Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5306006 , fax. 58 5306111
- Data zamieszczenia: 2011-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
ul. Gdańska 6 6
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 58 5306006, fax. 58 5306111
REGON: 00052524000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
prowadzenie Punktu Interwencji Kryzysowej w Starogardzie Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : I. Interwencję kryzysową rozumianą jako ogół działań opartych na krótkiej, profesjonalnej diagnozie i ocenie ryzyka, dobieranych w zależności od potrzeb osoby doświadczającej kryzysu. W tym kontekście oczekiwane są następujące świadczenia: 1. pełnienie dyżurów interwencyjnych zapewniających stały dostęp do pomocy (osobistej, telefonicznej i mailowej) w zakresie interwencji kryzysowej, 2. poradnictwo i konsultacje prawne, psychologiczne, inne specjalistyczne (w zakresie indywidualnej strategii radzenia sobie z kryzysem, traumą, czy destrukcyjnymi efektami stresu), 3. udzielanie pomocy psychologicznej w szczególności metodami krótkoterminowym, 4. wspieranie działań antykryzysowych innych podmiotów lokalnych, poradnictwo i konsultacje adresowane do innych specjalistów, 5. podejmowanie działań promocyjnych i edukacyjnych adresowanych do lokalnych społeczności w w/w zakresie. Powyższe świadczenia adresowane powinny być przede wszystkim do: -osób pokrzywdzonych przestępstwem, -osób i rodzin doświadczających przemocy w rodzinie, -osób, rodzin i organizacji będących w sytuacji kryzysowej II. Budowanie systemowych rozwiązań w w/w zakresie, inicjowanie nowych przedsięwzięć oraz aktywny udział w lokalnych gremiach, zespołach, projektach i programach służących realizacji celów zbieżnych z celami przedsięwzięcia, adresowanych do mieszkańców miasta. III. Współpracę z działającymi w mieście Zespołem Interdyscyplinarnym, SP ZOZ Przychodnią Leczenia Uzależnień, Sądem Rejonowym, Komendą Powiatową Policji, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej i innymi placówkami i instytucjami działającymi na rzecz mieszkańców miasta. IV. Angażowanie w miarę potrzeb i możliwości wolontariuszy do realizacji swoich zadań, dbając jednocześnie o ich odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje. V. Udzielanie pomocy bez względu na: wiek, rasę, płeć, wyznawaną religię i wszelkie inne różnice kulturowe i społeczne, z poszanowaniem obowiązującego prawa. W celu utrzymania odpowiedniego standardu usług zamawiający wymaga, aby bieżąca działalność Punktu Interwencji Kryzysowej spełniała następujące wymagania: 1. Punkt zapewnia nie mniej niż 40 godzin dyżurów interwencyjnych w tygodniu, rozłożonych w godzinach zarówno przed, jak i popołudniowych. Wykonawca dołoży starań w celu wydłużania czasu pracy Punktu, traktując jako docelowe działanie w trybie ciągłym; 2. Praca Punktu opiera się na metodzie pracy zespołowej poddanej superwizji wewnętrznej lub zewnętrznej; 3. Za rzetelną realizację celów merytorycznych Punktu odpowiada jego kierownik; 4. Wszelkie działania Punktu dokumentowane są według wewnętrznych procedur i zasad wypracowanych przez zespół i zaakceptowanych przez miasto; 5. Wykonawca składa sprawozdania kwartalne i roczne (finansowe i merytoryczne) oraz po zakończeniu zadania. Sprawozdanie składane jest na formularzu wskazanym przez zamawiającego; 6. Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli i wizytacji stanu realizacji zadania przez upoważnionych pracowników zamawiającego, z uwzględnieniem konieczności zachowania poufności danych osób korzystających z pomocy. Wykonawca dysponować powinien lokalem na terenie Starogardu Gdańskiego, który posiadać musi min. 2 pomieszczenia, w tym jedno zapewniające świadczenie usług dla mieszkańców miasta z zagwarantowaniem poufności, dyskrecji itp. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z eksploatacją i bieżącym utrzymaniem lokalu, jak również jego wyposażeniem dostosowanym do prowadzenia świadczeń opisanych w przedmiocie zamówienia. W ramach usługi zamawiający będzie finansował następujące koszty: Koszty osobowe - wynagrodzenia (pracownicy merytoryczni i obsługa administracyjna), Koszty związane z dofinansowaniem szkoleń dla pracowników merytorycznych, Koszty związane z konsultacjami specjalistycznymi, w tym tzw. superwizjami zespołu, Koszty materiałów biurowych, czystości, itp. Koszty usług bezpośrednio związanych z wykonywaniem zadania (telekomunikacyjne, druk materiałów i innych). W sytuacji uzasadnionej zmiany zakresu przedmiotowego i finansowego w/w zadania ulegnie stosownej zmianie czas pracy i wartość środków przeznaczonych na ten cel. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choczewie w okresie od 01-01-2016 r. do 31-12-2016 r.
Dodano: 2015-12-04 - Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choczewie w okresie od 01.04.2015 do 31.12.2015.
Dodano: 2015-02-25 - Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choczewie
Dodano: 2014-12-18 - Prowadzenie Punktu Interwencji Kryzysowej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2009-09-01