Przetargi.pl
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w projekcie pn. Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie

Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Międzyrzecka 70
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7980603 , fax. 025 7986220
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta
    ul. Międzyrzecka 70 70
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7980603, fax. 025 7986220
    REGON: 00101407900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka podlegla administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w projekcie pn. Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu w Zespole Szkół nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łukowie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego i niemieckiego oraz zajęć pedagogicznych i kulturoznawczych, w ramach projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie - Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo realizowane przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na zasadach Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu Uczenie się przez całe życie. Liderem projektu jest Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: 2012-1-PL1-LEO01-27638. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 następujących części: Część 1 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Kurs języka angielskiego - w łącznej ilości 48 godzin dydaktycznych (1 grupa x 48 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 kwietnia 2013 r. Część 2 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Kurs języka niemieckiego - w łącznej ilości 48 godzin dydaktycznych (1 grupa x 48 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. Część 3 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Szkolenie pedagogiczne dla osób odbywających praktyki w Niemczech i Wielkiej Brytanii - w łącznej ilości 12 godzin dydaktycznych (2 grupy x 6 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut nieprzerwanej pracy. Liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Część 4 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Prezentacja o miejscach odbywania praktyk w Wielkiej Brytanii - w łącznej ilości 2 godzin dydaktycznych (1 grupa x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 kwietnia 2013 r. Część 5 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Prezentacja o miejscach odbywania praktyk w Niemczech - w łącznej ilości 2 godzin dydaktycznych (1 grupa x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. 3. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator projektu w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Zawodowych nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował siedem dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w wyznaczonych terminach, dlatego do czasu zatwierdzenia harmonogramu na każdy semestr wymagana jest od Wykonawcy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do godz. 19:00. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy - sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 5. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie przy ul. Międzyrzeckiej 70.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach