = 32h Część B2 SP2 12 + 20 = 32h Część B3 SP3 12 + 20 = 32h Część B4 SP3 12 + 20 = 32h Część B5 SP3 12 + 20 = 32h Część B6 SP6 14 + 20= 34h Część B7 SP6 14 + 20 = 34h Część B8 SP10 13 + 20 = 33h Część B9 SP10 13 + 20 = 33h Część B10 SP10 13 + 20 = 33h Część B11 SP10 13 + 20 = 33h Część B12 SP14 13 + 20 = 33h Segment C: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Część C1 SP2 12 + 20 = 32h Część C2 SP3 12 + 20 = 32h Część C3 SP6 13 + 20 = 33h Część C4 SP7 15h Część C5 SP10 13 + 20 = 33h Część C6 SP10 13 + 20 = 33h Część C7 SP12 30h Segment D: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Część D1 SP2 12 + 20 = 32h Część D2 SP2 12 + 20 = 32h Część D3 SP6 13 + 20 = 33h Segment E: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych Część E1 SP2 12 + 20 = 32h Część E2 SP2 12 + 20 = 32h Część E3 SP3 11 + 20 = 31h Część E4 SP3 11 + 20 = 31h Część E5 SP6 13 + 20 = 33h Część E6 SP7 13 + 20 = 33h Część E7 SP7 13 + 20 = 33h Część E8 SP10 26 + 40 = 66h Część E9 SP10 26 + 40 = 66h Część E10 SP14 13 + 20 = 33h Część E11 SP14 13 + 20 = 33h Segment F: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych zaję-cia plastyczne Część F1 SP2 12 + 20 = 32h Część F2 SP3 12 + 20 = 32h Część F3 SP6 13 + 20 = 33h Część F4 SP7 13 + 20 = 33h Część F5 SP14 13 + 20 = 33h Segment G: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Część G1 SP2 12 + 20 = 32h Część G2 SP10 13 + 20 = 33h Część G3 SP10 13 + 20 = 33h Część G4 SP12 13 + 20 = 33h Część G5 SP14 13 + 20 = 33h Segment H: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - Integracja Senso-ryczna Część H1 SP12 13 + 20 = 33h
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach