Przetargi.pl
Prowadzenie Zajęć Pozalekcyjnych i Pozaszkolnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Zajęć Pozalekcyjnych i Pozaszkolnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwa zadania i będzie wykonywane w dwóch szkołach: Zadanie 1 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Kozienicach Zadanie 2 w Publicznej Szkole Podstawowej w Stanisławicach Opis zadania 1. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kozienicach Zamawiający przewiduje realizację zajęć pozalekcyjnych w łącznej ilości 1075 godzin. części 1 - prowadzenie zajęć z logopedii kl. I 31 godz. Udział uczniów w terapii logopedycznej, mającej na celu korygowanie i usuwanie wad i zaburzeń wymowy. części 2 - prowadzenie zajęć z logopedii kl. II 31 godz. Udział uczniów w terapii logopedycznej, mającej na celu korygowanie i usuwanie wad i zaburzeń wymowy. części 3 - prowadzenie zajęć korekcyjnych korygujących wady postawy w klasach I - III 62 godz., Zajęcia przeznaczone dla dzieci u których stwierdzono wady postawy (kręgosłupa, stup, kolan) oraz wiotką budowę ciała. W czasie zajęć nastąpi korekcja wad poprzez wzmocnienie mięśni słabych oraz rozciągnięcie mięśni przykurczonych. części 4 prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności matematyczne na poziomie kl. II 62 godz. Zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne prowadzone metodami aktywizującymi, wyrabiające u uczniów zdolności logicznego myślenia i wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. części 5 prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności matematyczne na poziomie kl. V 31 godz. Zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne prowadzone metodami aktywizującymi, wyrabiające u uczniów zdolności logicznego myślenia i wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. części 6 prowadzenie zajęć koła matematycznego Mały matematyk w kl. III 62 godz. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematycznie, uczniowie doskonalą swoje umiejętności matematyczne, rozwiązują nietypowe zadania matematyczne, poszerzają swoją wiedzę matematyczną. części 7 prowadzenie zajęć koła matematycznego Mały matematyk w kl. IV 31 godz. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematycznie, uczniowie doskonalą swoje umiejętności matematyczne, rozwiązują nietypowe zadania matematyczne, poszerzają swoją wiedzę matematyczną. część 8 prowadzenie zajęć z historii Bliżej historii 62 godz. Celem zajęć jest poznanie wydarzeń historycznych poprzez oglądanie filmów dokumentalnych, analizę tekstów źródłowych oraz zwiedzanie muzeów i skansenów. Część zajęć prowadzona z wykorzystaniem sali multimedialnej. część 9 prowadzenie zajęć Wprowadzenie do informatyki na poziomie klas IV - VI 62 godz. Umożliwiają rozwijanie poznanych wiadomości z informatyki, wykonywanie prac z wykorzystaniem programów dydaktycznych, programów graficznych jak również korzystania z zasobów Internetu. część 10 prowadzenie zajęć Wprowadzenie do informatyki na poziomie klasy III 31 godz. umożliwiają głównie utrwalanie poznanych wiadomości z informatyki, również wykonywanie prac z wykorzystaniem programów dydaktycznych, programów graficznych jak również korzystania z zasobów Internetu. część 11 prowadzenie zajęć Klubu Młodego Internauty 31 godz. Na zajęciach uczniowie poszerzać będą swoją wiedzę o otaczającym świecie, powiększać swoje umiejętności posługiwania się komputerem i Internetem, a także organizować swój czas pozalekcyjny. część 12 zajęcia przyrodnicze Podróże do krainy przyrody w klasie II 31 godz. Zajęcia w projekcie innowacyjnym prowadzone będą w szkole przy wykorzystaniu pomocy dydaktycznych i sali multimedialnej. Poznane podczas zajęć terenowych zależności będą omawiane i opracowywane. część 13 zajęcia przyrodnicze Podróże do krainy przyrody w klasie III 31 godz. Zajęcia w projekcie innowacyjnym prowadzone będą w szkole przy wykorzystaniu pomocy dydaktycznych i sali multimedialnej. Poznane podczas zajęć terenowych zależności będą omawiane i opracowywane. część 14 prowadzenie zajęć w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Mały Ratownik 31 godz. Celem zajęć jest nabycie przez uczniów umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu fantomów, apteczek. Zajęcia zakończą się turniejem wiedzy i umiejętności w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. część 15 zajęcia rozwijające umiejętności posługiwania się językiem angielskim w kl. III 31 godz. Zajęcia rozwijające umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. część 16 zajęcia rozwijające umiejętności posługiwania się językiem angielskim w kl. V 31 godz. Zajęcia rozwijające umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. część 17 zajęcia Koła szachowego 31 godz. Uczniowie poznają i doskonalą umiejętności praktyczne gry w szachy. Kształtują umiejętność logicznego myślenia i przestrzenną wyobraźnię. część 18 zajęcia techniczno-manualne na poziomie klas IV - VI 31 godz. Zajęcia przeznaczone dla uczniów, które mają na celu usprawnić zdolności manualne. Poprawić koordynację wzrokowo-ruchowa i rozwijać wyobraźnię przestrzenną. część 19 prowadzenie zajęć Szkolnego Koła Zainteresowania Regionem w kl. II 31 godz. Celem zajęć jest poznanie najbliższego regionu, jego kultury, tradycji, historii, poznanie zabytków jak również piękna przyrody i walorów turystycznych. Większość celów zostanie zrealizowana podczas wycieczek i rajdów w czasie których uczniowie zetkną się z historią i tradycjami swojego regionu jak również poznają osobliwości przyrody i walory turystyczne. Wyjeżdżając w Góry Świętokrzyskie skorzystają z możliwości porównania dwóch regionów, wskazania różnic i podobieństw. Część wiedzy o regionach zostanie uzupełniona na zajęciach szkolnych podczas oglądania filmów studiowania słowników i przewodników turystycznych. część 20 prowadzenie zajęć Szkolnego Koła Zainteresowania Regionem w kl. IV 31 godz. Celem zajęć jest poznanie najbliższego regionu, jego kultury, tradycji, historii, poznanie zabytków jak również piękna przyrody i walorów turystycznych. Większość celów zostanie zrealizowana podczas wycieczek i rajdów w czasie których uczniowie zetkną się z historią i tradycjami swojego regionu jak również poznają osobliwości przyrody i walory turystyczne. Wyjeżdżając w Góry Świętokrzyskie skorzystają z możliwości porównania dwóch regionów, wskazania różnic i podobieństw. Część wiedzy o regionach zostanie uzupełniona na zajęciach szkolnych podczas oglądania filmów studiowania słowników i przewodników turystycznych. część 21 prowadzenie zajęć przyrodniczych terenowych Podróże do krainy przyrody w kl. II 57 godz. Celem działań innowacyjnych będzie prowadzenie zajęć w środowisku naturalnym, co umożliwia lokalizacja szkoły. Będą organizowane spacery i wycieczki, dzięki którym uczniowie poprzez bezpośrednią obserwację, przeprowadzone doświadczenia zdobędą informacje o najbliższym otoczeniu, poznają wygląd przyrody w czterech porach roku (sadów, ogrodów, lasów, pól, łąk), a także zapoznają się z różnymi gatunkami roślin i zwierząt. Poznają lokalne warunki środowiska przyrodniczego. Metody bezpośredniego poznawania przyrody będą dla uczniów szczególnie atrakcyjne i potrzebne. Celem innowacji będzie wykształcenie u uczniów postawy badacza przyrody. część 22 prowadzenie zajęć przyrodniczych terenowych Podróże do krainy przyrody w kl. III 57 godz. Celem działań innowacyjnych będzie prowadzenie zajęć w środowisku naturalnym, co umożliwia lokalizacja szkoły. Będą organizowane spacery i wycieczki, dzięki którym uczniowie poprzez bezpośrednią obserwację, przeprowadzone doświadczenia zdobędą informacje o najbliższym otoczeniu, poznają wygląd przyrody w czterech porach roku (sadów, ogrodów, lasów, pól, łąk), a także zapoznają się z różnymi gatunkami roślin i zwierząt. Poznają lokalne warunki środowiska przyrodniczego. Metody bezpośredniego poznawania przyrody będą dla uczniów szczególnie atrakcyjne i potrzebne. Celem innowacji będzie wykształcenie u uczniów postawy badacza przyrody. część 23 prowadzenie zajęć Książka jest moją wyobraźnią na poziomie klasy II-III 31 godz. Celem zajęć jest rozwijanie wyobraźni, wiedzy i słownictwa a przede wszystkim zainteresowań książką i czytelnictwem jako ważnej wartości intelektualnego rozwoju. część 24 prowadzenie zajęć wspomagających pamięć długotrwałą Poznaję siebie 31 godz. Zajęcia mają na celu aktywizować struktury pamięci długotrwałej poprzez wspomaganie obszarów: poznawczego, emocjonalnego, społecznego i fizycznego. część 25 prowadzenie zajęć plastycznych Paleta Mistrzów na poziomie klas IV - VI 31 godz. Celem zajęć jest rozwijanie zdolności plastycznych z zakresu rysunku i malarstwa. Wyrabianie nawyków dbałości o estetykę wykonanych prac, doskonalenie manualności, racjonalnego wykorzystania materiałów. część 26 zajęcia ogólnorozwojowe z elementami socjoterapii 31 godz. Zajęcia dla uczniów mających trudności w kontaktach rówieśniczych. Zajęcia prowadzone metodami aktywnymi część 27 zajęcia wspomagające i stymulujące rozwój dziecka 62 godz. Celem zajęć jest usprawnienie deficytów rozwojowych i wyrównywanie braków w umiejętnościach szkolnych. Opis zadania 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanisławicach Zamawiający przewiduje realizację zajęć pozalekcyjnych w łącznej ilości 530 godzin części 1 - prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności dzieci z edukacji polonistycznej i matematycznej w klasie I godz. 31. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. W czasie zajęć uczniowie będą doskonalić percepcję wzrokową i słuchową, kształtować orientację przestrzenną, eliminować wady wymowy. Dzięki Treningowi umiejętności poznawczych (TUP) będą rozwijać umiejętności czytania, rozumowania, ćwiczyć pamięć, koncentrację i rozwijać wyobraźnię. Podczas zajęć dzieci będą brać udział w grach pamięciowych, logicznych, quizach i tp. części 2 - prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności dzieci z edukacji polonistycznej i matematycznej w klasie II godz. 31. Zajęcia pozalekcyjne dla ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. W czasie zajęć uczniowie będą doskonalić i rozwijać swoje umiejętności, głównie przy pomocy metody Dennisona. części 3 - prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności dzieci z edukacji polonistycznej i matematycznej w klasie III godz. 31. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. Dzięki Treningowi umiejętności poznawczych (TUP) będą rozwijać umiejętności czytania, rozumowania, ćwiczyć pamięć, koncentrację i rozwijać wyobraźnię. Podczas zajęć dzieci będą brać udział w grach pamięciowych, logicznych, quizach i tp. części 4 prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności z j. polskiego. W Księstwie Ortografii w Hrabstwie Interpunkcji dla uczniów klasy VI. 31 godz., Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. Celem zajęć jest utrwalenie poprawnego pisania, przywiązywania większej wagi do poprawności ortograficznej i interpunkcyjnej wypowiedzi. Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi przy wykorzystaniu technik multimedialnych. części 5 prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności z matematyki dla uczniów klasy VI Wesoła Matma godz. 31. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. Głównym ich celem będzie ukazanie ciekawych stron przedmiotu oraz uzupełnienie zaległości i braków. Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi przy wykorzystaniu technik multimedialnych wyrabiające u uczniów zdolności logicznego myślenia i wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. części 6 prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności z j. angielskiego dla uczniów klas I-III godz. 31. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. Celem zajęć będzie pomoc uczniom, którzy mają problem z nauką języka angielskiego. Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi przy wykorzystaniu technik multimedialnych. cześć 7 prowadzenie zajęć - zajęcia pozalekcyjne wspomagające rozwój umiejętności z j. angielskiego dla uczniów klas IV - VI godz. 31. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, które wynikają z zaniedbań środowiskowych, niskich możliwości intelektualnych i trudnej sytuacji materialnej. Celem zajęć będzie pomoc uczniom, którzy mają problem z nauką języka angielskiego. Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi przy wykorzystaniu technik multimedialnych. części 8 prowadzenie zajęć Artysta - Plastyk Zajęcia koła plastycznego dla klas IV - V godz. 30. Celem zajęć jest rozwijanie kreatywności, twórczego i oryginalnego myślenia oraz pomysłowości uczniów, a także budzenie ciekawości poznawczej i zainteresowania otaczającym światem. Uczniowie będą uczyć się współdziałania w grupie, tolerancji, wrażliwości. część 9 prowadzenie zajęć - zajęcia koła polonistycznego - Księstwo Kultury - film i teatr dla uczniów z klas IV - VI godz. 31. Zajęcia pogłębiające wiedzę na temat filmu, teatru, miejsc twórczości wybitnych pisarzy. część 10 prowadzenie zajęć Bawimy się w teatr. Zajęcia koła teatralnego dla uczniów klas I - III godz. 32, Uczniowie przygotują i przedstawią inscenizację wybranych baśni i innych przedstawień, które zostaną zaprezentowane lokalnej społeczności. Spotkają się również z aktorami, którzy przedstawią warsztat swojej pracy. część 11 prowadzenie zajęć Czarodziejska kraina plastyki - Artysta Plastuś Zajęcia plastyczne dla uczniów klas I - III godz. 32, Celem zajęć będzie poszukiwanie innowacyjnych metod pracy, kształcenie otwartości w samodzielnym działaniu i myśleniu, Zainteresowanie różnymi technikami plastycznymi. część 12 prowadzenie zajęć Podróże małe i duże po krajach Unii Europejskiej - małe Koło Europejskie dla klas I - III godz. 32, Celem zajęć będzie poznanie przez uczniów symboli Unii Europejskiej oraz zdobycie podstawowej wiedzy o kulturze, obyczajach, tradycjach wybranych państw Unii. część 13 prowadzenie zajęć Szkiełko i Oko warsztaty multimedialne - zajęcia koła informatycznego dla klas V - VI godz. 31, Celem zajęć jest zaznajomienie uczniów z możliwościami cyfrowej rejestracji obrazu, jego opracowania i obróbki zdjęć cyfrowych za pomocą programu PhotoShop. Łączenie fotografii w ciekawe prezentacje multimedialne. część 14 prowadzenie zajęć Lubię liczyć i liczę na siebie - Zajęcia koła matematycznego dla klasy V - VI godz. 31. Głównym założeniem zajęć będzie rozwijanie zajęć matematycznych, kształtowanie sprawności rachunkowej, wyobraźni i intuicji. część 15 prowadzenie zajęć Ekologia na co dzień - zajęcia koła przyrodniczego dla klas IV - VI godz. 30. Celem zajęć będzie rozszerzenie i pogłębienie wiedzy ekologicznej uczniów, rozbudzanie w nich szacunku do przyrody i odpowiedzialności za jej stan. Tworzenie i prezentowanie społeczności szkolnej programów ekologicznych. Zajęcia wyrównawcze prowadzone w większości metodą doświadczeń, pokazów przy użyciu pomocy dydaktycznych i obserwacji naturalnych zjawisk fizycznych, chemicznych, atmosferycznych lub przyrodniczych. część 16 prowadzenie zajęć Angielski to nie tylko język zajęcia z j. angielskiego dla uczniów klasy V - VI godz. 31. Podczas zajęć uczniowie będą mogli nadrobić zaległości, rozwinąć umiejętności językowe oraz poznać głębiej kulturę i obyczaje krajów angielskiego obszaru językowego. Zajęcia będą nastawione na naukę języka angielskiego w kontekście kulturowym, przełamywanie stereotypów oraz poznanie życia typowych brytyjskich i amerykańskich nastolatków. część 17 prowadzenie zajęć - zajęcia (warsztaty) profilaktyczne Spójrz inaczej dla klas I - III godz. 15 Uczestnicy będą uczyć się pokonywać napięcia pojawiające się w trudnych sytuacjach, poznają sposoby radzenia sobie ze stresem oraz poznają sposoby rozwiązywania konfliktów. część 18 prowadzenie zajęć - zajęcia profilaktyczne Spójrz inaczej - zapobieganie uzależnieniom dla klas IV - VI godz. 18 Celem warsztatów prowadzonych przez nauczyciela jest promocja zdrowego stylu życia, przestrzeganie przed skutkami spożywania alkoholu, palenia papierosów i zażywania narkotyków. Użyte określenie godzina oznacza godzinę lekcyjną 45 minut oraz w przypadku zajęć terapeutycznych godzinę zegarową 60 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach