Przetargi.pl
Prowadzenie punktów kasowych: Zakole, Podjuchy, Stocznia Szczecińska, Potulicka, Gocław, Głębokie, Stocznia Remontowa, Dąbie

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie punktów kasowych: Zakole, Podjuchy, Stocznia Szczecińska, Potulicka, Gocław, Głębokie, Stocznia Remontowa, Dąbie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie punktów kasowych Zakole, Podjuchy, Stocznia Szczecińska, Stocznia Remontowa, Potulicka, Głębokie, Gocław, Dąbie. II. Kod CPV: 98.51.10.00-8, 22.45.90.00-2. III. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prowadzenie sprzedaży biletów: 1) Wykonawca prowadził będzie sprzedaż na rzecz i w imieniu Zamawiającego emitowanych przez niego następujących biletów komunikacji miejskiej: a) jednorazowych - czasowych, b) karnetów dziesięcioprzejazdowych, c) grupowych, d) rodzinnych weekendowych, e) miesięcznych, f) trzymiesięcznych, g) semestralnych, h) okresowych jednodobowych i wielodobowych, oraz materiałów rozprowadzanych przez kasy biletowe Zamawiającego takich jak: ramki do biletów, informatory. 2) Wykonawca zapewni ciągłą sprzedaż wszystkich nominałów biletów komunikacji miejskiej w punkach Zamawiającego zlokalizowany na pętlach linii komunikacyjnych. 3) Wykonawca prowadzić będzie sprzedaż dla: a) pasażerów komunikacji miejskiej, b) firm oraz ajentów, z którymi Zamawiający zawarł umowy o prowadzenie sprzedaży biletów. 4) Sprzedaż biletów dla ajentów obejmuje następujące rodzaje biletów: jednorazowe-czasowe, karnety 10-przejazdowe, grupowe, rodzinne weekendowe, dobowe i wielodobowe. 2. Wykonawca zapewni sprzedaż biletów komunikacji miejskiej i innych materiałów od godziny 06:00 do 20.00 we wszystkie dni tygodnia. Pożądane jest prowadzenie sprzedaży biletów w okresie dłuższym jak wymieniono wyżej. 3. Wykonawca zapewni oznakowanie pomieszczenia oraz umieszczenie cenników i innych informacji dostarczonych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zaopatrzy punkt w kasę fiskalną rejestrującą pełną sprzedaż biletów komunikacji miejskiej i innych materiałów. 5. Bilety komunikacji miejskiej i inne materiały Wykonawca pobierał będzie z magazynu Zamawiającego (ul. Klonowica 5) lub w innym wcześniej ustalonym miejscu przez Zamawiającego, własnym staraniem i na własny koszt. Wydawanie biletów komunikacji miejskiej i innych materiałów z magazynu Zamawiającego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:00 lub innym wcześniej wskazanym miejscu. 6. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie cenowej, podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz (umowa z wniesionym zabezpieczeniem), Wykonawca będzie pobierał bilety komunikacji miejskiej i inne materiały według zasad wskazanych w treści tej Umowy. 7. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie cenowej, podpisania Umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz (umowa gotówkowa), Wykonawca będzie kupował bilety komunikacji miejskiej i inne materiały według zasad wskazanych w treści tej Umowy. 8. Za pobrane z magazynu bilety komunikacji miejskiej i inne materiały odpowiedzialny jest Wykonawca. 9. Wykonawca zapewni prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprzedanych biletów komunikacji miejskiej i innych materiałów. 10. Za prowadzenie sprzedaży biletów komunikacji miejskiej Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące określony w Ofercie cenowej procent prowizji od wartości sprzedanych : 1) biletów jednorazowych - czasowych i karnetów 10-przejazdowych, 2) biletów dobowych, wielodobowych, grupowych, rodzinnych weekendowych oraz biletów okresowych: miesięcznych, trzymiesięcznych i semestralnych, 3) biletów sprzedanych ajentom, 4) innych materiałów. 11. Wykonawca umożliwi korzystanie z urządzeń socjalno-sanitarnych prowadzącym pojazdy realizujących przewozy komunikacji miejskiej oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego w godzinach otwarcia punktu kasowego. 12. Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy materiały dotyczące układu sieci komunikacji miejskiej, na obszarze działania Zamawiającego oraz nazw przystanków tramwajowych i autobusowych. 13. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach kasowych. 1) Z Wykonawcą, który wygra niniejsze postępowanie zostanie zawarta Umowa najmu punktów kasowych, której wzór stanowi załącznik nr 7 do siwz. 2) Wykonawca zapewni kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach powierzonych obiektów o łącznej powierzchni 249,38 m2. 3) Wykonawca odpowiada materialnie za zniszczenia wynikające z nieprawidłowo wykonanej usługi: zniszczenia mebli, urządzeń, parapetów, wykładzin, ścian żaluzji - spowodowanych niewłaściwym doborem środków czyszczących lub z innych przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 14. Utrzymanie w stałej sprawności technicznej punktów kasowych oraz jego wyposażenia w okresie realizacji zamówienia. Wyposażenie rzeczowe punktów kasowych powierzonych do utrzymania w stałej sprawności technicznej oraz zakres ich utrzymania został zawarty w załączniku nr 2 do wzoru Umowy najmu (załącznik nr 7 do siwz) i obejmuje: 1) elewacje zewnętrzne i wewnętrzne (uzupełnianie ubytków tynku, malowanie, usuwanie graffiti itp.), 2) stolarkę okienną, 3) meble oraz wyposażenie przyjęte protokołem zdawczo - odbiorczym (załącznik nr 1 do wzoru Umowy najmu - załącznik nr 7 do siwz), 4) pokrycia dachowe, opierzenia rynny i rury spustowe, 5) urządzenia oraz instalacje wodno - kanalizacyjne, 6) urządzenia i instalacje elektroenergetyczne m.in.: instalację elektryczną ogólnego przeznaczenia (oświetlenie wnętrz, gniazda wtykowe, wyłączniki, itp.), 7) konserwację urządzeń instalacji elektroenergetycznej obejmującą, również dokonywanie okresowych pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Dane dotyczące średniomiesięcznej sprzedaży w poszczególnych grupach asortymentowych: Wartość średniomiesięcznej sprzedaży uzyskanej w punktach kasowych w okresie od IX 2010r. do VIII 2011 r. Bilety jednorazowe- czasowe i karnety 10 przej.-124 701 zł, Bilety dobowe,wielodob, grupowe,rodzinne mies., 3 mies., semestralne - 572 932 zł, Bilety sprzedane Ajentom - 221715 zł, Inne materiały-179 zł 16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 17.Termin wykonania zamówienia: 1) Prowadzenie punktu kasowego Zakole: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 22.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 2) Prowadzenie punktu kasowego Podjuchy: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 23.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 3) Prowadzenie punktu kasowego Stocznia Szczecińska od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 22.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 4) Prowadzenie punktu kasowego Potulicka od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 23.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 5) Prowadzenie punktu kasowego Gocław od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 22.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 6) Prowadzenie punktu kasowego Głębokie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 23.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 7) Prowadzenie punktu kasowego Stocznia Remontowa od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 22.12.2011 r. do 15.01.2013 r. 8) Prowadzenie punktu kasowego Dąbie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 23.12.2011 r. do 15.01.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 985110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach