Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 388 11 02 , fax. 0-12 388 21 02
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 0-12 388 11 02, fax. 0-12 388 21 02
    REGON: 12048982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/um
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Zajęcia będą prowadzone w grupach maksymalnie 10-cio osobowych. W grupach będą uczestniczyć uczniowie z jednej dwóch lub trzech klas. 4. Zajęcia odbywać się będą w dniach: poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-17.00 na terenie Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do podziału godzin uczniów z danej szkoły według harmonogramu opracowanego przez Koordynatora Gminnego wynikającego m.in. z organizacji przewozu uczniów do miejsc zamieszkania (dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniający bezpieczny pobyt dzieci na jego terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 5. Prowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach będzie odbywać się z podziałem na zadania: Zadanie Nazwa Liczba godzin Okres prowadzenia zajęć Zadanie 1 Prowadzenie zajęć logopedycznych dla 1 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 2 Prowadzenie zajęć logopedycznych dla 2 grupy - 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 3 Prowadzenie zajęć logopedycznych dla 3 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 4 Prowadzenie zajęć logopedycznych dla 4 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 5 Prowadzenie zajęć rozwijających zdolności matematyczne dla uczniów szczególnie uzdolnionych dla 1 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 6 Prowadzenie zajęć rozwijających zdolności matematyczne dla uczniów szczególnie uzdolnionych dla 2 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 7 Prowadzenie zajęć rozwijających zdolności przyrodnicze dla uczniów szczególnie uzdolnionych dla 3 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 8 Prowadzenie zajęć rozwijających zdolności przyrodnicze dla uczniów szczególnie uzdolnionych dla 4 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 1 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 10 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 2 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 11 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 3 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 12 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 4 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 13 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 5 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 14 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 6 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 15 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 7 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 16 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 8 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 17 Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla 1 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 18 Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla 2 grupy 30 godz. zajęć w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012od podpisania umowy do 29.06.2012r. Zadanie 19 Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla 3 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. Zadanie 20 Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla 4 grupy 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2012/2013od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. 6. Wykonawca zobowiązuje się do 1. Prowadzenia zająć dodatkowych w szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach. 2. Umieszczania obowiązujących logotypów oraz informacji o projekcie w ramach którego organizowane są zajęcia- na dokumentach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Przygotowania planu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Koordynatora Gminnego (do 7 dni od dnia podpisania umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. 4. Przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w liczbie określonej w SIWZ z częstotliwością jednej/dwóch godzin tygodniowo, w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Koordynatorem częstotliwość może być zmieniona (z dołożeniem wszelkich starań w celu osiągnięcia określonych rezultatów zapisanych w planie zajęć); 5. Prowadzenia dokumentacji merytorycznej, między innymi dzienników zajęć, kart opisujących postępy uczniów, testów kompetencyjnych oraz na prośbę Koordynatora Gminnego projektu złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, 6. Dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca), 7. Ustalenie Harmonogramu zajęć w porozumieniu z Koordynatorem podlegającego ocenie i zatwierdzeniu przez Koordynatora (w przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora o zaistniałej zmianie); 8. Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, 9. Inne czynności zlecone przez Koordynatora projekty związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. 11. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności. Wykonawca zobowiązuje się poinformować o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 13. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/um/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach