Przetargi.pl
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”

Gmina Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
    Jana III Sobieskiego 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896760780, fax. 896760790
    REGON: 51074325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na: Prowadzeniu nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020. Harmonogram zajęć - 1h to jedna jednostka lekcyjna – 45 minut: Część I - Szkoła Podstawowa w Idzbarku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część II - Szkoła Podstawowa w Durągu - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część III - Szkoła Podstawowa w Szyldaku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część IV - Szkoła Podstawowa w Pietrzwałdzie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część V - Szkoła Podstawowa w Zwierzewie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VI - Szkoła Podstawowa w Samborowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VII - Szkoła Podstawowa w Lipowie- liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VIII - Szkoła Podstawowa w Tyrowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część IX - Szkoła Podstawowa w Brzydowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2. zajęcia dla każdej części zamówienia muszą być prowadzone przez native speakerów innowacyjnymi interaktywnymi metodami (aktywizujące metody, metoda projektów, zabawy ruchowe, itp.), prowadzone mają być w formie warsztatowej (2 dni warsztatowe na semestr/klasę, jeden dzień warsztatowy to 7 jednostek lekcyjnych) w okresie wakacji, ferii lub innych wolnych dni. Prowadzenie zajęć jednocześnie tego samego dnia dla wszystkich klas w jednej szkole, dlatego też jednocześnie należy zaangażować 6 native speakerów, inne rozwiązania ustalane będą na bieżąco wg. możliwości Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić scenariusze zajęć. Na zajęcia nie zaplanowano podręczników. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne szkoły (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 5. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 4), 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Przepisy ust. 6 i 7 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 10. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ogólnodostępnych dokumentu rejestrowych, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki, tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach