Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Knurowie

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-196 Knurów, al. Lipowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2352700 , fax. 032 2352770
  • Data zamieszczenia: 2012-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych
    al. Lipowa 12 12
    44-196 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2352700, fax. 032 2352770
    REGON: 00072718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Knurowie w ramach projektu Odlotowe i bombowe są kompetencje kluczowe w roku szkolnym 2012. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 godzin zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności z informatyki. 2. Wykonawca zobowiązany będzie m.in.do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 20 godzin w okresie od 6 lutego 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., - 20 godzin; 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, konkursów wiedzy dla uczestników zajęć oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez koordynatora ds. zadań w szkole niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej koordynatorowi ds. zadań w szkolne. 2.5. współpracy z koordynatorem ds. zadań w szkole oraz biurem projektu Odlotowe i bombowe są kompetencje kluczowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach