Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku Publicznego Przedszkola nr 3 na cele Żłobka Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku Publicznego Przedszkola nr 3 na cele Żłobka Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku Publicznego Przedszkola nr 3 na cele Żłobka Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim. I.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. I.2. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Jankowskiego 10a. I.3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. nadzorowanie przeprowadzenia wszelkich prób, kontroli, sprawdzeń potwierdzających poprawne wykonanie zamówienia oraz nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa, 2. nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej, 3. nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót, 4. nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót budowlanych, 5. nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji, 6. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 7. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 8. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 9. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 10. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 11. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 12. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 13. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 14. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 15. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 16. obecność na budowie, zgodnie ze złożoną ofertą (minimum 1 wizyta na tydzień potwierdzona wpisem do dziennika budowy), w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 14, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; dodatkowa wizyta na budowie stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu, 17. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 18. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 19. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. I. 4. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 2. Na przedmiotowym obiekcie będą prowadzone równolegle prace związane z wymianą instalacji c.o. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego w Ostrowie Wielkopolskim. Wobec powyższego wykonawca robót jest zobowiązany do udostępnienia terenu budowy, aby przebieg realizacji zarówno jednych prac budowlanych jak i drugich nie był zakłócony. 3. Od inspektora nadzoru wymaga się obowiązkowo obecności na odbiorach prowadzonych przez SANEPID i PSP. 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. I.5. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Projekt budowlano - wykonawczy branża budowlana, sanitarna, elektryczna - załącznik nr 10, 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i niskoprądowe - załącznik nr 11, 3. Przedmiar branża budowlana - załącznik nr 12, 4. Przedmiar branża elektryczna - załącznik nr 13, 5. Przedmiar branża sanitarna - załącznik nr 14, 6. Decyzja - pozwolenie na budowę - załącznik nr15, 7. Zgłoszenie robót budowlanych - załącznik nr 16, 8. Ekspertyza techniczna w zakresie bezpieczeństwa pożarowego - załącznik nr 17, 9. Postanowienie nr 249/2014, Postanowienie nr 249-1/2014 - załącznik nr 18.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach