Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Niedzielskiego 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8534097 , fax. 17 8534682
- Data zamieszczenia: 2011-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
ul. Niedzielskiego 2 2
35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8534097, fax. 17 8534682
REGON: 69070548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla nauczycieli oraz pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych na szkoleniach nauczycieli oraz pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe prowadzonych w ramach projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08, zrekrutowanych przez Zamawiającego we wskazanym przez niego ośrodku szkoleniowym w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r. Szkolenia odbywać się będą zgodnie z Opisem Programów Szkoleń (w skr. OPS) dostarczonych przez Zamawiającego. 2. Przedmiotem projektu jest przeszkolenie nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych w zakresie umiejętnego stosowania technologii informatycznej do realizacji procesu dydaktycznego oraz ich wsparcie merytoryczne i metodyczne w tym zakresie. Ponadto, przeszkolenie, pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe w zakresie: 1) specyfiki/uwarunkowań nauczania wspomaganego technologią informatyczną, 2) stosowania narzędzi społeczeństwa informacyjnego w swojej pracy, 3) form i metod wspomagania szkół ze względu na nauczanie w szkołach realizowane z wykorzystaniem technologii informatycznej. 3. Cele szczegółowe projektu 1) Podniesienie kwalifikacji zawodowych (wiedzy i umiejętności) nauczycieli i innych pracowników związanych z oświatą w województwie podkarpackim objętych projektem, w zakresie: a) właściwego rozumienia, diagnozowania, inicjowania, wspierania i nadzorowania przedsięwzięć oraz rozwiązywania problemów dotyczących stosowania technologii informatycznej w realizacji procesu dydaktycznego oraz obudowy tego procesu w szkołach; b) umiejętnego i efektywnego stosowania metod i narzędzi technologii informacyjnej w swojej pracy, 2) Podniesienie kwalifikacji zawodowych (wiedzy i umiejętności) nauczycieli poszczególnych przedmiotów w zakresie metodyki i dydaktyki nauczania prowadzonego z wykorzystaniem technologii informacyjnej w tym środków/narzędzi informatycznych, 3) Uruchomienie innowacyjnego systemu certyfikacji nauczycieli i szkół Podkarpacia, w którym certyfikat potwierdzał będzie pełne opanowanie wybranych kompetencji kluczowych, 4) Zmniejszenie dysproporcji poziomu edukacji między wsią a miastem. 4. Charakterystyka szkoleń realizowanych w projekcie - do realizacji celów szczegółowych (pkt 3), szkolenia obejmować będą następujące moduły: 1) Moduł interpersonalny 2dni (16h) w jednej grupie a) Skuteczna komunikacja b) Kreatywne rozwiązywanie problemów 2) Moduł dydaktyczny 2 dni(16h) w jednej grupie a) Dydaktyka przedmiotowa 3) Moduł informatyczno-dydaktyczny 6 dni(48h) w jednej grupie b) Komputer w praktyce -Internet i jego narzędzia w dydaktyce c) Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotowym 4) Moduł językowy 2 dni(16h) w jednej grupie a) Dydaktyka w pracowni językowej. Nauczyciele języków obcych odbędą szkolenia obejmujące moduły 1 - 4 w wymiarze 96 godzin lekcyjnych. Uczestnicy pozostałych szkoleń odbędą szkolenia obejmujące moduły 1 - 3 w wymiarze 80 godzin. 5. Organizacja czasowa szkoleń. Kurs w jednej grupie nauczycieli języków obcych obejmuje 5 zjazdów (3 zjazdy dwudniowe i 2 zjazdy trzydniowe) dla pozostałych grup kurs obejmuje 4 zjazdy (2 zjazdy dwudniowe i 2 zjazdy trzydniowe) W każdym dniu szkoleniowym realizowane będzie 8 godzin zajęć dydaktycznych podzielonych na 4 sesje (2 x 45 min) rozdzielonych przerwami, co można przedstawić następującym schematem: Sesja1 - krótka przerwa - Sesja 2 - długa przerwa - Sesja 3 - krótka przerwa -Sesja 4 Rodzaj szkolenia Zjazd 1 dla modułu interpersonalnego Charakterystyka zjazdów 2, 3, 4 Zjazd 5 Łącznie Dla nauczycieli języków obcych 2 dni 1 zjazd 2 dniowy i 2 zjazdy 3 dniowe 2 dni 12 dni Pozostałe szkolenia 2 dni - 10 dni *) W przypadku zajęć realizowanych metodą e-learningu na platformie Moodle (niestacjonarnie), liczba godzin stacjonarnych szkolenia realizowanych podczas ostatniego zjazdu pomniejszona jest o liczbę godzin zrealizowanych ze słuchaczami on-line. Wykonawca składając ofertę w prowadzonym postępowaniu realizować będzie szkolenie bez modułu interpersonalnego. 6. Charakterystyka programów szkoleń. Kursy prowadzone będą w oparciu o następujące programy szkoleń: a) program w zakresie modułu 4.1) - dla wszystkich szkoleń; b) programy szkoleń dla nauczycieli języków obcych obejmujące moduły 4.2) - 4.4); c) programy pozostałych szkoleń obejmujące moduły 4.2) - 4.3). Każdy program szkolenia uzupełniony będzie dodatkowymi materiałami pomocniczymi i dokumentacją tak, aby możliwe było przeprowadzanie szkoleń w sposób powtarzalny dla kolejnych grup szkoleniowych w określonym zakresie tematycznym, przez różne zespoły trenerów. Szczegółowe dokumentacje programowe szkoleń tzw. OPS dostępne są do wglądu w Biurze Projektu PSIM - pok. 104, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów. 7. Szkolenia prowadzone będą w Podkarpackim Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie oraz jego ośrodkach zlokalizowanych w miejscowościach: Tarnobrzeg, Przemyśl, Czudec, Krosno. 8. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą/ami wyłonionym w procedurze przetargowej. Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane przez wszystkie dni tygodnia w godzinach od 8.00 do 20.00. 9. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i/lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez przedstawiciela Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do natychmiastowej zmiany osoby prowadzącej zajęcia na osobę z równoważnymi kwalifikacjami z powodu niespełnienia przez nią wymagań organizacyjnych lub jakościowych związanych z realizacją szkolenia. 12. Zajęcia jednego kursu powinny być rozdzielone na minimum dwóch prowadzących. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zamawiającemu wybranych prac uczestników szkoleń. 14. Wykonawca składając ofertę w prowadzonym postępowaniu realizować będzie szkolenia bez modułu interpersonalnego. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1) Część I. Prowadzenie szkolenia nauczycieli wychowania do życia w rodzinie - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób; 2) Część II. Prowadzenie szkolenia nauczycieli przedmiotów zawodowych (hotelarskich medycznych i przedsiębiorczości) - przewidywana ilość grup 3 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób; 3) Część III. Prowadzenie szkolenia nauczycieli przedmiotów technicznych zawodowych (elektronicznych, elektrycznych, mechanicznych itp.) - przewidywana ilość grup, 2 w wymiarze 76 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób; 4) Część IV. Prowadzenie szkolenia nauczycieli religii - przewidywana ilość grup 1 w wymiarze 64 godzin; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób; 5) Część V. Prowadzenie szkolenia pracowników komórek oświatowych, organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe - przewidywana ilość grup 3 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób; 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty równoważnej. 18. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 19. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 20. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 21. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 22. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet toczącego się postępowania. 23. Szczegółowe zasady podpisania, realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są we wzorze umowy - Załącznik Nr 6. 24. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z przesłankami art. 67 ust. 1 pkt. 6 (Dział II Rozdział 3 Oddział 5 - ustawy Prawo zamówień publicznych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Warsztaty pn. Sam i z niewielką pomocą dla rodzin uczestniczących w projekcie Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-09-04 - Przeprowadzenie zajęć przez eksperta zgodnie z tematami wskazanymi dla poszczególnych sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim 3.5 POKL
Dodano: 2015-04-22 - organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu konkursowego Wyjść na prostą realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Dodano: 2015-04-10 - organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1., Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-04-02 - organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu konkursowego Wyjść na prostą realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Dodano: 2015-04-02 - Organizacja oraz przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia NDT Bobath dla dorosłych - rozwijający - w ramach projektu UR - nowoczesność i przyszłość regionu
Dodano: 2015-03-03 - Przeprowadzenie kursów praktycznych oraz opracowanie materiałów dydaktycznych z badań techniką: socjologia wizualna, CAPI, CATI, FGI w semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015 w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu
Dodano: 2015-03-11 - Usługi szkoleniowe i edukacyjne w ramach projektu pn.: Czas na aktywność w gminie miejskiej Leżajsk realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1., współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-02-02 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-01-12 - Przeprowadzenie kursów praktycznych z badań techniką: CATI, CAPI, FGI, Socjologia wizualna w semestrze zimowym roku akademickiego 2014/2015 - w ramach projektu pt. UR - nowoczesność i przyszłość regionu
Dodano: 2014-11-04