Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 w Głogowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2012-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 w Głogowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 w Głogowie w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację, ewaluację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów w oparciu o program rozwojowy szkoły oraz założenia wniosku o dofinansowanie projektu. Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć specjalistycznych i logopedycznych. Prowadzenie zajęć ma na celu wyrównania szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia i zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług edukacyjnych. 2.Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) przygotowanie programu m.in. w oparciu o założenia projektu i programu rozwojowego szkoły, b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części , zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu) c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych ( prowadzenie dzienników zajęć, list obecności) d) przygotowanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie spra-wozdań i innych dokumentów e) ewaluacja zajęć, f) monitorowanie zajęć i rezultatów prowadzonych zajęć, g) inne zadania wynikające z prawidłowej realizacji projektu, o którym mowa powyżej, w tym współpraca z członkami Zespołu Projektowego, udział w kontrolach projektu na miejscu, h) przestrzeganie polityk horyzontalnych Unii Europejskiej, 3. Poniżej podział postępowania na części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Zamówienie obejmuje 30 części Segment A: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także za-grożonych ryzykiem dysleksji Część A1 SP2 15h Część A2 SP2 15h Część A3 SP6 9h Część A4 SP6 9h Część A5 SP10 6h Część A6 SP10 6h Część A7 SP10 6h Segment B: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Część B1 SP2 15h Część B2 SP2 15h Część B3 SP3 9h Część B4 SP3 9h Część B5 SP6 9h Część B6 SP6 9h Część B7 SP10 18h Część B8 SP10 6h Część B9 SP10 6h Segment C: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Część C1 SP6 30h Część C2 SP7 15h Część C3 SP7 15h Część C4 SP2 30h Część C5 SP12 30h Segment D: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Część D1 SP2 10h Część D2 SP2 30h Segment E: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych Część E1 SP2 15h Część E2 SP2 15h Część E3 SP7 15h Część E4 SP7 15h Część E5 SP10 36h Część E6 SP10 6h Część E7 SP6 30h
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach