Przetargi.pl
Prowadzenie stołówki środowiskowej oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków w ramach programu Pomoc Państwa w zakresie dożywiania na terenie gminy Tułowice

Gmina Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Szkolna 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4600143 , fax. 077 4600474
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tułowice
    ul. Szkolna 1 1
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 077 4600143, fax. 077 4600474
    REGON: 53141330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tulowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie stołówki środowiskowej oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków w ramach programu Pomoc Państwa w zakresie dożywiania na terenie gminy Tułowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gotowych posiłków dla uczniów i osób objętych programem Pomoc Państwa w zakresie dożywiania w Tułowicach przez Wykonawcę w pomieszczeniach kuchennych przy Gminnym Zespole Szkół w Tułowicach przy ul. Generała Świerczewskiego 8/8A. Posiłek powinien składać się z dwóch dań ciepłych oraz napoju i musi odpowiadać normom żywieniowym, obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, t.j. : 1) zupa na wywarze mięsno-warzywnym o poj. 400 ml, 2) drugie danie zawierające ziemniaki, ryż, makaron lub kaszę it.. min. 200 g: mięso lub ryba min. 100g po obróbce, surówka lub gotowane jarzyny min. 100 g lub naleśniki, placki, pierogi itp. nie częściej niż 2 razy w tygodniu od 250-300g, 3) kompot, napój, sok min. 250 ml. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, według wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku, w przypadku skarg osób korzystających z posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia ustalonych parametrów, Zamawiający obciąży kosztami badania Wykonawcę. Płatności za posiłki dla uczniów i osób objętych programem - Pomoc Państwa w zakresie dożywiania - dokonywane będą poprzez Ośrodek Pomocy Społecznej w Tułowicach na podstawie wystawianych miesięcznych faktur z podaniem ilości wydanych posiłków i jednostkowej ceny posiłku. Przewidywana ilość wydawanych obiadów w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie 20000.00 szt. W celu orientacyjnym podaje się ilość wydanych obiadów w poszczególnych latach : - rok 2008 - 15 699szt. - rok 2009 - 18 087szt. - rok 2010 - 19 421szt. - rok 2011 - 16 780szt. - rok 2012 - 12 448szt. - rok 2013 - styczeń - 977 obiadów, luty 1017, marzec 1193 , kwiecień 1173, maj 1182. Uwaga : W.w ilości dotyczą tylko obiadów płaconych OPS, a nie obejmują osób które wykupiły obiady indywidualnie. Miejsce wydawania posiłków : Jako miejsce przygotowywania i wydawania posiłków wskazuje się pomieszczenia kuchenne przy GZS w Tułowicach, według następujących zasad: a) łączna powierzchnia kuchni wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi 117,0 m2 oraz piwnicy 49.0 m2, Zestawienie pomieszczeń stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykaz przekazanego zestawienia wyposażenia pomieszczeń zostanie określony na etapie zawarcia umowy, b) wykonawca będzie ponosił opłaty za użytkowanie pomieszczenia kuchenne w wysokości 5.0 zł-m2 miesięcznie, a piwnicy w wysokości 50% powyższej kwoty plus podatek VAT naliczony na podstawie obowiązujących przepisów, c) wykonawca będzie ponosił poza czynszem koszty opłat eksploatacyjnych takich jak energia elektryczna, woda ciepła i zimna, ścieki, wywóz nieczystości stałych, podatku od nieruchomości oraz c.o. w sezonie grzewczym, d) wykonawca będzie ponosił koszty przeglądów urządzeń oraz koszty bieżących napraw i konserwacji pomieszczeń kuchennych, e) zamawiający nie dopuszcza możliwości wynoszenia wyposażenia pomieszczeń kuchennych poza teren dzierżawionych pomieszczeń oraz wydawania posiłków w formie cateringu. f) wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie pomieszczeń kuchennych i jadalni zgodnie z wymogami odpowiednich służb i przepisami bhp, g) w przypadku wynajęcia pomieszczeń jadalni na imprezę okolicznościową obowiązek utrzymania czystości i porządku na terenie wynajmowanych pomieszczeń obciąża podmiot, który z nich korzysta. Pozostałe warunki : a) wykonawca uiści kaucję w wysokości 5 000.0 zł (słownie pięć tysięcy złotych) na rachunek bankowy Zamawiającego, która zostanie zwrócona po okresie obowiązywania umowy i dokonaniu rozliczeń, b) cena za obiad dla wszystkich uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Tułowicach musi być jednakowa i odpowiadać cenie jednostkowej ustalonej w przetargu, c) wykonawca może sprzedawać posiłki innym osobom według ceny ustalonej na podstawie własnej kalkulacji, d) wykonawca może przygotowywać posiłki na przyjęcia okolicznościowe w pomieszczeniach kuchennych, jedynie podmiotom, które wynajęły na ten cel pomieszczenia jadalni lub na potrzeby Zamawiającego - na podstawie odrębnego zlecenia. Do organizacji przyjęć okolicznościowych, jadalnia zostanie wynajęta na odrębnych zasadach, e) zamawiający nie dopuszcza możliwości wynoszenia wyposażenia kuchni i stołówki poza teren dzierżawionych pomieszczeń oraz wydawania posiłków w formie cateringu, a także wykorzystywania pomieszczeń i wyposażenia do przygotowywania posiłków w celu świadczenia usług cateringowych, f) wykonawca odpowiada za funkcjonowanie stołówki pod względem spełnienia wymogów sanitarnych narzuconych przez obowiązujące przepisy prawa oraz wymogi jednostek kontrolujących, g) wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo osób przebywających na terenie kuchni i jadalni w trakcie przygotowywania i wydawania posiłków. h) zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji jednostkowej ceny posiłków według wskaźnika wzrostu cen i usług, po upływie roku od zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 6 - Prawa zamówień publicznych. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto gminy w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Oddział w Niemodlinie nr konta: 06 8890 1079 0000 0129 2011 0023 Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonanego przelewu. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się do upływu terminu składania ofert na rachunku gminy. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów należy złożyć w kasie Urzędu Gminy, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 - Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tulowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną