Gmina Alwernia ogłasza przetarg
- Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311 , fax. 12 283 17 92
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
Z. Gęsikowskiego 7
32-566 Alwernia, woj. małopolskie
tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311, fax. 12 283 17 92
REGON: 351555967 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. I. Krasickiego 16 w miejscowości Alwernia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. I. Krasickiego 16 w miejscowości Alwernia. Zamawiający przez słowo prowadzenie rozumie odbiór, zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu gminy, które mieszkańcy dostarczają do PSZOK a także wyposażenie i obsługa PSZOK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 b ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 9.1.1 posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez właściwy organ, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.4. Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 11.4.1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 11.4.2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 11.8.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ- sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców, jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum, - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 11.4.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/. 11.4.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/. 11.5. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.87.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - KPP Wadowice
Dodano: 2024-07-05 - ZP.88.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - PP Brzeźnica
Dodano: 2024-07-05 - ZP.89.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - Ilkowice - Łęg Tarnowski
Dodano: 2024-07-05 - Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-26 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - KP Szczurowa
Dodano: 2024-06-18 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-05-23 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 – zamówienie podobne do SOK/05/2023/B cz. 2
Dodano: 2024-05-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
Dodano: 2024-05-17 - Wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
Dodano: 2024-04-06 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2024-04-02