Przetargi.pl
Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej dla osób z podwójną diagnozą

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-265 Gdynia, Grabowo 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586259337
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
    Grabowo 2
    81-265 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586259337
    REGON: 002830332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej dla osób z podwójną diagnozą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej dla osób z podwójną diagnoza tj. uzależnionych od alkoholu i/lub innych substancji psychoaktywnych oraz z deficytami w zakresie funkcjonowania psychicznego potwierdzonymi przez lekarza psychiatrę.2. Zamawiający przewiduje, że w trakcie obowiązywania umowy zleci maksymalnie 240 sesji świadczenia przedmiotowej usługi, w tym:1) liczba sesji konsultacji nie przekroczy 15,2) liczba sesji psychoterapii indywidualnej nie przekroczy 225, przy czym średnio 5 sesji tygodniowo dla maksymalnie równoczesnej liczby klientów 5 osób.3. Zamawiający wymaga, aby jedna sesja przedmiotowej usługi trwała maksymalnie 50 minut. 4. Możliwa jest zmiana poszczególnych ilości sesji, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i pkt 2, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje przekroczenia maksymalnie 240 sesji świadczenia usługi.5. Liczba sesji świadczenia przedmiotowej usługi jest uzależniona od rzeczywistych potrzeb klientów Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że każdy klient skierowany przez Zamawiającego na psychoterapię indywidualną może z niej korzystać w okresie realizacji przedmiotu umowy z częstotliwością 1 lub 2 sesji tygodniowo, w zależności od stanu i potrzeb klienta. W szczególnie uzasadnionych przypadkach częstotliwość korzystania z terapii przez jednego klienta może ulec zmianie.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności: 1) zapewnienie miejsca świadczenia usługi – sesje terapii muszą być prowadzone w gabinecie terapeutycznym (lokalu) znajdującym się na terenie miasta Gdyni, zapewniającym intymność spotkania;2) prowadzenie listy obecności klientów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ);3) uczestniczenia, nie rzadziej niż dwa razy w okresie realizacji umowy, w spotkaniu zespołu powołanego przez Zamawiającego, mającego na celu omówienie stanu pracy z klientem;4) przygotowania pisemnego podsumowanie pracy z klientem zawierającego w szczególności adnotacje o osiągniętych w trakcie terapii efektach oraz przyczynach zakończenia psychoterapii; wzór podsumowania pracy z klientem stanowi załącznik nr 4 do projektu umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ);5) regularnego uczestniczenia w superwizji własnej pracy terapeutycznej, w której ma możliwość superwizowania procesu terapeutycznego klientów kierowanych przez Zamawiającego; udział w superwizjach prowadzony jest na koszt własny Wykonawcy, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące;6) realizowania przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów;7) poddanie się bieżącemu nadzorowi Zamawiającego nad realizacją zamówienia, bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego. 7. Zlecenie prowadzenia poszczególnych sesji psychoterapii z poszczególnymi klientami odbywać się będzie w oparciu o zlecenia szczegółowe.8. W przypadku, gdy umówiony klient nie stawi się na sesję psychoterapii, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za każdą zaplanowaną sesję w wysokości 50 % oferowanej ceny jednostkowej, jako wynagrodzenie za pozostawanie w gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia.9. W sytuacji konieczności ograniczenia ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID 19 dopuszcza się prowadzenie konsultacji zdalnych tj. przy wykorzystaniu w tym celu powszechnie dostępnych form komunikacji typu komunikatory internetowe, telefoniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z przepisem art. 112 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodoweja) w odniesieniu do warunku dotyczący zdolności zawodowej:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienioną osobą zdolną do wykonywania niniejszego zamówienia, która:• posiada dyplom magistra: psychologii, pedagogiki lub resocjalizacji oraz• posiada certyfikat specjalisty terapii uzależnień oraz• ukończyła minimum drugi rok całościowego szkolenia podyplomowego w zakresie psychoterapii, które kończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu (lub równoważnego dokumentu) psychoterapeuty oraz• posiada minimum 5 (pięcio) letnie doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii osób dorosłych z tzw. podwójną diagnozą tj. chorującymi lub zaburzonymi psychicznie oraz uzależnionymi od alkoholu i/lub innych substancji psychoaktywnych.Ocena wykazania spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 3 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach