Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć cyrkowych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński

Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
    ul. Krasickiego 1 1
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
    REGON: 00053822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć cyrkowych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące organizację i prowadzenie zajęć cyrkowych w wymiarze 168 godzin w oddziale przedszkolnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie oraz w wymiarze 168 godzin w oddziale przedszkolnym przy Zespole Szkół w Rogóżu. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. . Realizacja zajęć w ramach projektu pn. Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zakres zamówienia : Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1: Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych w oddziale przedszkolnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie. Usługa obejmuje realizację 168 godzin zajęć cyrkowych. Ilość dzieci w grupie nie większa niż 25 dzieci(grupa wiekowa 3-4 latki). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 900 a godz. 1500, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów z koordynatorem projektu. Czas trwania jednej godziny dydaktycznej wynosi 60min. Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. Zamawiający zapewni zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć cyrkowych w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. Część 2: Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych w oddziale przedszkolnym przy Zespole Szkół w Rogóżu. Usługa obejmuje realizację 168 godzin zajęć cyrkowych. Ilość dzieci w grupie nie większa niż 25 dzieci(grupa wiekowa 3-4 latki). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 900 a godz. 1500, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów z koordynatorem projektu. Czas trwania jednej godziny dydaktycznej wynosi 60min. Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. Zamawiający zapewni zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć cyrkowych w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 3.Wymagania stawiane wykonawcy: 1)Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych. 2)Dostosowanie metod i form zajęć do indywidualnych potrzeb każdego dziecka. 3)Współpraca z nauczycielami i rodzicami przedszkolaków. 4)Doświadczenie w prowadzeniu zajęć cyrkowych lub pokrewnych- minimum 1 rok. 5)Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzenia zajęć z uwzględnieniem wglądu w dokumentację dotyczącą całego procesu nauczania zajęć cyrkowych. 6)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i dokonywania na bieżąco wpisów do dokumentacji dydaktycznej realizowanych zajęć oraz monitorowania frekwencji uczestników zajęć. 7)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8)Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od Nr 1 do Nr 7 stanowią jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach