Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. M.C. Skłodowskiej 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8742002 , fax. 046 8742606
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach
ul. M.C. Skłodowskiej 6 6
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 046 8742002, fax. 046 8742606
REGON: 00031415800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE STAŁEGO NADZORU, OBSŁUGI I KONSERWACJI ORAZ WYKONYWANIE NAPRAW I REMONTÓW URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OBIEKTACH PODLEGŁYCH I UŻYTKOWANYCH PRZEZ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEZINACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PROWADZENIE STAŁEGO NADZORU, OBSŁUGI I KONSERWACJI ORAZ WYKONYWANIE NAPRAW I REMONTÓW URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OBIEKTACH PODLEGŁYCH I UŻYTKOWANYCH PRZEZ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEZINACH 1.Do obowiązków Wykonawcy, w szczególności należy: 1.1. Całodobowa obsługa, eksploatacja, konserwacja oraz remonty i naprawy instalacji i urządzeń elektrycznych o wartości jednostkowej robocizny nie przekraczającej 1000 Euro: Obiektów i budynków zlokalizowanych na terenie szpitala w Brzezinach oraz lokalach i obiektach użytkowanych i zarządzanych przez SP ZOZ w Brzezinach : - Przychodnia Rejonowa przy ul. Boh. Warszawy - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Wojska Polskiego - Przychodnia w Dąbrówce wraz z częścią elektryczną kotłowni - Tuszyn - miejsce stacjonowania zespołów karetek wyjazdowych - Kurowice - miejsce stacjonowania zespołów karetek wyjazdowych - Koluszki- miejsce stacjonowania zespołów karetek wyjazdowych Maszyn i urządzeń Stacji trafo Agregatów prądotwórczych wraz z monitorowaniem stanu oleju napędowego w zbiornikach 1.2. Całodobowa obsługa , eksploatacja, konserwacja oraz remonty i naprawy instalacji i urządzeń elektrycznych o wartości jednostkowej robocizny nie przekraczającej 1000 euro w lokalach i obiektach użytkowanych lub zarządzanych przez SP ZOZ Brzeziny powstałych w trakcie obowiązywania umowy i nie będzie wymagała aneksowania warunków tej umowy. 1.3. Całodobowa obsługa i eksploatacja szpitalnej kotłowni olejowej oraz remonty i naprawy o wartości jednostkowej robocizny nie przekraczającej 1000 euro oraz: - przygotowanie kotłów do przeglądu dozoru technicznego, - monitorowanie stanu oleju opałowego w zbiornikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca: 2.1. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; 2.2. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 - Ogólny formularz oferty ) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - Załącznik Nr 2, 1.3. Oświadczenie potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - Załącznik Nr 3, 1.4.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp - Załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozb.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nr sprawy 59/ZP/16. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na usługę wymiany układu samoczynnego załączenia rezerwy (SZR) w szpitalnej stacji abonenckiej 15/0,4 kV, nr 50792 przy ul. Paderewskiego 2 wraz z wymianą 5 sztuk wyłączników na odpływach kablowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-04-28 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie konserwacji, napraw, zabezpieczeń i usuwania awarii oraz pełnienie całodobowego pogotowia mieszkaniowego w zakresie instalacji elektrycznych przy użyciu przez wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2016r. (Postępowanie 184/PN/2015)
Dodano: 2015-12-14 - Naprawa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego
Dodano: 2015-06-12 - Przetarg nieograniczony na: wykonywanie konserwacji, napraw, zabezpieczeń i usuwania awarii oraz pełnienie całodobowego pogotowia mieszkaniowego w zakresie instalacji elektrycznych przy użyciu przez wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-17 - Usługi w zakresie bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzenie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych oraz zabezpieczenia awarii urządzeń i instalacji elektrycznej w posesjach mieszkalnych, użytkowych, węzłach CO i hydroforniach oraz drobnych napraw konserwacyjnych w budynkach będących w zarządzie Administracji Zasobów Komunalnych Łódź-Górna oraz w lokalach gminnych w budynkach pozostających w zarządach Wspólnot Mieszkaniowych
Dodano: 2014-09-05 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE KONSERWACJI, NAPRAW, ZABEZPIECZEŃ I USUWANIA AWARII ORAZ PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA MIESZKANIOWEGO W ZAKRESIE PRAC INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH PRZY UŻYCIU PRZEZ WYKONAWCĘ WŁASNEGO MATERIAŁU I SPRZĘTU W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AZK ŁÓDŹ-WIDZEW W 2014 r.
Dodano: 2013-12-18 - Realizacja usługi w zakresie bieżącej konserwacji ,usuwania uszkodzeń , przeprowadzenie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych oraz zabezpieczenia awarii urządzeń i instalacji elektrycznej w posesjach mieszkalnych ,użytkowych , węzłach OC i hydroforniach oraz drobnych napraw konserwacyjnych w nieruchomościach Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez Zamawiającego. Usługa konserwacji ma być świadczona w ramach pogotowia mieszkaniowego w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2013-11-29 - Obsługa prób, spektakli i wydarzeń artystycznych wraz z konserwacją w zakresie sprzętu oświetleniowego w Teatrze Powszechnym w Łodzi, przy ul. Legionów 21
Dodano: 2013-11-05 - Usługi konserwacyjne instalacji elektrycznej w administrowanych nieruchomościach
Dodano: 2013-08-16 - Usługi konserwacyjne instalacji elektrycznej w zarządzanych nieruchomościach
Dodano: 2012-12-14