Gmina Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896760780, fax. 896760790
REGON: 51074325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na: Prowadzeniu nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020. Harmonogram zajęć - 1h to jedna jednostka lekcyjna – 45 minut: Część I - Szkoła Podstawowa w Idzbarku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część II - Szkoła Podstawowa w Durągu - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część III - Szkoła Podstawowa w Szyldaku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część IV - Szkoła Podstawowa w Pietrzwałdzie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część V - Szkoła Podstawowa w Zwierzewie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VI - Szkoła Podstawowa w Samborowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VII - Szkoła Podstawowa w Lipowie- liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VIII - Szkoła Podstawowa w Tyrowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część IX - Szkoła Podstawowa w Brzydowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2. zajęcia dla każdej części zamówienia muszą być prowadzone przez native speakerów innowacyjnymi interaktywnymi metodami (aktywizujące metody, metoda projektów, zabawy ruchowe, itp.), prowadzone mają być w formie warsztatowej (2 dni warsztatowe na semestr/klasę, jeden dzień warsztatowy to 7 jednostek lekcyjnych) w okresie wakacji, ferii lub innych wolnych dni. Prowadzenie zajęć jednocześnie tego samego dnia dla wszystkich klas w jednej szkole, dlatego też jednocześnie należy zaangażować 6 native speakerów, inne rozwiązania ustalane będą na bieżąco wg. możliwości Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić scenariusze zajęć. Na zajęcia nie zaplanowano podręczników. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne szkoły (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 5. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 4), 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Przepisy ust. 6 i 7 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 10. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ogólnodostępnych dokumentu rejestrowych, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki, tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa realizacji kursów zawodowych w zakresie inseminacji bydła i trzody chlewnej, groomingu, warsztatów postaw proekologicznych, edukacji finansowej dla uczniów ZSR w Smolajnach
Dodano: 2024-03-11 - kompleksowa organizacja szkolenia dla praktyków – w zakresie zastosowania metod uproszczonych rozliczania wydatków w projektach realizowanych ze środków EFRR
Dodano: 2023-06-30 - „Usługa kompleksowej organizacji szkolenia krajowego USG dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej.
Dodano: 2023-03-09 - Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z zakresu prowadzenia dydaktyki w języku angielskim dla nauczycieli akademickich UWM w ramach projektu.
Dodano: 2022-10-10 - Zorganizowanie, przeprowadzenie (w tym dostarczenie dokumentacji kursowej) 7 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla osadzonych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Dodano: 2020-10-02 - Usługi aktywnej integracji o charakterze zawodowym w ramach projektu pn.: „Utworzenie Ośrodka Aktywizacji Zawodowej – Aktywizacja osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem”
Dodano: 2020-07-17 - PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ URZĘDNIKÓW I NAUCZYCIELI W 37 GMINACH Z ZAKRESU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W RAMACH PROJEKTU „MODERNIZACJA INSTALACJI MECHANICZNO-BIOLOGICZNEGO PRZETWARZANIA ODPADÓW W OLSZTYNIE”
Dodano: 2020-06-22 - Usługa realizacji kursów zawodowych w zakresie obsługi kombajnów zbożowych dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych im. Biskupa Ignacego Błażeja Krasickiego w Smolajnach
Dodano: 2020-02-04 - Przeprowadzenie usług doradczo-szkoleniowych dla uczestników projektu pn. „Własna firma w EGO”
Dodano: 2020-01-23 - Usługa realizacji kursów zawodowych w zakresie inseminacji bydła i trzody chlewnej oraz obsługi kombajnów zbożowych dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych im. Biskupa Ignacego Błażeja Krasickiego w Smolajnach
Dodano: 2020-01-15