Przetargi.pl
Prowadzenie obslugi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2625601
  • Data zamieszczenia: 2011-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107 107
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 018 2625601
    REGON: 00012446900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieninypn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obslugi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) prowadzenie obsługi zwiedzających oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011 r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. w zakresie informacji dla zwiedzających: - otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu: - kwiecień 8.30 - 17.00 - maj 8.30 - 17.00 - czerwiec 8.30 - 17.00 - lipiec 8.30 - 17.00 - sierpień 8.30 - 17.00 - wrzesień 8.30 - 16.00 - październik 9.00 - 15.00 - udzielania wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, ze szczególnym uwzględnieniem spływu Przełomem Dunajca, - wydawania bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę, - wyświetlania filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych, - zapewnienia wysokiej kultury obsługi, 2. w zakresie utrzymania porządku: stałe utrzymanie czystości poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza codzienne, generalne posprzątanie po zamknięciu kas spływu. Zakres prac obejmuje: - zamiatanie drogi dojścia od parkingu do nabrzeża, schodów na nabrzeżu, drogi wokół pawilonu edukacyjnego, parkingu roboczego, drogi betonowej na nabrzeżu roboczym, drogi do przystani roboczej, drogi asfaltowej przy przystankach autobusowych od skrzyżowania z drogą od parkingów, - zbieranie śmieci na całym terenie przystani wraz z nabrzeżem i składem łodzi, - mycie okien, drzwi, szyb gablot, parapetów i podłogi w pawilonie wystawowym i holu, usuwanie pajęczyn, - koszenie trawników, zbieranie kamieni, pielęgnacja zieleni, - wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych i w rowach odpływowych, - opróżnianie koszy na śmieci - niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera, - wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek, - prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca. B) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. w zakresie informacji dla zwiedzających: - otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu: - kwiecień 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - maj 10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków - czerwiec 10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków - lipiec 10.00 - 19.00 - sierpień 10.00 - 19.00 - wrzesień 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - październik 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, - posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy, - wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę, - wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych, - zapewnienie wysokiej kultury obsługi. 2. w zakresie utrzymania porządku: - stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przy ogródku roślin pienińskich, droga przed pawilonem) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu. - utrzymanie w należytym stanie ogródka roślin pienińskich, - niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera, - wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek, - prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca. 3. w zakresie prowadzenia sanitariatów: - codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu, - utrzymania porządku i czystości pomieszczeń, - zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne, - bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie, - usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych, - realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami, - zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody, - codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, - występowania w schludnym stroju, - zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli, - za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby. C) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. w zakresie informacji dla zwiedzających: - otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu: - kwiecień 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - maj 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - czerwiec 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - lipiec 10.00 - 19.00 - sierpień 10.00 - 19.00 - wrzesień 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - październik 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, - posiadania w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy, - wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę, - wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych, - zapewnienie wysokiej kultury obsługi. 2. w zakresie utrzymania porządku: - stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przed pawilonem, droga przed pawilonem) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu. - niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera, - wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek, - prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań - zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca. 3. w zakresie prowadzenia sanitariatów: - codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu, - utrzymania porządku i czystości pomieszczeń, - zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne, - bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie, - usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych, - realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami, - zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody, - codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, - występowania w schludnym stroju, - zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli, - za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich. D) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż drogi pienińskiej oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.03.2012 r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. w zakresie informacji dla zwiedzających: - otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu: - kwiecień 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - maj 10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków - czerwiec 10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków - lipiec 10.00 - 19.00 - sierpień 10.00 - 19.00 - wrzesień 10.00 - 16.00 z wyjątkiem poniedziałków - październik 10.00 - 16.00 z wyjątkiem poniedziałków - listopad nieczynne - grudzień 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - styczeń 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - luty 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków - marzec 10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków Ponadto nieczynne 1.01, 25 - 26. 12 oraz w Święta Wielkanocne - udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, - posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy, - wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę, - wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych, - zapewnienie wysokiej kultury obsługi. 2. w zakresie utrzymania porządku: - stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz wzdłuż Drogi Pienińskiej (na odległość do 10 m na skarpie i po lustro wody na Dunajcu) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu. - utrzymanie w należytym stanie zieleni wokół pawilonu, - niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera, - wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek, - prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca. 3. w zakresie prowadzenia sanitariatów: - codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu, - utrzymania porządku i czystości pomieszczeń, - zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne, - bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie, - usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych, - realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami, - zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody, - codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, - występowania w schludnym stroju, - zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli za wyjątkiem pomieszczenia służbowego, - za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach