Przetargi.pl
prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość)

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie obsługi księgowo-rozliczeniowej oraz pełnienie funkcji kierownika (kontrola) i asystenta kierownika ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu (kontrola) CZĘŚĆ 2 - Asystent kierownika projektu CZĘŚĆ 3 - Rozliczenie projektu CZĘŚĆ 4 - Rozlicznie projektu (księgowość) Zakres obowiązków obejmuje w szczególności: 1. Część 1 - kierownik projektu (kontrola) w tym min.: a) nadzorowanie, koordynowanie, organizowanie i monitoring prawidłowej realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) nadzorowanie prac wszystkich członków zespołu, c) zatwierdzanie propozycji przesunięć środków pomiędzy zadaniami i zmian do wniosku, d) nadzorowanie nad wprowadzaniem informacji i promocji projektu wymaganych umową, e) nadzór nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, f) kontrola merytoryczna realizacji projektu, g) weryfikacja wniosku o płatność oraz harmonogramu płatności pod względem merytorycznym, h) rozliczanie projektu pod względem merytorycznym, i) merytoryczna weryfikacja faktur oraz sprawozdań kwartalnych raportów o finansowym postępie realizacji projektu. 2. Część 2 - asystent kierownika projektu w tym min.: a) współpraca z Kierownikiem projektu w celu prawidłowej realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) zarządzanie realizacją projektu w przypadku nieobecności Kierownika projektu, c) comiesięczne kontrolowanie ostatecznych odbiorców w celu prawidłowej realizacji projektu, d) przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących projektu, e) odbieranie korespondencji dot. projektu i przekazywanie jej Kierownikowi projektu, f) opisywanie merytoryczne faktur zgodnie z wytycznymi, g) merytoryczne sporządzanie harmonogramu płatności oraz sprawozdań kwartalnych raportów o finansowym postępie realizacji projektu, h) współpraca z rozliczającym projekt w zakresie realizacji projektu. 3. Część 3 - rozliczanie projektu w tym min.: a) odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych uwzględniające wszystkie źródła finansowania, c) zatwierdzanie dokumentów do zapłaty, d) ostateczna akceptacja przelewu poprzez CUI i przesyłanie przelewów do realizacji do banku, e) współudział w opracowywaniu wniosku o płatność w zakresie finansowym, tj. zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki i zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione dochody, objęte wnioskiem na podstawie źródłowych dokumentów i przekazywanie całości asystentowi projektu, f) właściwy nadzór nad majątkiem projektów, w tym rejestrowanie zakupów, g) współpraca w zakresie księgowości z instytucją wdrążającą, h) wspieranie działań kierownika projektu, w aspekcie finansowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, zapewnienie płynnego finansowania projektu, terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu projektu, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu, i) pomoc w przeprowadzaniu audytu projektu oraz współpraca i zapewnienie warunków pracy audytorowi wewnętrznemu, j) niezwłoczne informowanie (e-mail lub notatka służbowa) kierownika projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu, k) współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. 4. Część 4 - rozliczanie projektu (księgowość) w tym min.: a) odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, b) prowadzenie księgowości projektu w ramach księgowań jednostki, c) weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym, d) prowadzenie odrębnej ewidencji, która zawiera wykaz wydatków, do których podatek VAT uznany jest za wydatek kwalifikowany, e) obsługa rachunku bankowego i wypełnienie polecenia przelewu poprzez CUI, f) sporządzanie dwóch kserokopii dokumentów źródłowych po dokonaniu przelewu i przekazywanie ich do asystenta kierownika projektu, g) sporządzanie sprawozdań RB-27S i RB-28S, h) wprowadzanie na bieżąco zmian w planie wydatków, i) prowadzenie konta pozabilansowego do wydatków strukturalnych, j) comiesięczne uzgodnienia z asystentem kierownika projektu wykonania poszczególnych zadań projektu, k) archiwizowanie dokumentów finansowych projektu, l) niezwłoczne informowanie (e-mail lub notatka służbowa) kierownika projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach