Przetargi.pl
PROWADZENIE ROZLICZEŃ KOSZTÓW OGRZEWANIA PRZY ZASTOSOWANIU PODZIELNIKÓW ELEKTRONICZNYCH Z ODCZYTEM RADIOWYM.

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Izabelli 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 88742 23 , fax. 81 887 42 38
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Puławach
    ul. Izabelli 6 6
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 88742 23, fax. 81 887 42 38
    REGON: 43053067600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opec.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzilnopścią (podmiot prawa handlowego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE ROZLICZEŃ KOSZTÓW OGRZEWANIA PRZY ZASTOSOWANIU PODZIELNIKÓW ELEKTRONICZNYCH Z ODCZYTEM RADIOWYM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest usługa rozliczania kosztów centralnego ogrzewania w zasobach mieszkaniowych obsługiwanych przez OPEC sp. z o.o. w Puławach. Usługa rozliczeniowa będąca przedmiotem zamówienia musi być prowadzona przy zastosowaniu elektronicznych dwuczujnikowych podzielników kosztów centralnego ogrzewania z odczytem radiowym w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach w Puławach, Kurowie i Garbowie wykazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. - Usługa rozliczeniowa powinna być zrealizowana w terminie do 31 sierpnia danego roku po okresie rozliczeniowym (od 1 lipca do 30 czerwca roku następnego). - Usługa obejmuje dziesięć kolejnych okresów rozliczeniowych. Pierwszy okres rozliczeniowy rozpoczyna się 01.07.2014 roku, a kończy 30.06.2015 roku. Kolejne okresy rozliczeniowe zaczynają się 01.07. a kończą 30.06. każdego następnego roku obowiązywania umowy - W celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona demontażu dotychczas zamontowanych podzielników kosztów centralnego ogrzewania wraz z podstawą montażową i przekaże je Zamawiającemu, a następnie w miejsce zdemontowanych zamontuje, będące jego (Wykonawcy) własnością przez okres trwania umowy, nowe elektroniczne 2-czujnikowe podzielniki kosztów centralnego ogrzewania z odczytem radiowym w ilości 21 000 sztuk w 152 budynkach na terenie Puław, Kurowa i Garbowa w terminie do 31 sierpnia 2014r..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661330003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium na wymianę podzielników ciepła, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej późniejszy zwrot Wykonawcy a do oferty należy wpiąć kserokopię. Nie wniesienie wadium w terminie lub określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający zwraca wadium w ciągu trzech dni od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla Oferentów, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania umowy z wybranym Oferentem, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą określonego w Rozdziale XIII. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla Oferenta, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania przez Oferenta umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opec.pulawy.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną