Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach II stopnia w języku angielskim na kierunku Budownictwo organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa w semestrze zimowym 2013/2014

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach II stopnia w języku angielskim na kierunku Budownictwo organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa w semestrze zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym na studiach Budownictwo w języku angielskim organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa. Przez jedną godzinę zajęć rozumie się godzinę dydaktyczną - 45 minut. Podczas zajęć trwających do 2 godzin nie przewiduje się przerwy. Zajęcia (zarówno ćwiczenia, wykłady, projekty i laboratoria) powinny być prowadzone w formach innowacyjnych oraz powinny być dostosowane do potrzeb studentów. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobligowany do: 1. prowadzenia zajęć zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego programem, sylabusem, harmonogramem (planem zajęć) oraz ustaleniami poczynionymi z Koordynatorem studiów II stopnia; 2. bieżącego nadzorowania prowadzenia listy obecności studentów; 3. odbierania z wyznaczonego miejsca listy obecności studentów przed zajęciami; 4. składania w wyznaczonym miejscu listy obecności studentów po zakończonych zajęciach; 5. sprawdzenia wiedzy studentów po zakończeniu wszystkich zajęć (zaliczenie/ egzamin) udokumentowane wpisem do indeksu (jeśli dotyczy) zgodnie z regulaminem i zasadami obowiązującymi na Politechnice; 6. wykonania i przekazania materiałów dydaktycznych asystentowi Koordynatora Studiów II stopnia w wersji elektronicznej, najpóźniej po odbyciu danych zajęć w danym dniu; 7. wyznaczenia co najmniej 2 godzin konsultacji w tygodniu, w czasie ustalonym ze studentami; 8. przeprowadzenia wszystkich czynności, o których wyżej na terenie Politechniki Krakowskiej, 9. przestrzegania wszelkich zasad i regulaminów Politechniki Krakowskiej dotyczących pracy ze studentami i prowadzenia zajęć, 10. poddania hospitacji prowadzonych zajęć, Wszelkie koszty związane z realizacją zadania, w szczególności koszty dojazdu i zakwaterowania wykładowcy leżą po stronie Wykonawcy. Negatywna ocena przeprowadzonej hospitacji zajęć skutkować będzie rozwiązaniem umowy ze skutkiem natychmiastowym. Sale wykładowe, laboratoryjne itp. zapewni Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach