Przetargi.pl
PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. BUDOWA KOMPLEKSU TURYSTYCZNO - REKREACYJNEGO W ŻAGANIU

Pałac Książęcy sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Szprotawska 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4776464 , fax. 068 4776462
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałac Książęcy sp. z o. o.
    ul. Szprotawska 4 4
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4776464, fax. 068 4776462
    REGON: 08023319900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. BUDOWA KOMPLEKSU TURYSTYCZNO - REKREACYJNEGO W ŻAGANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zakres roboty budowlanej przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje zadania: 2.1.1. Budowa obiektu krytej pływalni 2.1.2. Przebudowa obiektu socjalnego na hostel sportowy oraz budowa budynku zaplecza socjalno-biurowego. 2.1.3. Przebudowa boiska piłkarskiego i treningowego. 2.1.4. Budowa bieżni ogólnej 400m, bieżni 100/110m, skoczni do skoku w dal, skoczni do skoku wzwyż, rzutni do rzutu oszczepem, rzutni do pchnięcia kulą, rzutni do rzutu dyskiem i młotem. 2.1.5. Przebudowa trybun oraz dostarczenie trybuny demontowanej na 210 miejsc. 2.1.6. Budowa kortów tenisowych. 2.1.7. Oświetlenie boiska piłkarskiego i kortów tenisowych. 2.1.8. Ogrodzenie obiektu. 2.1.9. Nagłośnienie obiektu. Budowle powstaną na terenie należącym do Pałacu Książęcego Sp. z o.o. w bezpośrednim sąsiedztwie innych miejskich obiektów sportowych i realizowane będą na działkach nr 1844/3 i nr 1845 znajdujących się przy ul. J. Kochanowskiego w Żaganiu, należących do Gminy Żagań o statusie miejskim. Działka uzbrojona jest w : - sieć ciepłowniczą 2x100 biegnącą w kanale podziemnym ze studzienką kompensacyjną, - w sąsiedztwie ulicy J. Kochanowskiego równolegle do kanału ciepłowniczego biegnie kabel elektroenergetyczny nn, - od strony północnej wzdłuż jezdni wewnętrznej biegną dwa kable z czego jeden w kierunku ul. J. Kochanowskiego, a drugi - oświetlenie terenu zakręcić w kierunku ciągu pieszo jezdnego przy boisku treningowym, - w jezdni wewnętrznej biegnącej w kierunku głównej płyty boiska piłkarskiego ułożona jest kanalizacja deszczowa ? 160 i ? 200, która łączy się w ulicy J. Kochanowskiego z kanalizacją ogólnospławną ? 200/250, - w części wschodniej działki 1844/3 istnieje końcówka sieci wodociągowej ? 25 spełniającej rolę wody gospodarczej dla kortu tenisowego. Wjazd na teren działki projektuje się od strony ulicy J. Kochanowskiego w bezpośrednim sąsiedztwie ze skrzyżowaniem tej ulicy z ulicą Gen. Bema. Przy wjeździe zaprojektowano parking dla 45 samochodów osobowych i 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych. 2.2. OPIS POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW ZADANIA: 2.2.1. BUDOWA OBIEKTU KRYTEJ PŁYWANI Budowa zespołu basenu pływackiego o wymiarach 25,00x12,50 i głębokości zmiennej od 1,80 do 1,20, basenu rekreacyjnego o wymiarach 12,50x6,50 i głębokości od 0,80 do 1,20, brodzika dla dzieci o wymiarach 5.60x2,50 i głębokości 0,25, zjeżdżalni rynnowej o długości ześlizgu około 50,0m z rynną hamowną, dwóch basenów SPA, sauny fińskiej i parowej, siłowni z zapleczem szatniowym, kręgielni, sali do gry w squash, baru kawowego, kawiarenki internetowej i sali bilardowej. Strefa kąpielowa pływalni to zespół basenu pływackiego, basenu rekreacyjnego, brodzika dla dzieci i zjeżdżalni rynnowej o długości ześlizgu około 50,0 m z rynną hamowną oraz dwóch basenów SPA. Całość pływalni przystosowana jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne tj. zaprojektowano m. in. wewnętrzny dźwig osobowy dostosowany dla wózka inwalidzkiego oraz pochylnie i rampy umożliwiające dostęp do obiektu dla tych osób. Dojście do hallu pływalni, w którym zlokalizowano zespół kasowy prowadzi poprzez hall wejściowy, do którego wchodzić się będzie z zewnątrz poprzez wiatrołap. W hallu dostępna jest szatnia ogólna na odzież wierzchnią dla korzystających z obiektu oraz ogólnodostępny węzeł sanitarny. W hallu wejściowym nastąpi rozdział na korzystających z pływalni, z saun, fitness, bowlingu i squash. Dojście do kawiarni i na widownię przewidziano osobną wydzieloną klatką schodową lub windą dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Oprócz strefy kąpielowej obiekt pływalni zawiera niżej wymienione funkcje zlokalizowane w przyziemiu, na które składać się będą: - sauna fińska z przebieralnią, - sauna parowa z przebieralnią, - siłownia (fitness) z zapleczem szatniowym, - kręgielnia (bowling) dwutorowa w wersji master-full, - sala zespołu do gry podwójnej w squash. Powyższe zespoły posiadać będą niezbędne pomieszczenia szatniowe, techniczne i obsługi. Dostęp do przyziemia z parteru zaprojektowano przy pomocy windy przystosowanej dla niepełnosprawnych lub wydzielonej przeciwpożarowo klatki schodowej. Hall wejściowy parteru spełniać ma również rolę pomieszczenia wypoczynkowego. W przyziemiu przewiduje się również zespół szatniowo-socjalny dla obsługi technicznej i osobno dla obsługi porządkowej. Na pierwszym piętrze przedmiotowego obiektu zlokalizowano: - bar kawowy z częścią konsumpcyjną wydzieloną od przestrzeni basenowej ścianką przeszkloną umożliwiającą oglądanie zajęć w basenach, służący również do wypoczywania po skorzystaniu z usług pływalni, a także miejsce oczekiwania zwłaszcza dla grup zorganizowanych, - zaplecze baru kawowego, - kawiarenkę internetową, - salę bilardową, - widownię na obniżonym poziomie wydzieloną z części kawiarnianej (w przestrzeni basenowej) na 46 miejsc siedzących. W części przyziemia zlokalizowany będzie cały zespół techniczno-technologiczny związany z pływalnią. Na tym poziomie zaprojektowane zostało: technologia basenowa, rozdzielnia elektryczna i zespół wentylatorowi. Dojście do tych pomieszczeń będzie możliwe zarówno z hallu wejściowego jak i bezpośrednio z zewnątrz budynku. Dane techniczne obiektu : - powierzchnia zabudowy PZ= 2 042,25 m2, - powierzchnia całkowita PC= 4 209,48 m2, - powierzchnia użytkowa PU= 3560,15 m2, - kubatura V = 20 275,61 m3. 2.2.2. PRZEBUDOWA OBIEKTU SOCJALNEGO NA HOSTEL SPORTOWY ORAZ BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNO-BIUROWEGO Przebudowa budynku socjalno-biurowego byłego OSIR Żagań na hostel z dobudową klatki schodowej i wiatrołapu. Zakres prac dla tej części inwestycji obejmuje zmianę sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego, dobudowę klatki schodowej i wiatrołapu do w/w budynku. Istniejący budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym murowanym z cegły pełnej i kratówki, stropy z elementów drobnowymiarowych (strop DZ-5). Dach płaski kryty papą asfaltową . Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy części istniejącej mieszkania - 223,71 m2, - powierzchnia użytkowa - 359,55 m2, - kubatura - 1409,37 m3. W ramach przebudowy budynku biurowego na hostelik planuje się pokoje o następującej strukturze: Parter : - 3 pokoje 2 osobowe w tym 1 pokój dla osoby niepełnosprawnej - 2 pokoje 1 osobowe - węzeł sanitarny ogólnodostępny damski z funkcją dla osoby niepełnosprawnej i węzeł męski - pomieszczenie gospodarcze z magazynem na bieliznę brudną. Piętro: - 2 pokoje 2 osobowe - 2 pokoje 3 osobowe - 1 pokój 1 osobowy - magazynek na bieliznę czystą, z możliwością czasowej funkcji biurowej. Zaprojektowane pokoje służyć będą do obsługi imprez organizowanych przez miasto. Pokoje będą o średnim standardzie wyposażenia (kanapy, szafy ubraniowe, stoliki, krzesła). Ogółem w obiekcie będzie możliwość zakwaterowania 19 osób. W celu zapewnienia funkcjonalności i zgodności z wymogami p.poż. obiektu, zaprojektowano nową klatkę schodową i wiatrołap. Budynek zaplecza socjalno-biurowego na działce nr ewid. 1844/3. Przedmiotem zadania jest: - budynek zaplecza socjalno-biurowego, dwukondygnacyjny; - łącznik - pomiędzy istniejącym budynkiem hostelowym (po przebudowie), a projektowanym budynkiem - połączenie w poziomie piętra; zlokalizowanych w Żaganiu przy ulicy J. Kochanowskiego, w północno-wschodnim narożniku stadionu lekkoatletycznego. Przeznaczenie obiektu : W projektowanym budynku zlokalizowano następuję funkcje: W parterze: - 4 zespoły szatni dla 12 osób - każda, - 2 zespoły umywalni, z 3 natryskami - każda, - 2 pokoje trenerskie z aneksem sanitarnym - każdy, - 2 pokoje trenerskie z aneksem sanitarnym - każdy, - 1 pokój sędziów z aneksem sanitarnym, - 1 pokój biurowy. Na piętrze: - pokój sprawozdawców - 10 osobowy, - sala konferencyjna na 16 osób, - 4 pokoje hotelowe 2 osobowe z aneksem sanitarnym, - 1 pokój biurowy, - aneks kuchenny. Projektowany budynek w poziomie piętra połączono łącznikiem z istniejącym budynkiem - po modernizacji - hostelowym. Inwestor przewiduje obsługę techniczną budynku załogą zatrudnioną w ośrodku, która swoje zaplecze socjalno-sanitarne ma zlokalizowane w Hali Sportowo - Widowiskowej. Pomieszczenie biurowe w parterze projektowanego budynku będzie jednocześnie pełniło rolę zaplecza socjalnego - dla załogi dochodzącej (np. szatnia odzieży na przejście, itp.). 2.2.3. PRZEBUDOWA BOISK PIŁKARSKIEGO I TRENINGOWEGO Przedmiotem tej części zadania jest renowacja nawierzchni trawiastej głównej płyty boiska piłkarskiego oraz budowa boiska treningowego o nawierzchni z trawy syntetycznej. Boisko piłkarskie Na istniejącym boisku głównym istniejąca nawierzchnia trawiasta jest w znacznym stopniu zniszczona. Znaczące ubytki trawy, twardość nawierzchni oraz istniejące nierówności powierzchni płyty uniemożliwiają funkcjonalne korzystanie z obiektu. Projektuje się całkowitą wymianę trawy wraz z glebą i wykonanie drenażu. Zakres prac obejmuje: - chemiczne spalenie istniejącego porostu roślin boiska - usunięcie darni obecnie porastającej boisko - równanie nawierzchni boiska, - głębokie spulchnienie boiska, - rozluźnienie (wymieszanie) warstwy urodzajnej murawy boiska - ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - profilowanie układu kopertowego spadków powierzchni boiska - wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem. Wymiary boiska wynoszą 100mx60m. Odwodnienie: Należy zastosować odwodnienie wymuszone w postaci drenażu z rur perforowanych o średnicy ? 100mm. Rury drenarskie powinny być ułożone w równoległych ciągach, w odległości 10m od siebie. Po obu stronach boiska powinny być wpięte do kolektora zbiorczego o średnicy ? 200 mm, odprowadzających wodę do systemu ogólnospławnego. Minimalna głębokość ułożenia drenażu wynosi 80 cm licząc od góry konstrukcji. Wszystkie rurociągi obsypać kruszywem 8-16 płukanym 30 cm ponad wierzch rur. Odprowadzenie wód poprzez studzienkę PVC ? 315 do projektowanej studni chłonnej fi 1500. Od studzienki SD-1 do S-1 ułożyć rurę kanalizacyjną PVC ? 200 klasy S. Boisko treningowe Projektuje się nawierzchnię z trawy syntetycznej wysokości 5cm. Płyta boiska będzie ograniczona obrzeżem chodnikowym 30x8 cm ułożonym na ławie betonowej z betonu B-15. Zakres opracowania: - boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej 60x93m - wykonanie podbudowy - wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej 5x5 cm na całym obwodzie o h = 4,0m - montaż bramek 2 kpl. - wykonanie furtek wejściowych szt. 2 + wyjazd techniczny. 2.2.4. BUDOWA BIEŻNI OGÓLNEJ 400M, BIEŻNI 100/110M, SKOCZNI DO SKOKU W DAL, SKOCZNI DO SKOKU WZWYŻ, RZUTNI DO RZUTU OSZCZEPEM, RZUTNI DO PCHNIECIA KULĄ, RZUTNI DO RZUTU DYSKIEM I MŁOTEM. Projektuje się wykonanie płyty głównej następująco: - wykonanie koryta na całej powierzchni o głębokości 30cm - wykonanie warstwy podsypkowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm po zagęszczeniu - montaż obrzeży chodnikowych 8x30 cm na podbudowie betonowej - wykonanie nawierzchni z tworzywa sztucznego. 2.2.5. PRZEBUDOWA TRYBUN, TRYBUNA DEMONTOWALNA NA 210 MIEJSC. Przedmiotem tej części zadania jest remont istniejących trybun na stadionie przy ul. Kochanowskiego w Żaganiu. Aktualnie trybuny pozostają w bardzo złym stanie technicznym wymagającym natychmiastowego remontu. Prace takie są niezbędne do tego aby trybuny mogły spełniać funkcje, które są im przypisane. Trybuny są na nasypie ziemnym o wysokości 4m. Konstrukcja trybun jest mieszana: - pionowe belki żelbetonowe o rozstawie 8-90 cm. Wypełnienie pomiędzy poszczególnymi poziomami płytkami chodnikowymi 30x30, - różnica poziomów wynosi 40 cm, - na elementach betonowych brak jest ławek drewnianych, a poszczególne belki są nieregularnie odkształcone, - płytki chodnikowe wraz z elementami betonowymi są zniszczone (pęknięcia, nierówne powierzchnie płytek) od działania wody i długotrwałego użytkowania. Stan techniczny trybun całkowicie uniemożliwia ich użytkowanie, natomiast schody zejściowe zagrażają bezpieczeństwu użytkownika. Projektuje się całkowita rozbiórkę istniejących trybun drewniano - betonowych ze względu na znaczne zniszczenia. Nowe trybuny z miejscami siedzącymi projektuje się jako żelbetonowe wraz ze schodami zejściowymi i barierkami stalowymi. Całość trybun podzielono na sektory. W ramach tej części inwestycji należy rozebrać ciągi piesze z płytek na dolnym poziomie o szerokości 2,05 m i górnym poziomie o szerokości 2,00m. Nowe trybuny projektuje się jako schodkowe w formie skośnej płyty żelbetonowej z wyniesionymi stopniami betonowymi. Jako miejsca siedzące dla widzów zastosowano indywidualne siedziska z tworzyw sztucznych. Dojścia do poszczególnych poziomów zapewniają żelbetonowe schody transportowe o konstrukcji analogicznej jak trybuny. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy uzupełnić i zniwelować istniejący nasyp skarpy. Skarpę uformować z zachowaniem kąta około 26-27 stopni w stosunku do płaszczyzny poziomu. W trakcie robót grunt będzie zagęszczany warstwowo. Pod płytę zostanie ułożona podsypka piaskowa o grubości 5cm. Trybuna zostanie wykonania jako skośna monolityczna płyta żelbetonowa z wyniesionymi stopniami betonowymi. Płyta całą powierzchnią posadowiona będzie na zniwelowanym nasypie i zakończona w dolnej i górnej partii fundamentami (ścianami) oporowymi. Płyta będzie wykonania z 10 cm betonu B 20 i zbrojona siatką zbrojeniową. Zbrojenie płyty przewiązane będzie ze zbrojeniem fundamentu oporowego wykonanego z prętów o średnicy 8mm przy czym co trzeci pręt podłużny z płyty zostanie odgięty i przeciągnięty do końca fundamentu dolnego. Zbrojenie podłużne ścian oporowych zostanie wykonane z prętów żebrowanych o średnicy 14mm. Stopnie betonowe wykonane będą o wymiarach przekroju 40x100cm (wzniesienie stopni 1; 2 ) co daje kąt nachylenia stoku 26,56 stopni. Schody transportowe stanowiące dojścia na poszczególne poziomy trybun wykonane zostaną jako skośna monolityczna pływa żelbetonowa o konstrukcji analogicznej jak trybuna schodkowa. Schody projektuje się jako jednobiegunowe o stopniach 20x40 cm przy założeniu, że każdy jeden z dwóch stopni z odpowiadającym schodkiem trybuny posiada ten sam poziom do stopień trybuny. Jako miejsca siedzące wykonane zostaną indywidualne siedziska z tworzywa sztucznego firmy OMSI lub równoważne. Przyjęto siedziska bez oparć typu SS-M90, które obejmują swoją przednią częścią schodek betonowy. Siedziska zamontowane będą bezpośrednio do podłoża betonowego za pośrednictwem kotew rozporowych o wymiarach i parametrach zalecanych przez producenta siedzisk. Siedziska zostaną zamontowane z zachowaniem odległości 60 cm w osiach. W ramach tej części inwestycji wykonane zostaną ciągi komunikacyjne z polbruku grubości 6 cm na podsypce piaskowo-cementowej grubości 15 cm. Krawężnik chodnikowy grubości 6cm. Odwodnienie trybun zostanie wykonane za pomocą istniejącego odwodnienia powierzchniowego z płyt żelbetonowych o szerokości 40cm. woda odprowadzana będzie do studni chłonnych istniejących. Całość odwodnienia należy przełożyć i uzupełnić uszkodzone elementy. Trybuna demontowana 210 miejsc: - konstrukcja stalowa ocynkowana rozbieralna - podest stalowy ocynkowany, kraty typy VENA - cztery rzędy siedzisk dla obiektów sportowych - balustrada ocynkowana - szerokość trybun 3,30m - wysokość max. Podestu + 0,75 m 2.2.6. BUDOWA KORTÓW TENISOWYCH - SZT. 2 Budowa kortów tenisowych o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem. Przedmiotem zadania jest budowa kortów tenisowych o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem. W zadaniu użyta zostanie syntetyczna trawa wielofunkcyjna o wysokości włókna 18mm. Nawierzchnia ta jest przeznaczona na korty tenisowe i sportowe boiska do gier zespołowych (siatkówka, koszykówka, piłka ręczna, piłka nożna). Nawierzchnia instalowana jest na podbudowie dynamicznej (mineralnej). Cały system składa się z nawierzchni syntetycznej oraz wypełnienia piaskiem kwarcowym. Sama trawa zbudowana jest w następujący sposób: w lateksową warstwę nośną wplecione są włókna fibrylizowane o wysokości 18mm. Materiał, z którego wykonane jest włókno, to 100 % polipropylen. Dane techniczne kortu tenisowego - wymiary kortu - 23,77 x 10,97 m - wymiary boiska - 36,00 x 20,27 m - wymiary ogrodzenia - 36,00 x 20,27 m - wysokość ogrodzenia bocznego - 2 m - wysokość ogrodzenia czołowego (piłkochwyt) - 4 m Charakterystyka trawy syntetycznej : - skład włókna - 100 % polipropylen, - wysokość włókna - minimum 18 mm - rodzaj włókna - fibrylizowane - ilość pęczków - minimum 39. 500 pęczków na m 2 - ciężar włókna - minimum 6 600 Dtex - wypełnienie - wypłukany i wysuszony piasek kwarcowy - gwarancja - minimum 5 lat. Charakterystyka piasku: Piasek krzemionkowy, okrągły i wysuszony zgodny z oficjalnie przyjętymi normami w kraju instalacji trawy. Podbudowa boiska powinna spełniać następujące wymagania techniczne: - nośność wyrażona stosunkiem modułów E2 / E1 <= 2,2 - dopuszczalne nierówności - spadki zgodne ze spadkami projektowanymi w dokumentacji technicznej. Podbudowy z kruszywa powinny odpowiadać wymaganiom związanym z nośnością, zagęszczeniem oraz równością sprawdzanym po zakończeniu każdej z warstw. Wyposażenie kortów: - słupki do tenisa profesjonalne stalowe cynkowane ogniwo z wewnętrznym naciągiem, siatki - 1 para, - siatka profesjonalna do tenisa ziemnego extra - 2 szt. - tuleja montażowa słupka tenisowego - 2 szt. - stanowisko sędziowskie do tenisa. Projektuje się ogrodzenie boiska z siatki powlekanej 5 x 5 cm w następujący sposób : wzdłuż boiska ogrodzenie o wysokości 2,00 m na słupkach stalowych, ogrodzenie czołowe boiska o wysokości 4,00m na słupkach stalowych. Słupki ogrodzeniowe z rur malowane farbą chlorokauczukową 2x po uprzednim wykonaniu podkładu. Rozstaw słupków co 3,00m. Słupki zabetonowane w fundamencie 50x50x80 z betonu B20. Wszystkie słupki narożne należy wzmocnić poprzez zastosowanie słupków podporowych o wysokości 2 m. 2.2.7. OŚWIETLENIE BOISK PIŁKARSKICH, KORTÓW TENISOWYCH I BOISKA DO KOSZYKÓWKI W zakres robót wchodzi: - zasilanie kablowego projektowanego kompleksu sportowego, - szafka pomiarowa SP dla półpośredniego pomiaru energii elektrycznej, - szafka rozdzielcza SR i SW 0,4 kV dla obwodów odbiorczych 0,4 kV kompleksu sportowego - maszty oświetleniowe i słupy oświetleniowe dla projektorów. Maszty o wysokości 16,0 i 20,0 m o konstrukcji stalowej są zamocowane sztywno w żelbetowych stopach fundamentowych - wyposażenie. 2.2.8. OGRODZENIE OBIEKTU Ze względu na rozbudowę i budowę nowych obiektów na terenie działki nr 1844/3 zachodzi konieczność wykonania nowych ogrodzeń. Jest to podyktowane zwiększeniem oferowanych usług w kompleksie sportowym, a mianowicie: - oddzielenie ogólnodostępnego placu zabaw od części sportowej - oddzielenie ogólnodostępnego hostelu i budynku socjalno-biurowego od części sportowej - oddzielenie części kompleksu basenu od części sportowej. Wejścia na kompleks sportowy odbywać się będą poprzez zaprojektowane bramy oraz furtki. Ogrodzenie powinno być z siatki na słupach stalowych ocynkowanych ? 50 i malowanych proszkowo. Siatka powlekana 5x5 cm. Wysokość ogrodzenia h=2,00m. Rozstaw słupków co 2,5 m. Słupki bramowe należy wzmocnić zastrzałem z rury stalowej-ocynkowanej. 2.2.9. NAGŁOŚNIENIE OBIEKTU Przedmiotem tego zadania jest instalacja nagłośnieniowa obiektu sportowego - boisk: piłkarskiego, do koszykówki i kortów tenisowych. Nagłośnienie będzie oparte na instalacji sieci 100V z podziałem na strefy. Opis zadania: Przy budowie sieci radiowęzła nagłaśniającego projektuje się instalację monofoniczną ze względu na fakt, że słuchacze są w ciągłym ruchu i efekt stereo niemożliwy byłby do uzyskania we właściwej jakości na całej przestrzeni odsłuchiwania. Zastosowano nagłośnienie strefowe z możliwością priorytetowego wejścia z komunikatem nadrzędnym. Zastosowano urządzenia produkcji firmy np. ELEKTRONIKA /lub równoważne/ w systemie instalacji 100V z zastosowaniem transformatorów dopasowujących. Upraszcza to w znacznym stopniu instalację i późniejszą eksploatację systemu nagłośnienia. Zastosowano wzmacniacz strefowy jako zasadnicze źródło dźwięku dla boisk do kosza i kortów tenisowych (2 strefy) WM-6505p o mocy wyjściowej 500 W. Do nagłośnienia boiska piłkarskiego został dedykowany wzmacniacz 100V 500W - W-505, z możliwością podłączenia stolika mikserskiego i mikrofonów przenośnych bezprzewodowych. Wzmacniacze zostaną zainstalowane w szafie automatyki 36U 600x600 w pomieszczeniu mediów jak zaznaczono na rys. N/2 na Ip. Stąd zostanie rozprowadzone zasilanie głośników kablem TLGYp 2x1,5, wg schematu jak na rys. N/3. poprowadzone w korytkach kablowych w przestrzeni ponad sufitowej, przeznaczonych dla sieci słaboprądowych, drogami naniesionymi na rys. N/2. Rozprowadzenie linii sieci nagłaśniającej zostało naniesione na rys. N/1 z podziałem na 4 strefy zasilania audio. Kable TKGYp 2 x 1,5 zostaną ułożone w ziemi na głębokości 0,6 m w rurze ochronnej HDPE 32/2,9 i doprowadzone do punktów emisji dźwięku. Tam wprowadzone wewnątrz słupów do głośników zgodnie z rys. N/1. W celu pełniejszego wykorzystania systemu nagłośnienia projektuje się instalację gniazda sygnałowego i podłączenie kablem niskotłumieniowym TLGYekw 2x2x0,5 do wzmacniacza. Pozwoli to na wydzielenie strefy nagłośnienia w salce szkoleniowej i świetlicy. Ze względu na wymóg otrzymania dźwięku o właściwej jakości całkowita moc przyłączona do źródła sygnału wynosi: 380 W do pierwszego, 120 W do drugiego i po 90W do trzeciej i czwartej strefy, co zapewni wyraźną i zrozumiałą transmisję muzyki i mowy. Dlatego do instalacji należy użyć głośników radiowęzłowych do montażu zewnętrznego ZGK -100 i MPLT 30. Najdłuższy odcinek do ostatniego głośnika w gałęzi wynosi 142,0m. Przy założonych mocach zaprojektowany przekrój kabla jest wystarczający i nie wnosi tłumienia zakłócającego wyrazistość przekazu. Właściwe rozplanowanie umieszczenia głośników uwzględniające pochłanianie mocy akustycznej dźwięku i właściwości rozpraszania, stworzy ergonomiczną i komfortową przestrzeń odsłuchu optymalnie do potrzeb odbiorców. W celu uzyskania dobrego odsłuchu bez efektu pogłosu lub echa, głośniki należy umieścić na wysokości, co najmniej 4,5m na istniejących słupach oświetlenia stadionów. W celu elastycznego użytkowania istniejącego sprzętu i możliwości dynamicznej komutacji sygnałów w szafie automatyki, wszystkie strefy zostaną zakończone w 19 matrycy fonicznej wejść i wyjść układu wzmacniaczy z użyciem PSR-06 (rozdzielnicy sygnałów rozmownych). Wykaz materiałów podstawowych: - kolumna głośnikowa MPLT 30 30W - 19 szt. - kolumna głośnikowa ZGK -100 100W - 2 szt. - wzmacniacz WM 6505p - 1 szt. - wzmacniacz WM 505p - 1 szt. - kabel TLGYp2x1,5 - 755 m - kabel TLGYekw2x2x0,5 - 40 m - foniczna matryca połączeniowa - 1 szt. - naścienne gniazdo głośnikowe - 1 szt. - szafa 19 36U600x600 - 1 szt. - rura osłonowa HDPE32/2,9 - 370 m 2.3. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego nadzoru w szczególności obejmuje: Zakres prac w szczególności obejmuje: prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez zespół inspektorów o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej w zakresie określonym w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane / tj. Dz. U. 2006r, Nr 156, poz. 1118/ Planowana wartość szacunkowa inwestycji /robót budowlanych/ objętej nadzorem inwestorskim wyniesie ogółem około - 15.045.164,97 złotych netto. 2.4. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie w szczególności obejmował: - zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, ofertą wykonawcy, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, - weryfikację dokumentacji powykonawczej, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego oraz przygotować i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych, - udział w przeglądach wynikających z zakresu rękojmi i gwarancji na wezwanie Zamawiającego , - udział w naradach koordynacyjnych budowy. - udział w przekazaniu placu budowy 2.5. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone do wykonania w całości lub w części podwykonawcom. 2.6. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z zakresem planowanych przez Zamawiającego robót budowlanych, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 2.7. Walutą niniejszego przetargu jest : PLN 2.8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez: - Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Priorytet V Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturowej. Działanie 5.1 Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej , - z dochodów własnych Zamawiającego - z kredytu bankowego. UWAGA! W związku z tym, ze przedmiot zamówienia ma być dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 , Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie pozyskania dofinansowania, postępowanie przetargowe będzie unieważnione a Wykonawcom nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych / t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /osoby posiadające stosowne uprawnienia wymagane zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego. Wymagane uprawnienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej (ukończone studia wyższe inżynierskie, przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji: projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa) i wykaże się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga, aby inspektor o specjalności konstrukcyjno - budowlanej prowadził bezpośredni nadzór nad realizacją: - min. 4 obiektów basenowych, - min. 1 rozbudowy stadionu sportowego, - min. 1 hotelu współpracującego z basenem na stanowiskach: inspektora nadzoru lub dyrektora ds. realizacji inwestycji. Zarządzał pod względem technicznym min. jednym nowowybudowanym lub istniejącym obiektem basenowym przez okres min 1,5 roku. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2.2. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: 7.1. Oświadczenie Wykonawcy, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego - w specjalnościach o których mowa w pkt. 7.1. lit. b, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa/ - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się / konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy Wykonawca składa oddzielnie. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z wykonawców. c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w określonym zakresie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej (ukończone studia wyższe inżynierskie, przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji: projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa). Zamawiający wymaga aby inspektor o specjalności konstrukcyjno - budowlanej prowadził bezpośredni nadzór nad realizacją: - min. 4 obiektów basenowych, - min. 1 rozbudowy stadionu sportowego, - min. 1 hotelu współpracującego z basenem na stanowiskach: inspektora nadzoru lub dyrektora ds. realizacji inwestycji. Zarządzał pod względem technicznym min. jednym nowowybudowanym lub istniejącym obiektem basenowym przez okres min 1,5 roku. 7.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy z wykonawców składa oddzielnie. 7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 7.2. lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem. 7.7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosownych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 7.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach