Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn Pałac Ksiażęcy w Żaganiu - Centrum Tozsamości i Przyszłosci Europejskiej w branzy elektrycznej i sanitarnej

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4771040 , fax. 068 4771017
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4771040, fax. 068 4771017
    REGON: 00052679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn Pałac Ksiażęcy w Żaganiu - Centrum Tozsamości i Przyszłosci Europejskiej w branzy elektrycznej i sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN PAŁAC KSIAŻĘCY W ŻAGANIU - CENTRUM TOZSAMOSCI I PRZYSZŁOSCI EUROPEJSKIEJ- ETAP I w branży elektrycznej i sanitarnej. Realizacja ETAPU I w czynnym obiekcie zabytkowym. Zakres prac budowlanych na przedmiotowym zadaniu w szczególności obejmuje: ETAP I robót w branży instalacyjnej i elektrycznej w czynnym obiekcie zabytkowym obejmującym skrzydło wschodnie. Pałac Książęcy w Żaganiu - Centrum Tożsamości i Przyszłości Europejskiej. Parametry całego budynku: - powierzchnia zabudowy PZ = 4137,40 m2 - kubatura Pałacu - bez dachu V1= 69 272,60 m3 - kubatura dachu V2 = 22 724,50 m3 - razem kubatura Pałacu Vc = 91 997,10 m3 - gabaryty budynku długość i szerokość LxS = 78,0m x 82,0 m - wysokość budynku od strony fosy: do gzymsu / w kalenicy - H1 = 21,10m / 31,40 m - wysokość budynku od strony dziedzińca do gzymsu / w kalenicy - H2 = 13,80m / 24,06 m Zestawienie powierzchni skrzydło wschodnie: Pu = 4099.76 m2 - powierzchnia piwnica Pu = 1414.29 m2 - powierzchnia parteru Pu = 1332.87 m2 - powierzchnia piwnica Pu = 1352.6 m2 Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: Branża elektryczna - instalacja wewnętrzna w Pałacu Żagań 1.Oświetlenie pomieszczeń Do oświetlenia pomieszczeń o charakterze zabytkowym tj - muzealne , ciągi komunikacyjne , klatki schodowe , część biur , pomieszczenia USC , sal restauracyjnych zachowuje się dotychczasowy charakter oświetlenia stylizowanego z żyrandolami wiszącymi i kinkietami. Dobór kinkietów i żyrandoli uzgadniać każdorazowo ze służbami konserwatorskimi i architektem wnętrz . Jako źródła światła przyjęto świetlówki kompaktowe nowej generacji o kształcie dobranym do opraw. Oświetlenie awaryjne dla części pomieszczeń stylizowanych wykonano oprawami płaskimi w puszce instalacyjnej umieszczonej w tynku za istniejącym lub projektowanym kinkietem. Zasilanie oświetlenia awaryjnego projektuje się jako automatyczne dla każdego punktu modułem wyposażonym w akumulator . o czasie pracy 3 godziny po zaniku napięcia . 1.Rozdzielnie i szafki Rozdzielnie podstawowe R.G. , R.O. , i R.R. umieszczono w pomieszczeniu technicznym . Pozostałe zainstalowano na zapleczach , szatniach i miejscach niewidocznych dla zwiedzających. Całość prac wykonać zgodnie z projektem technicznym , a pozostałości po istniejących rozdzielniach zamurować używając materiałów tradycyjnych odtwarzających istniejącą strukturę ścian. 2.Piony i główne ciągi prądowe Do zasilania poszczególnych rozdzielni należy wykorzystać: dla ciągów poziomych - pomieszczenia dolnej piwnicy kanał kablowy w posadzce skrzydła wschodniego . Przejścia przez ściany i stropy wykonać w miejscach istniejących bruzd instalacji elektrycznej . 3.Trasy ułożenia przewodów i sieci technicznych Poszczególne obwody instalacji elektrycznej należy układać po trasie istniejących przewodów z wykorzystaniem zabudowanych rur instalacyjnych i bruzd po zdemontowanych przewodach Do żyrandoli wykorzystać istniejące rurki instalacyjne. W pomieszczeniach dla , których zaprojektowano wymianę podłóg , przewody układać w rurach osłonowych . 4.Instalacja połączeń wyrównawczych i uziemienia W kanale kablowym skrzydła wschodniego ułożyć płaskownik stalowy ocynkowany o wymiarach 30x4 mm . Wykonać szyny główne połączeń wyrównawczych w pomieszczeniach rozdzielni głównej i rozdzielni C.O W pomieszczeniach kuchennych , sanitarnych , miejscowych węzłach wod.-kan. i C.O. wykonać miejscowe szyny połączeń wyrównawczych do których przyłączyć przewodzące elementy sieci i instalacji obcych. 6. Ochrona przeciwporażeniowa. Ochroną podstawową jest izolacja przewodów i rozdzielni oraz osprzętu elektrycznego. Jako ochronę dodatkową od porażeń prądem instalacji niskiego napięcia zastosować samoczynne wyłączenie zasilania . Ze względu na ważność w/w przewodów , należy zwrócić szczególną uwagę na staranność połączeń wzdłuż całej trasy prowadzenia przewodów. Sieci wewnętrzne 1.Instalacja wodociągowa Instalacja będzie zaopatrywać w wodę poza przyborami sanitarnymi części socjalnych restauracyjnych i sanitarnych , Hydranty D50 usytuowane w dostępnych miejscach w holu pałacu każdego piętra . Piony instalacji hydrantowej zasilane będą oddzielnie poza częścią wodomierzową instalacji wodnej obiektu . Instalacja wodna ma za zadanie pokryć zapotrzebowanie w wodę wszystkie nowopowstałe funkcje obiektu z zachowaniem niezbędnych parametrów. Roboty wykonać : - z rur stalowych oc. łączonych na kształtki gwintowane dla zasilania hydrantów - z rur i kształtek miedzianych dla wody zimnej i CWU Przewody wodociągowe układać zgodnie z wymaganiami określonymi w Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych cz.II - Instalacje sanitarne i przemysłowe. 2.Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna Projektuje się nowe piony kanalizacyjne , które sytuuje się w miarę możliwości korzystając z istniejących bruzd i przejść . Ścieki z pionów głównych zebrane zostaną w piwnicy budynku i odprowadzone do sieci kanalizacji zewnętrznej. Wykonanie kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PVC ułożonych na ścianach budynku i w bruzdach o średnicy 50 i 110 mm . Została dobrana odpowiednia armatura i elementy urządzeń sanitarnych jak umywalki , pisuary , miski ustępowe , zlewozmywaki , kabiny natryskowe i wanny. 3.Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja zaprojektowana jest w sposób umożliwiający opomiarowanie każdej z sekcji użytkowej obiektu wraz z możliwością odrębnego nią sterowania. Projektuje się miedziane przewody rozdzielcze instalacji co łączone przez lutowanie lutem miękkim . w miejscach gdzie wykonywana będzie nowa posadzka projektuje się instalacje z rur PP w osłonie ułożone w posadzce zasilanych z rozdzielaczy lokalnych. 4.Węzły cieplne Instalacja centralnego ogrzewania , grzewczo wentylacyjna i wody ciepłej zasilana będzie z istniejących węzłów cieplnych. Jeden z węzłów zostanie przeniesiony do wygospodarowanego w tym celu pomieszczenia w obecnym magazynie opału. 5.Instalacja grzewczo wentylacyjna Zakresem niniejszego opracowania będzie wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna takich pomieszczeń jak: - pomieszczenia kuchni i restauracji - sala konferencyjna - WC , łazienki ,pomieszczenia socjalne personelu i inne System wentylacji zaprojektowano w oparciu o trzy centrale grzewczo wentylacyjne usytuowane w wydzielonych miejscach budynku wykorzystując jego istniejącą architekturę i konstrukcji. 2.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego nadzoru w szczególności obejmuje: Zakres prac w szczególności obejmuje: prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - elektrycznej w zakresie sieci , instalacji niskoprądowych i urządzeń elektrycznych w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane / tj. Dz. U. 2006r, Nr 156, poz. 1118/ oraz posiadających kwalifikacje , o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579) , potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. Planowana wartość szacunkowa inwestycji / robót sanitarnych i elektrycznych/ objętej nadzorem inwestorskim wyniesie ogółem około - 2.545.189 złotych netto w tym: - branża sanitarna - 1.627.711 zł, - branża elektryczna - 917.478 zł. 2.2. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie w szczególności obejmował: - zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, - weryfikację dokumentacji powykonawczej, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego oraz przygotować i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych, - udział w przeglądach wynikających z zakresu rękojmi i gwarancji na wezwanie Zamawiającego , - udział w naradach koordynacyjnych budowy. -Koordynatora czynności inspektorów nadzoru branży sanitarnej i elektrycznej pełnić będzie osoba pełniąca nadzór w branży konstrukcyjno-budowlanej. 2.3 Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone do wykonania w całości lub w części podwykonawcom. 2.4 Zaleca się aby wykonawca zapoznał się z zakresem planowanych przez Zamawiającego robót budowlanych , a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferta oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 53 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień Publicznych / t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r, Nr 171, poz. 1058/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia/ osoby posiadające stosowne uprawnienia wymagane zgodnie z prawem budowlanym , do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego. Wymagane uprawnienia w specjalnościach: - sanitarnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -elektrycznej w zakresie sieci, instalacji niskoprądowych i urządzeń elektrycznych. i wykaże się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga aby inspektorzy w w/w branżach posiadali również kwalifikacje, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579) - potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. III.2.1 W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. III.2.2 Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty. 7.1 Oświadczenie Wykonawcy, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia / osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie- wykonywanie nadzoru inwestorskiego - w specjalności o której mowa w pkt. 6.1 lit. b, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa/ - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się / konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy Wykonawca składa oddzielnie. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z wykonawców. c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w określonym zakresie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności: - sanitarnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - elektrycznej w zakresie sieci, instalacji niskoprądowych i urządzeń elektrycznych. - przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego wraz z dowodem opłacenia składki. Zamawiający wymaga aby inspektorzy o specjalnościach sanitarnej i elektrycznej posiadali również kwalifikacje, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579) - potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. d) Wykaz nadzorowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie/ w tym co najmniej 2 nadzory nad robotami remontowo-budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej wykonanymi na budynku wpisanym do rejestru zabytków oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie / referencje/. 7.3 W celu potwierdzenia warunku znajdowania się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy z wykonawców składa oddzielnie. 7.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 7.2 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.6 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem. 7.7 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosownych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 7.8 Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 7.9 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach