Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg
- Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8255889 , fax. 081 8255052
- Data zamieszczenia: 2013-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
al. Niepodległości 20 20
23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8255889, fax. 081 8255052
REGON: 43102940600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatkrasnicki.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Moja szkoła - moja szansa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku, w ramach projektu pn.: Moja szkoła - moja szansa. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Technikum Geodezyjno-Budowlanego przy Zespole Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku poprzez wdrożenie 1 kompleksowego programu rozwojowego do września 2015 roku. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku, ul. Wójtowicza 35, 23-213 Zakrzówek. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-100/12. Przedmiot zamówienia obejmuje 19 następujących części: Część 1 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik budownictwa z przedmiotu zawodowego Budownictwo - w łącznej ilości 160 godzin (1 grupa x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 2 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć na kierunku technik geodeta z przedmiotu zawodowego Geodezja - w łącznej ilości 200 godzin (2 grupy x 100 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 3 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć na kierunku technik geodeta z przedmiotu zawodowego Geodezja - w łącznej ilości 200 godzin (1 grupa x 20 godz. + 1 grupa x 40 godz. + 1 grupa x 60 godz. +1 grupa x 80 godz); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 4 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Matematyka - w łącznej ilości 340 godzin (2 grupy x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz. + 1 grupa x 80 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 5 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Matematyka - w łącznej ilości 340 godzin (2 grupy x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz. + 2 grupy x 20 godz. + 1 grupa x 40 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 6 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Biologia - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 7 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Geografia - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 8 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Wiedza o społeczeństwie - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 9 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych Koło matematyczne - w łącznej ilości 100 godzin (1 grupa x 100 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 10 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik budownictwa z przedmiotu Język angielski branżowy - w łącznej ilości 60 godzin (1 grupa x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 11 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik geodeta z przedmiotu Język angielski branżowy - w łącznej ilości 60 godzin (1 grupa x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 12 - sprawdzenie próbnych egzaminów zawodowych z budownictwa - w łącznej ilości 14 sztuk; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 13 - sprawdzenie próbnych egzaminów zawodowych z geodezji - w łącznej ilości 20 sztuk; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 14 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: warsztaty z kompetencji psychospołecznych - w łącznej ilości 80 godzin (8 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 15 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe - w łącznej ilości 80 godzin (8 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 16 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne - w łącznej ilości 124 godzin (62 osoby x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 17 - prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: zajęcia grupowe z pedagogiem - w łącznej ilości 100 godzin (10 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 18 - prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: zajęcia grupowe z psychologiem- w łącznej ilości 36 godzin (9 grup x 4 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 19 - prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: dyżur psychologa - spotkania indywidualne - w łącznej ilości 100 godzin (5 semestrów x 20 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Czas trwania jednej godziny zajęć dla części od 1 do 15 wynosi 45 minut, dla części od 16 do 19 - 60 minut nieprzerwanej pracy. Liczba osób w jednej grupie wynosi: dla części od 1 do 8 - do 8 osób dla części 9, 10, 11 - do 12 osób dla części 14 - średnio 10-12 osób dla części 15 - średnio 10 osób dla części 16 - doradztwo indywidualne dla 62 osób dla części 17 - do 5 osób dla części 18 - do 10 osób dla części 19 - spotkania indywidualne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs1zakrzowek.szkolnastrona.pl, http://powiatkrasnicki.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników pisemnych i praktycznych próbnych egzaminów zawodowych dla zawodów technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych
Dodano: 2015-04-13 - Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
Dodano: 2014-09-25 - Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych oraz efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach projektu Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej
Dodano: 2014-09-16 - Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
Dodano: 2014-08-28 - Przeprowadzenie egzaminu z zakresu barmaństwa, zajęć przygotowujących do próbnego egzaminu zawodowego teoretycznego w zawodzie fryzjer, przygotowanie testów zawodowych, przeprowadzenie próbnych egzaminów zawodowych teoretycznych i praktycznych oraz sprawdzenie egzaminu zawodowego teoretycznego i przygotowanie zadań z dokumentacją w zawodzie fryzjer oraz przeprowadzenie zajęć dodatkowych pn. Przygotowanie dań regionalnych, w ramach projektu pn.: Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Adamowie Twoją szansą
Dodano: 2014-08-27 - Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wykorzystaj swoją szansę. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-08-11 - Świadczenie usług edukacyjnych w Regionalnym Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces
Dodano: 2014-07-02 - Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych oraz efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach projektu Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej
Dodano: 2014-03-11 - Przeprowadzenie egzaminu z zakresu barmaństwa w ramach projektu pn. Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Adamowie Twoją szansą.
Dodano: 2014-03-06 - Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych ukierunkowanych na rozwój kompetencji zawodowych w ramach projektu pn. Zasadnicza Szkoła Zawodowa Twoją szansą
Dodano: 2013-12-12