Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg
- Adres: 64-610 Rogoźno, ul. II Armii Wojska Polskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 26 18 316 , fax. 67 26 18 316
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. II Armii Wojska Polskiego 1 1
64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
tel. 67 26 18 316, fax. 67 26 18 316
REGON: 00123875500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppprogozno.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest w ramach umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.03.05.00-00-008/13-00 z dnia 14 października 2013r. Celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie obornickim poprzez zrealizowanie w okresie XI 2014 - IV 2015 r. 24 Rocznych Planów Wspomagania (RPW) w 20 szkołach i 4 przedszkolach spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia oraz organizację sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów. Projekt obejmie wsparciem razem 24 instytucje tj. 4 przedszkola, 20 szkół oraz nauczycieli/-lek w nich uczących - ok. 500 osób. Każda z instytucji wybierze jedną ofertę doskonalenia w okresie realizacji projektu. Przewiduje się: - po 15 godz. dydaktycznych warsztatów/szkoleń grupowych; - po 6 godz. dydaktycznych konsultacji na szkołę oraz zajęcia warsztatowe w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia - po 6 godzin dydaktycznych na sieć. 2. Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli wynosi: 2.1 W ramach Rocznego Planu Wspomagania: 1)Szklenia/warsztaty - 540 godzin dydaktycznych 2)Konsultacje grupowe - 144 godzin dydaktycznych Łącznie - 684 godzin dydaktycznych w ramach procesu wspomagania szkół/przedszkoli. 2.2 W ramach sieci współpracy i samokształcenia: 1) zajęcia warsztatowe - 24 godzin dydaktycznych. 3.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w: 3.1 w dziesięciu ofertach w ramach RPW Obszar 1: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - łącznie 87 godzin a). Szkoła Podstawowa nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie: 3 grupy 51 godzin łącznie; w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Szkoła Podstawowa w Ryczywole: 2 grupy 36 godzin łącznie; w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 2: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły - łącznie 57 godzin a). Zespół Szkół w Gościejewie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Zespół Szkół im. J. Wybickiego w Parkowie: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 3: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - 141 godzin łącznie a). Gimnazjum nr 2 w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Zespół Szkół im. K. Marcinkowskiego w Ludomach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, c). Zespół Szkół w Rożnowie: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, d). Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, e). Gimnazjum nr 1 im. Mazurka Dąbrowskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, f). Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sycynie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 4: Nauczyciel 45+ - 180 godzin łącznie a). Zespół Szkół Agrobiznesu im. Dezyderego Chłapowskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Liceum Ogólnokształcące im. Przemysława II w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, c). Szkoła Podstawowa nr 2 w Rogoźnie: 3 grupy 51 godzin łącznie w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, d). Szkoła Podstawowa nr 2 w Obornikach: 3 grupy 51 godzin łącznie w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, e). Zespól Szkół im. Gen Tadeusza Kutrzeby w Obornikach: : 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 5: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 42 godziny łącznie. a). Zespół Szkól im. H. Cegielskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Przedszkole nr 2 w Obornikach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 6: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej - 42 godziny łącznie, a). Przedszkole nr 1 im. Kubusia Puchatka w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Przedszkole nr 4 w Obornikach: : 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 7: Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? - 21 godzin łącznie, a). Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Budziszewku: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 8: Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - 21 godzin łącznie, a). Przedszkole Słoneczne Skrzaty w Parkowie: : 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 9: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet - 21 godzin łącznie, a). Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ryczywole: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 10. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? - 72 godziny łącznie, a). Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Obornikach: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Gimnazjum nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Obornikach: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, 3.2. w 4 sieciach współpracy i samokształcenia: - łącznie 24 godziny po 6 godzin na każdą sieć 1)Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły 6 godzin 2)Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny internet - 6 godzin 3)Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? - 6 godzin 4)Nauczyciele pracują zespołowo - 6 godzin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppprogozno.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16