Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi parkingu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresie od 10 lipca do 30 września 2012 r

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2625601
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107 107
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 2625601
    REGON: 12245667100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi parkingu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresie od 10 lipca do 30 września 2012 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prowadzenie codziennej sprzedaży i kontroli biletów na parkingu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresie od 10 lipca do 30 września 2012 r. według następujących zasad: za każdą rozpoczętą godzinę postoju pobiera się opłaty według następujących stawek: autobus - 10 zł brutto, bus - 8 zł brutto, samochód osobowy - 5 zł brutto Od osób zwiedzających zamek w Czorsztynie nie pobiera się opłat za parkowanie przez dwie godziny od momentu zakupu biletu wstępu do zamku, na podstawie okazanego przy wyjeździe z parkingu biletu wstępu na zamek. Wartość okazanych biletów wstępu dla autobusu musi wynosić co najmniej 20 zł, a dla busa co najmniej 16 zł. Po przekroczeniu limitu czasowego, osoby zwiedzające zamek wnoszą opłatę za każdą rozpoczętą godzinę według stawek określonych wyżej. Sprzedaż biletów parkingowych odbywać się będzie w godzinach 8.45 do 18.30. Godziny określone wyżej są minimalnym czasem sprzedaży biletów parkingowych 2. Utrzymanie czystości i porządku na oraz wokół parkingu, a zwłaszcza codziennego zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. 3. Występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN. 4. Prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 25.06.2012 r. W przypadku nie podpisania umowy zlecenia przez oferenta, który wygrał przetarg w terminie 10 dni od ogłoszenia wyników, wadium ulega przepadkowi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach