Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 25 zadań

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 25 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 25 zadań: Zadanie nr 1 -Wykorzystanie różnych źródeł informacji w geografii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 2 -Osiągnięcia w dziedzinie nauk przyrodniczych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 3 - Przeprowadzanie doświadczeń przyrodniczych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr 4 -Osiągnięcia w dziedzinie fizyki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr 5 -Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas pierwszych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 6 -Matematyka dla hotelarza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 7 - Matematyka dla handlowca W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 8 -Matematyka dla kelnera W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 9 - Matematyka dla technika hotelarstwa W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 10 - Matematyka dla kucharza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 11 - Zaawansowane techniki multimedialne - kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 12 - Zaawansowane techniki multimedialne - kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej dla uczniów technikum W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 13 - Zaawansowane techniki multimedialne - Cisco W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 14 - Wykorzystanie technologii informatycznych w zawodzie technik ekonomista W ramach zajęć dwie grupy. Łączna liczba zajęć 80 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 40 godz. I półrocze 2012r. - 40 godz. Zadanie nr 15 - Prowadzenie dokumentacji placówki handlowej w oparciu o narzędzia informatyczne W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 16 - Sukces ucznia w życiu zawodowym - język niemiecki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 17 - Sukces ucznia w życiu zawodowym - język angielski W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 18 - Język zawodowy niemiecki dla kucharza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 19 - Język zawodowy angielski dla hotelarza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 20 - Język angielski w biznesie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 21 - Język niemiecki w biznesie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 22 - Dokumentacja handlowa w języku angielskim W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 23 - Dokumentacja handlowa w języku niemieckim W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 24 - Język angielski w reklamie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr 25 - Język niemiecki w gastronomii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Miejsce przeprowadzenia w/w zajęć: Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół w Wadowicach ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice. Przyjęto, że w grupie może uczestniczyć maksymalnie 15 osób Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Opis wymagań i obowiązków Wykonawcy Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. Obowiązki Wykonawcy: a/ opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu. Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. Wszelkie zmiany w ww harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e - meilem do Lidera szkolnego, b/ przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny merytorycznej przebiegu zajęć - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu, c/ zajęcia powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy, d/ prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego, e/ informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, f/ stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego - wzór zostanie udostępniony przez Zamawiającego, g/ przedkładanie rachunków / faktur, których integralną częścią są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, Liderowi szkolnemu do potwierdzenia za wykonanie usługi w następujących terminach: 1/ w terminie do 21.12.2011r. za wykonanie usługi za rok 2011, 2/ w terminie do 01.03.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.01.2012r. do 28.02.2012r. 3/ w terminie do 02.05.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.03.2012r. do 30.04.2012r. Wzór dokumentów zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W związku z realizacją zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - wzór logo POKL, UE EFS, województwa i powiatu przekaże Zamawiający. Dokumenty, jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu: a/ dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć) potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na cały okres realizacji projektu(kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), b/ potwierdzone za zgodność z oryginałem wydane zaświadczenia z ukończenia zajęć, c/ lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez uczestników zajęć, d/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e/ sporządzenie końcowego sprawozdania z ewaluacji (podsumowanie zajęć). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach