Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów scaleniowych

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    Jagiellońska 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów scaleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją niżej wymienionych projektów scaleniowych pn.; 1) „Scalenie gruntów wsi Łapajówka gm. Zarzecze” 2) ,,Scalenie gruntów wsi Siennów gm. Zarzecze” 3) ,,Scalenie gruntów wsi Maćkówka gm. Zarzecze” 4) ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki gm. Zarzecze” 5) ,,Scalenie gruntów wsi Mikulice-Wolica gm. Gac” 2. Do głównych obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) planowanie budżetu w zakresie scaleń, 2) organizowanie odbiorów robót, 3) przygotowywanie stosownej dokumentacji w celu pozyskania dotacji Wojewody, 4) przygotowywanie wniosków o płatność, w tym: a) częściowe i końcowe rozliczanie dotacji projektu zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansującej, b) wsparcie przy kompletowaniu dokumentów wymaganych do złożenia wniosków o płatność, c) analiza pod kątem kwalifikowalności wydatków oraz wymogów formalnych dokumentów do wniosków o płatność, d) sporządzanie na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów finansowych wniosków o płatność, e) kompletowanie załączników do wniosków o płatność, f) stały kontakt z Instytucją finansującą oraz wszelkimi podległymi jej jednostkami w zakresie weryfikacji wniosków o płatność, g) sporządzanie wymaganych pism wyjaśniających, uzupełniających i oświadczeń w trakcie weryfikacji wniosku o płatność, h) weryfikacja opisu faktur, i) prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektów, j) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu (w tym między innymi sporządzanie wyjaśnień oraz przygotowanie pisemnego odniesienia się do ewentualnych przedstawionych w informacji pokontrolnej uchybień oraz ich usunięcie), k) obecność podczas kontroli projektu także w przypadku, gdy odbędzie się ona poza terminem wykonywania usługi, 5) składanie wniosków o aneksy do umów i porozumień, 6) przygotowywanie dokumentacji dla zamówień publicznych (warunki techniczne, umowy, zestawienia jednostek do wykonania projektów zagospodarowania poscaleniowego) 3. Zamawiający wymaga aby osoba wyznaczona przez wykonawcę do realizacji zamówienia do prowadzenia obsługi finansowej projektów posiadała wykształcenie wyższe, znała procedury PROW dotyczące zasad rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, a w szczególności sporządzania wniosków o płatność. 4. Warunki pracy: 1) Wykonawca swoje czynności wykonywał będzie na podstawie umowy zawartej od dnia podpisania do 31.12.2020r. 2) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu realizacji projektu (biuro projektu) – mieszczącym się w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk w dniach od poniedziałku do piątku – przez cały okres realizacji projektu. Powierzone zadania w ramach projektu wykonywane byłyby co najmniej 3 razy w tygodniu, pomiędzy poniedziałkiem, a piątkiem. Szacowana miesięczna ilość godzin niezbędnych do realizacji umowy wynosi: 168 w tym co najmniej połowa tych godzin/miesiąc winna być wykonywana w biurze projektu. 3) Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu w zakresie wynikającym z realizacji projektu. 5. Dane ogólne określające wielkość i zakres realizowanych projektów zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Jeśli Wykonawca lub podwykonawca posługuje się przy wykonywaniu czynności określonych w ust. 2 innymi osobami, to obowiązany jest zatrudnić te osoby na podstawie umowy o pracę według zasad określonych w kodeksie pracy. Zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na każde jego wezwanie: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający podkreśla, że powyższy wymóg będzie dotyczył tylko osób zatrudnianych przez wykonawcę lub podwykonawcę natomiast jeżeli wykonawca (podwykonawca) będzie samodzielnie świadczyć przedmiotową usługę to wówczas przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie ma wobec niego zastosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z uwagi, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3) należy złożyć jedynie w zakresie dotyczącym oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 4. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach