Przetargi.pl
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dla uczniów w ramach projektu „Widzę, doświadczam, rozumiem”

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dla uczniów w ramach projektu „Widzę, doświadczam, rozumiem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia dodatkowych zajęć edukacyjnych, których efektem będzie poprawa wyników egzaminów zewnętrznych w części humanistycznej i matematycznej o 0,5%, dla uczniów starogardzkich szkół, uczestników projektu „Widzę, doświadczam, rozumiem”. Realizacja projektu ma na celu podniesienie jakości edukacji ogólnej. Zajęcia będą prowadzone w pięciu szkołach podstawowych tj. w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4, Publicznej Szkole Podstawowej Nr 6. 1.1. Zamówienie obejmuje: a) zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów pięciu szkół podstawowych: zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych uczniów klas I-VI (matematyka, przyroda), w grupach 5-10 osobowych, z wykorzystaniem metod aktywizujących, eksperymentów, co przyczyni się do wzrostu kompetencji kluczowych w obszarze danego przedmiotu, między innymi poprzez wzrost zainteresowania nim i poprawę wyników w nauce, zajęcia rozwijające w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych uczniów klas I-VI (matematyka, przyroda), w grupach 5-10 osobowych, z wykorzystaniem metod aktywizujących, eksperymentów, co przyczyni się do wzrostu kompetencji kluczowych w obszarze danego przedmiotu, między innymi poprzez wzrost zainteresowania nim i poprawę wyników w nauce, zajęcia korekcyjno – kompensacyjne dla uczniów klas I-VI z orzeczeniami i opiniami (socjoterapia) w grupach 1-10 osobowych, których efektem będzie poprawa rozwoju i zachowań, zniwelowanie zaburzeń rozwojowych, zmniejszenie ilości niepowodzeń szkolnych, rozwój psychosomatyczny. 1.2. Pozalekcyjne zajęcia w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 zaplanowane są w wymiarze: a) zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z matematyki:  w 2017 r. – 360 godzin,  w 2018 r. – 144 godzin, b) zajęcia rozwijające w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z matematyki:  w 2017 r. – 40 godzin,  w 2018 r. – 16 godzin, c) zajęcia rozwijające w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z przyrody:  w 2017 r. – 40 godzin,  w 2018 r. – 16 godzin, c) zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z przyrody:  w 2017 r. – 40 godzin,  w 2018 r. – 16 godzin. 1.3. Pozalekcyjne zajęcia w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 zaplanowane są w wymiarze: a) zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z matematyki:  w 2017 r. – 200 godzin,  w 2018 r. – 80 godziny. 1.4. Pozalekcyjne zajęcia w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 zaplanowane są w wymiarze: a) zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z przyrody:  w 2017 r. – 240 godzin,  w 2018 r. – 96 godzin, b) zajęcia rozwijające w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z przyrody:  w 2017 r. – 280 godzin,  w 2018 r. – 112 godzin, c) zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z matematyki:  w 2018 r. – 160 godzin, 1.5. Pozalekcyjne zajęcia w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 zaplanowane są w wymiarze: a) zajęcia wyrównawcze w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z przyrody:  w 2017 r. – 560 godzin,  w 2018 r. – 224 godzin, b) zajęcia rozwijające w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z przyrody:  w 2017 r. – 480 godzin,  w 2018 r. – 192 godzin, 1.6. Pozalekcyjne zajęcia w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 6 zaplanowane są w wymiarze: a) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (socjoterapia):  w 2017 r. – 37 godzin,  w 2018 r. – 15 godzin. 1.7. Świadczenie usług o których mowa w pkt 1.1 -1.6 odbywać się będzie pomiędzy godziną 8.00 a 19.00 od poniedziałku do piątku, między 9.00 a 15.00 w soboty, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 1.8. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach i będą ustalane z Asystentem Szkolnym w dostosowaniu do planu zajęć szkoły. 1.9 . Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia. 2. Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 1 godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, b) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, d) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu i będący na wyposażeniu sal dydaktycznych szkół zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć oraz dbałość o ich należyty stan. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z projektem pn. „Widzę, doświadczam, rozumiem” oraz zgodnie z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie Projektu, b) opracowania szczegółowego, miesięcznego harmonogramu prowadzenia zajęć z właściwym dla danej szkoły Asystentem Szkolnym Projektu, c) opracowania programu zajęć zgodnie z liczbą godzin, podając przy nich tytuł, cele programu, formy pracy, metody pracy, z uwzględnieniem podniesienia kompetencji kluczowych, d) przeprowadzenia pre i post testów na początku i końcu semestru, o ile przeprowadzenie tych testów uwzględniono w danym zadaniu we wniosku o dofinansowanie, e) przygotowania opinii z obserwacji początkowej i końcowej uczestników zajęć, f) przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych, przynajmniej raz w semestrze, g) uzgadniania wszelkich zmian harmonogramu o których mowa w lit. b wynikających z zaistnienia ważnych powodów z właściwym Asystentem Szkolnym, h) sporządzenia harmonogramu w sposób niekolidujący z planem lekcji przyjętym na dany rok szkolny w poszczególnych szkołach, i) dokumentowania czasu pracy poprzez wypełnienie kart czasu pracy, j) dokumentowania prowadzenia zajęć w dzienniku zajęć dodatkowych. 1.10. Opis dodatkowy 1. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 3. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80100000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach