Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą: Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 05065896000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą: Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej oraz uczniów klas I-III Gimnazjum w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Rudce w ramach projektu pod nazwą: Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: SZKOŁA PODSTAWOWA: 1. Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku 2014 i 2015 wymienionych w pkt. a-c pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Rudce: a) dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych skierowanych do uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych; zajęcia prowadzone w grupach o liczebności zgodnej z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2013, poz. 532 ); b) rozwijających kompetencje kluczowe uczniów; zajęcia prowadzone w grupach o liczebności zgodnej z założeniami zawartymi we wniosku; c) rekreacyjno-sportowych; zajęcia prowadzone w grupach o liczebności zgodnej z założeniami zawartymi we wniosku ; 2. Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć w zakresie wsparcia psychologicznego; zajęcia prowadzone w formie indywidualnej i grupowej dla uczniów niepełnosprawnych, z zaburzeniami zachowania i z rodzin dysfunkcyjnych, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz wymiar godzinowy przedstawia poniższe zestawienie: Część I Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - w wymiarze 20 godzin ( 1 grupa x 20 h = 20 h w okresie II -VI 2014 ) Część II Zajęcia wyrównawcze z matematyki - w wymiarze 40 godzin ( 1 grupa x 40 h = 40 h w okresie IX.2014 - VI. 2015 ) Część III Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - w wymiarze 60 godzin ( 1 grupa x 60 h = 60 h w okresie II. 2014 - VI 2015 ) Część IV Zajęcia logopedyczne - w wymiarze 30 godzin ( 1 grupa x 30 h = 30 h w okresie II. 2014 - VI. 2015 ) Część V Zajęcia artystyczne Złote rączki - w wymiarze 40 godzin ( 2 grupy x 20 h = 40 h w okresie od II - XII 2014) Część VI Zajęcia rozwijające z języka polskiego - w wymiarze 30 godzin ( 2 grupy: jedna grupa x 10 h = 10h w okresie II - III 2014; druga grupa x 20 h = 20 h w okresie od X. 2014 - III. 2015 ) Część VII Zajęcia sportowe - w wymiarze 40 godzin ( 1 grupa x 40 h = 40 h w okresie od I - XII 2014 ) Część VIII Warsztaty taneczne - w wymiarze 30 godzin ( 1 grupa x 30 h = 30 h w okresie od I - VI 2014 ) Część IX Wsparcie psychologiczne - w wymiarze 34 godziny ( 1 grupa x 10 h = 10 h oraz zajęcia indywidualne dla 8 uczniów x 3 h = 24 h w okresie II - XII 2014 ). GIMNAZJUM: 1. Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku 2014 i 2015 wymienionych w pkt. a-c pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych dla uczniów i uczennic Gimnazjum w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Rudce: a) dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych skierowanych do uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych; zajęcia prowadzone w grupach o liczebności zgodnej z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ( DZ. U. z 2013, poz. 532 ); b) rozwijających kompetencje kluczowe uczniów; zajęcia prowadzone w grupach o liczebności zgodnej z założeniami zawartymi we wniosku; c) rekreacyjno-sportowych; zajęcia prowadzone w grupach o liczebności zgodnej z założeniami zawartymi we wniosku. 2. Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć w zakresie wsparcia psychologicznego; zajęcia prowadzone w formie indywidualnej i grupowej dla uczniów niepełnosprawnych, z zaburzeniami zachowania i z rodzin dysfunkcyjnych, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 3. Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, realizowanych w czterech grupach z uczniami klas III i uczniami gimnazjum o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w formie 10 godzinnych warsztatów obejmujących tematykę samopoznania i planowania kariery zawodowej oraz w formie indywidualnej, podczas których doradca wypracuje z uczniem Indywidualny Plan Działań Edukacyjno - Zawodowych (Portfolio IPDE-Z) obejmujący diagnozę potencjału ucznia, określenie celów edukacyjno- zawodowych, plan działania oraz rekomendację doradcy zawodowego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz wymiar godzinowy przedstawia poniższe zestawienie: Część I Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - w wymiarze 20 godzin ( 1 grupa x 20 h = 20 h w okresie II-VI 2014) Część II Zajęcia wyrównawcze z matematyki - w wymiarze 60 godzin ( 2 grupy: jedna grupa x 20 h = 20h w okresie od II-VI 2014; druga grupa x 40 h = 40 h w okresie IX.2014 - VI 2015 ) Część III Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - w wymiarze 60 godzin (indywidualne zajęcia 1 uczeń x 20 h = 20 h w okresie II - VI 2014 oraz 1 grupa x 40 h = 40 h w okresie IX. 2014 - VI. 2015) Część IV Zajęcia logopedyczne - w wymiarze 30 godzin (indywidualne zajęcia: jeden uczeń 10 h w okresie II - VI 2014 , drugi uczeń 20 h w okresie IX. 2014 - VI. 2015;) Część V - Zajęcia terenowe Przyroda i krajobraz w obiektywie-wirtualne podróże po regionie i Polsce - w wymiarze 24 godzin ( 2 grupy x 12 h = 24 h w okresie II - XII 2014 ) Część VI - Zajęcia informatyczne Przyroda i krajobraz w obiektywie-wirtualne podróże po regionie i Polsce - w wymiarze 40 godzin ( 2 grupy x 20 h = 40 h w okresie II - XII 2014 ) Część VII Zajęcia doskonalące z matematyki - w wymiarze 40 godzin ( 3 grupy: dwie grupy x 10 h = 20 h w okresie II - III 2014; trzecia grupa x 20 h = 20 h w okresie X. 2014 - II 2015 ) Część VIII Zajęcia sportowe - w wymiarze 80 godzin ( 1 grupa x 40 h = 40 h w okresie od X. 2014 - VI. 2015 ) Część IX Zajęcia sportowe - w wymiarze 80 godzin ( 1 grupa x 40 h = 40 h w okresie od X. 2014 - VI. 2015 ) Część X Warsztaty taneczne - w wymiarze 60 godzin ( 1 grupa x 60 h = 60 h w okresie I - VI 2014 i I - VI 2015 ) Część XI Wsparcie psychologiczne - w wymiarze 31 godzin ( 1 grupa x 10 h = 10 h oraz zajęcia indywidualne dla 7 uczniów x 3 h = 21 h w okresie II - XII 2014 ) Część XII Zajęcia edukacyjno-zawodowe - w wymiarze 69 godzin ( 4 grupy x 10 h = 40 h oraz zajęcia indywidualne dla 58 uczniów x 0,5 h = 29 h w okresie II. 2014 - II. 2015 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach