Gmina Brańsk ogłasza przetarg
- Adres: 17-120 Brańsk, Rynek 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 737-50-31 , fax. 085 737-58-04
- Data zamieszczenia: 2012-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańsk
Rynek 8 8
17-120 Brańsk, woj. podlaskie
tel. 085 737-50-31, fax. 085 737-58-04
REGON: 05065901300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w związku z projektem Równe Szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa: prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych (w tym szkół filialnych) w roku szkolnym 2012/2013 w związku z Projektem Równe Szanse (projekt systemowy - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w szkołach podstawowych (wraz z podporządkowanymi im szkołami filialnymi, dla których Gmina Brańsk jest organem prowadzącym: a) Szkole Podstawowej w Domanowie, Domanowo 19 a, 17-120 Brańsk W tym; Szkole Filialnej w Świrydach, Świrydy 2, 17-120 Brańsk b) Szkole Podstawowej w Holonkach, Holonki 67, 17-120 Brańsk W tym : Szkole Filialnej w Chojewie, Chojewo 109, 17-120 Brańsk c) Szkole Podstawowej w Mniu, Mień, ul. Brata Alberta 8, 17-120 Brańsk Projekt jest realizowany przez : Urząd Gminy Brańsk Ul. Rynek 8 17-120 Brańsk NIP - 543-00-07-148 REGON - 050509880 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z dyrektorem danej placówki przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji początkowej i końcowej prowadzonych zajęć. Dowodem ewaluacji będzie raport początkowy i końcowy. Zajęcia odbywać się będą na terenie danej szkoły, której dotyczą zadania. Wykonawca ma obowiązek zachowania w trakcie zajęć zasady równości szans w tym równości płci, prowadzenia zajęć w sposób równościowy oraz niestereotypowy. Wykonawca ma obowiązek przygotowania dokumentów związanych z prowadzeniem zajęć w ramach projektu, współpracy z dyrektorami szkół, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007- 2013. Wykonawca ma obowiązek zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Wynagrodzenie Wykonawcy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w okresach miesięcznych (liczba godzin pracy w miesiącu x cena za godzinę pracy = wynagrodzenie miesięczne brutto). Wynagrodzenie będzie płatne w okresach miesięcznych, na podstawie faktur Vat/rachunków częściowych wystawianych przez Wykonawcę. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy podane na fakturze Vat/rachunku w terminie 14 dni od daty doręczenia płatnikowi faktury/rachunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypłaty wynagrodzenia z uchybieniem w/w terminu w przypadku nie przekazania środków na realizację Projektu przez Instytucję Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego). Wykonawca zobowiązuje się prowadzić ewidencję godzin w ramach Projektu, Przedkładać ją będzie w okresach miesięcznych, w załączeniu do faktury Vat/rachunku. Ewidencja godzin musi być potwierdzona przez dyrektora placówki, w której odbyły się zajęcia, w ramach indywidualizacji nauczania. Godzina zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji wynosi 45 minut, a zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej 60 minut. Zajęcia będą dla uczniów wymagających wsparcia z klas I-III szkół podstawowych. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część I. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w Szkole Podstawowej w Holonkach- 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w Szkole Podstawowej w Holonkach, Szkole Filialnej w Chojewie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część III - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Holonkach - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część IV - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Holonkach, Szkole Filialnej w Chojewie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część V - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Holonkach - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Część VI - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Holonkach, Szkole Filialnej w Chojewie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Część VII - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Domanowie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część VIII - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Domanowie, Szkole Filialnej w Świrydach - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część IX - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Domanowie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część X - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Domanowie, Szkole Filialnej w Świrydach - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część XI - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Domanowie- 2 grupy x 32 godz. (łącznie 64 godz.) w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część XII - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Domanowie, Szkole Filialnej w Świrydach - 1 grupa - 32 godz w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część XIII - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Mniu - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część XIV - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Mniu - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część XV - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Mniu - 1 grupa- 32 godz w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część XVI - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Mniu - 1 grupa - 32 godz w ciągu roku szkolnego 2012/2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie szkolenia dla kadry zatrudnionej w Akademickim Biurze Karier UMB w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, z podziałem na 3 części: - Część 1 - Kurs na doradcę zawodowego, - Część 2 - Kurs Metodologia tworzenia IPD, - Część 3 - Szkolenie przygotowujące do prowadzenia coachingu w doradztwie zawodowym.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2016-01-29 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW POJAZDÓW UPRZYWILEJOWANYCH
Dodano: 2015-10-01 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-08-11 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-07-06 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń medycznych
Dodano: 2015-06-02 - Usługa szkoleniowa w zakresie obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla uczestników projektu realizowanego przez Miasta Łomża pn. Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 POIG.08.03.00-20-168/10
Dodano: 2015-04-29 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2015-04-27 - Zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY
Dodano: 2015-04-21 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 5 części
Dodano: 2015-04-15