Przetargi.pl
Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych

Miasto Racibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
    ul. Stefana Batorego 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
    REGON: 27625839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu Strefy Płatnego Parkowania w Raciborzu w formie pobierania opłat przez parkingowych. Stanowi ona realizację postanowień uchwały Rady Miasta Racibórz nr XXIV / 339 / 2004 z dnia 29 września 2004 roku, XIX /268/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 roku oraz XIV/166/2007 z dnia 31 października 2007 roku w sprawie wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych - w strefie płatnego parkowania SPP (na ok. 430 stanowisk postojowych) oraz ustalenia sposobu ich pobierania. Do zadań prowadzącego strefę należeć będzie: 1).Pobieranie opłat (godzinowych, dziennych i miesięcznych) za parkowanie pojazdów w SPP w wysokości i na warunkach określonych w § 5 uchwały. 2).Zatrudnienie i przeszkolenie pracowników oraz zapewnienie niezbędnego do ich pracy wyposażenia i sprzętu. 3).Opracowanie wzorów kart abonamentowych(opłata zryczałtowana) oraz druków wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej. 4).Wprowadzenie bezterminowych kart postojowych oraz zapewnienie ich dystrybucji, na koszt prowadzącego strefę w co najmniej 4 punktach handlowych zlokalizowanych w obrębie funkcjonowania SPP. 5).Pobieranie opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty parkingowej. 6).Kontrola uiszczenia przez kierowców opłaty za postój pojazdów w strefie. Prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej oraz pisemne poświadczenie o anulowaniu wezwania gdy: a).bilet parkingowy jest wykupiony w czasie nie dłuższym niż 5 minut od czasu wystawienia przez kontrolera wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej. b).bilet kolejny jest wykupiony w czasie nie dłuższym niż 10 minut od czasu utraty ważności wcześniej wykupionego biletu parkingowego. c).kierujący lub właściciel pojazdu posiadał ważny bilet parkingowy, abonament lub kartę parkingową dla osoby niepełnosprawnej, ale nie umieścił go w miejscu widocznym za przednią szybą pojazdu. d). wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej zostało wystawione za parkowanie pojazdu na parkingu w obrębie którego nie było osoby pobierającej opłaty (parkingowy). 7).Wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju. Fotografia winna wyraźnie wskazywać datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury, potwierdzający lokalizację. 8).Przygotowanie niezbędnych materiałów do prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji. 9).Zapewnienie parkingowym kompletnego, jednolitego i całorocznego ubioru roboczego, to jest kamizelek w sygnalizacyjno-ostrzegawczym pomarańczowym lub żółtym kolorze z czarnym napisem Parkingowy. 10).Wyposażenie kontrolera w aparat cyfrowy. 11).Kompletna obsługa kasowa z wykorzystaniem kas fiskalnych Urzędu Miasta oraz utrzymanie i konserwacja kas. 12).Zapewnienie pomieszczenia biurowego w obszarze funkcjonowania SPP czynnego w dni robocze co najmniej 5 godzin dziennie. 13).Wszelkie bieżące prace porządkowe, wynikające z ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z dnia 20.11.1996 r. ), na odcinkach ulic objętych płatnym parkowaniem o łącznej powierzchni ok. 6000 m2 ( uprzątnięcie i wywóz błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń ). 14).Utrzymanie pod względem technicznym i estetycznym właściwego oznakowania miejsc parkingowych. 15).Bieżące rozliczanie się z tut. Urzędem za pobrane opłaty raz w tygodniu - w każdy poniedziałek, za cały poprzedni tydzień, przekazując uiszczone opłaty na konto. a).Sporządzanie miesięcznych raportów wpływów z opłat z podziałem na poszczególne pasy drogowe (ulice, place), b).miesięczne zestawienie pobranych opłat - bilety, c).miesięczne zestawienie pobranych opłat - karnety, d).miesięczne zestawienie sprzedanych biletów w wyznaczonych punktach sprzedaży, e).miesięczne zestawienie wystawionych opłat dodatkowych (zapłaconych i niezapłaconych), f).miesięczne zestawienie oraz kopie korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: Prowadzenie w formie pobierania opłat przez parkingowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, strefy płatnego parkowania przez okres co najmniej 12 m-cy, o liczbie miejsc parkingowych co najmniej 300. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach