Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09450 Wyszogród, ul. Rębowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 311 020 , fax. 242 311 024
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37
    09450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 242 311 020, fax. 242 311 024
    REGON: 52847400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi prowadzenia zajęć pozalekcyjnych przez wykwalifikowane osoby dla 260 uczestników projektu, z następującego zakresu: 1. kół zainteresowań dotyczących nauk ścisłych, informatycznych, artystycznych oraz językowych 2. warsztatów kompetencji miękkich z kreatywności, umiejętności pracy w grupie, komunikatywności, autoprezentacji i poziomu przedsiębiorczości 3.2 Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych i zwiększenie szans na wybór ścieżki edukacyjnej i zawodu przez uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami oraz zdobycie praktycznych umiejętności obsługi programów komputerowych niezbędnych na rynku pracy. 3.3 Usługi realizowane są w ramach projektu „Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWM 2014-2020. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.4.1 Część 1. Koło nauk ścisłych – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia z fizyki, chemii, przyrody i matematyki. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.1.1. Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 18 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 18 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 36 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 1gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, podstawowy sprzęt laboratoryjny oraz dostęp do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.1.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie laboratoryjnej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami b) formy organizacji pracy (zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowana) 3.4.1.1.2. Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń prowadzi doświadczenia, badania, tworzy mini konstrukcje, wykonuje obliczenia oraz projekty graficzne, potrafi nazwać podstawowy sprzęt laboratoryjny i wyjaśnić jego przeznaczenie, zbudować zestaw do sączenia, przedstawia fotosyntezę. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy(pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.2 Część 2. Koło informatyczne ICT - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem naukę obsługi programów komputerowych i Internetu, obsługę programów graficznych, tworzenie prostych animacji, projektów graficznych, tworzenie prezentacji oraz tekstów i obliczeń za pomocą programów biurowych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.2.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 22 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 22 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 44 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 6gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptopy z oprogramowaniem biurowym i graficznym oraz dostępem do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.2.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie warsztatów nakierowane na zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności wykorzystania programów komputerowych. 3.4.2.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń obsługuje programy komp. i Internet, nabył umiejętności podst. obsługi programów graficznych, tworzenia prostych animacji, projektów graficznych, tworzy prezentacje oraz teksty i obliczenia za pomocą programów biurowych. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.3.Część 3. Koło języka angielskiego- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia nt. kultury i historii krajów nauczanego języka oraz zagadnienia: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.3.1 Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 10 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 10 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 20 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła językowego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z dostępem do internetu oraz odtwarzacz CD. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.3.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie konwersacji (grupy starsze wiekowo) i nauce poprzez zabawę (grupy młodsze wiekowo) z wykorzystaniem nowoczesnych metod i sprzętu ICT. 3.4.3.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: posługiwanie się słownictwem z zakresu: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż i inne, prowadzi konwersacje w j. angielskim w czynnościach związanych z dniem codziennym, przygotowuje dokumenty aplikacyjne w j. angielskim. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.4 Część 4. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć tanecznych – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów tańca połączonych ze zdobyciem praktycznych umiejętności ruchowych i tanecznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.4.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć. 3.4.4.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami, b) formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.4.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecznych poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.5. Część 5. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć plastycznych – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów i elementów technik plastycznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.5.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, dostęp do internetu, materiały plastyczne. 3.4.5.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a)metody pracy z uczniami, b)formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.5.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecz. poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.6. Część 6. Warsztaty kompetencji miękkich – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć warsztatów kompetencji miękkich obejmujących swoim zakresem zagadnienia z kreatywności, umiejętności pracy w grupie, komunikatywności, autoprezentacji i poziomu przedsiębiorczości. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.6.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 20 grup warsztatowych w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 20 grup warsztatowych w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 40 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 6 godzin zegarowych (60 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: raz lub dwa razy w miesiącu na grupę w sobotę po 6h na grupę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować 5 programów warsztatów z następujących tematów: kreatywność, praca w grupie, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, przedsiębiorczość. W przypadku większego zainteresowania danym tematem, warsztat można powtórzyć. Ponadto Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o dodatkowym zakresie tematycznym warsztatów zgłaszanym przez uczestników Projektu, jednakże tematyka ta będzie dotyczyła tematyki kompetencji miękkich. Rekrutację do poszczególnych grup warsztatowych przeprowadzać będzie Zamawiający. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonych w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, dostęp do internetu, materiały plastyczne. e) Wykonawca w ramach usługi zapewni: -prowadzącego zajęcia oraz catering dla każdego uczestnika warsztatu w postaci: ciastka suche, 1 sandwich, woda, herbata, cukier, sok. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe (prezentacja, skrypt lub materiały do ćwiczeń) przygotowane i wydrukowane przez prowadzącego zajęcia. 3.4.6.1.1. Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a)metody pracy z uczniami, b)formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania), c) program zajęć. 3.4.6.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń posiada umiejętność kreatywnego myślenia, potrafi efektywnie pracować w grupie, zna podstawowe zasady i metody komunikacji, zna sposoby autoprezentacji oraz zna etapy zakładania działalności gospodarczej. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie przygotowania pedagogicznego potwierdzonego dokumentem – nie dotyczy warsztatów kompetencji miękkich, - złożenie oświadczenia o niekaralności. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 1. Koło nauk ścisłych: - jest osoba lub osoby zgłoszone przez wykonawcę posiadające wykształcenie wyższe na kierunku(specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem tj. fizyka lub chemia – dokument potwierdzający(warunek dostępu) - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 2. Koło informatyczne ICT: - jest osoba lub osoby zgłoszone przez wykonawcę posiadające wykształcenie wyższe na kierunku(specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 3. Koło języka angielskiego: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe na kierunku filologii angielskiej. - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 4. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć tanecznych: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia zajęć tanecznych, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 5. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć plastycznych: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia zajęć plastycznych, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 6. Warsztaty kompetencji miękkich: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż w nauczanym przedmiotem i/lub studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu i/lub studia licencjackie na kierunku (specjalności) innym niż w nauczanym przedmiotem i/lub studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu i/lub studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż w nauczanym przedmiotem i/lub ukończone kursy zawodowe, specjalistyczne i/lub studia podyplomowe z zakresu nauczanych zagadnień w ramach warsztatów kompetencji miękkich- konieczny dokument potwierdzający (warunek dostępu), - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać uprawnienia zawodowe doradcy zawodowego - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych/pozalekcyjnych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach